Ik zou het inderdaad niet echt heel erg vinden als die flopt nee, daar zal ik verder maar geen geheim meer van proberen te maken.
Ik zie daar verder ook meer voordelen aan dan nadelen.
Door die grote praatjes van Sony heb ik ook echt geen medelijden meer met ze.
De xbox de grond in trappen en tegelijkertijd lopen jokken en nepfilmpjes te laten zien??:{
Hehehe, ANGST!!!
Ze weten ook al lange tijd dat ze deze ronde keiharde klop zullen krijgen van MS en zien liegen en zwijgen dan maar als enigste uitweg.
Tis deze ronde gewoon een kwestie van het Microsoft Emperium tegen het in vergelijking kleine Sony.
Om tussen die 2 de winnaar te bepalen heb je echt geen glazen bol nodig.
Die uitslag staat nu al zo goed als vast.
De Xbox was het inkomertje en om al hun zaken op orde te krijgen. Nu is het tijd om toe te gaan slaan en de markt over te nemen.*)
Alle grote devs hebben ze ook al bij de 360 betrokken en die zijn er erg over te spreken. Zei zijn (voor een groot deel) de doorslag voor het succes van een console.
Met de introductie van de XBox360 hebben ze de markt ook al gelijk zo goed als dichtgetimmerd.
Als eerste 'trucje' heeft MS met de intro-prijs van 300/400 al meteen even een 'Stay-out' prijs neergezet om anderen af te schrikken om de 'next-gen' markt te betreden.
Daar valt in principe dan niks meer aan te verdienen, dus daar hoeft Sony het in ieder geval al niet meer voor te proberen.
Daarnaast weten ze bij Sony ook wel dat MS wel een mooi 'Get out' prijsje klaar heeft liggen voor als ze toch de markt betreden wat ze de moed nog verder in de schoenen laat zakken
.
En zo heeft MS nog een hele truckendoos klaarliggen om het Sony zo goed als onmogelijk te maken..
Klik om te vergroten...