1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D Ahzo, fijn voor jou:D ,maarja, maakt niet uit hoor...

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Microsoft kan nog heel wat van Sony en hun franchises leren als het gaat om het maken van echt goede games....maar das gewoon mijn mening, en ik kan toptitels opnoemen zoveel ik wil....jij zult toch iedere game die op de PS/PS2 is uitgekomen gelijk afschrijven, puur omdat het om Sony's systemen gaat. Dus ik zal me de verdere moeite besparen.

Trouwens, heb je altijd van die vage dromen ? Nja, droom maar lekker verder....kzal je niet verder storen ;)

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja hij is ook een goede dromer, laatst droomde hij nog dat Allard naast hem stond toen hij wakker werd 8)

Maar goed het is zoals Paradox al zegt de Playstation heeft naar mijn mening betere franchises dan de xbox

Ik las dit zojuist:
    bron: www.gamed.nl

Dus ze lopen nog op schema voor Japan....

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2006
  4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het hangt er maar van af wat je leuk vind :) Ik zelf vind geen enkele exclusive behalve GT leuk maar dat vind ik geen reden om een PS te kopen. Helemaal vanwege de goede alternatieven op de 360 met live.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Sony heeft zich ook al hierover uitgelaten en volgens loopt hun de ps3 nog op schema, dus dan geloof ik hun ook eerder

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kan altijd zijn dat de ps3 uitgesteld wordt( velen games worden ook uitgesteld,wat ik niet zo erg vind, kijk maar naar mgs, gt,...). Als de console maar af is als hij uit is... Maarja, Het zit toch wel goed met de ps3 zegt mijn gevoel:)(zegt mijn gevoel he, nu niet beginnen te ijlen van fanboy, jou gevoel, blabla,want sommigen kunnen dat...)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, het zal ongetwijfeld goedkomen met de PS3, daar twijfel ik ook geen moment over. :)

9. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ervan af over welk schema sony het heeft. Als ze hun schema telkens aanpassen lopen ze inderdaad op schema. Maar een release in de lente van 2006 dat halen ze volgens mij niet meer.
    Nvidia heeft al gezegd dat de productie van de grafische kaart pas in mei zal beginnen, dus een release in de late zomer van 2006 is meer realistisch.

10. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of ze komuh gewoon helemaal niet met de ps3 :D ..... dan gaat sony eervol ten onder ;)

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zal wel loslopen :)

Ik denk dat de PS3 nog verrassend uit de hoek gaat komen straks.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Intressant, Niet waar:+

Die duw kunnen ze denk ik oook wel gebruiken.

En voor de bron liefhebbers:p :Tweakers.Net

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog zo'n dromert _0/
    Haha, ik vind het nog steeds te grappig om te zien dat er mensen zijn die anderen een nieuwe console niet gunnen, behalve dan de console waar ze zelf fan van zijn. Fanboys, een zielig ras wat naar mijn mening per direct mag uitsterven :+

Hiermee bedoel ik dus niet dat de personen die fanboy gedrag vertonen moeten sterven, maar liever dat de "fanboy in hen" sterft....maar das een streven wat toch nooit volbracht zal worden ben ik bang. Alhoewel het bij de meesten ook voor een groot deel door de leeftijd komt, zullen er altijd mensen zijn die nooit zullen openstaan voor iets anders dan hetgene waar ze zelf blind in geloven. Fanboy gedrag, het is net als een religie waar je gewoon niet van af wilt wijken omdat je anders een of andere God boos denkt te maken :confused:

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, daarom zei ik ook dat het m'n mening was :)

En niet voor elke game op de PS zijn er goede alternatieven te vinden op de Xbox (nogmaals, vind ik). Komt ook bij dat ik Xbox Live als een leuk extraatje zie, maar ik heb toch nog steeds liever een game met een single-player die mij nog jarenlang bijstaat....en op dat gebied doet Sony (en Nintendo trouwens ook) het bij mij tot op heden gewoon beter.

Maar ook op de Xbox en X360 zijn er voor mij games te vinden waarvoor ik die systemen aangeschaft heb. Om een lang verhaal kort te houden : ik kan op elke console wel wat goeds vinden (daarom heb ik ook bijna alles op consolegebied) :cool: En ik sta ook gewoon open voor alles, daarom snap ik het ook niet dat er mensen zijn die iets afschrijven vanwege de naam, of dat er mensen zijn die "hopen" dat iets anders dan waar ze fan van zijn ten onder gaat. Geld zal bij die mensen ongetwijfeld ook wel een klein rolletje spelen, en je zult me ook niet horen ontkennen dat gamen een dure hobby is, maar als ik ergens het geld niet voor heb wil niet zeggen dat ik het maar moet afzeiken....om mezelf en anderen te overtuigen dat ik "het beste" gekocht heb zegmaar.

15. Dat zou wel het beste voor ze zijn..
    Toch heb ik liever wel dat ze hem uitbrengen omdat ik ze nog wel even tegen wil zien spartelen voordat ze ten onder gaan}:] :+

Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2006
  16. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    En wat als ze nou niet ten onder gaan? En de Xbox 360 ten onder gaat (Wat overigens niet mag gebeurenh:'-( )

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze geen een van 2en ten onder zullen gaan, en omdat ik het beste voor heb met iedere gamer (ongeacht de console die ze het meest aanstaat) zul je mij ook niks zien "hopen". Dit in tegenstelling tot sommige andere mensen hier....

18. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat ook veel mensen tegen de ps3 aankijken om de controller...

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik zal je eerlijk bekennen dat ik over de controller ook nog wel een beetje sceptisch ben, maar dit komt gewoon vooral omdat het weer iets nieuws is dan de al vertrouwde PS2 controller die op zijn beurt ook weer erg veel op zijn voorganger van de PS1 lijkt.

En bij nieuwe dingen ben ik vaak sceptisch....alhoewel ik er het volste vertrouwen heb dat het helemaal goed gaat komen met de controller, zo niet met de hele PS3. Als de PS3 straks een betere DVD speler is dan de X360, en de BC ook beter wordt gedaan dan op de X360 het geval is (want laten we eerlijk zijn, ja ook jullie Xbox fanboys hiero, dit zijn toch wel 2 zaken waarover veel mensen teleurgesteld zijn bij de X360....m'n PS2 speelt verdomme nog beter DVD's af dan de next-gen X360)....dan heeft Sony van mij al 2 hele dikke pluimen verdient :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het zou immers veel beter zijn dat er geen concurrentie meer overblijft en MS eenzaam aan de top staat :{.

Das ook heel erg leuk voor andere gamers die zich niet tot de Xbox aangetrokken voelen.

Laat het aanbod maar lekker varieren, zo is er voor ieder wat wils.

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina