Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Lijkt mij ook wel lachen :) Ik gun het Nintendo ook wel.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel raar zijn als Revolution krachtiger zou zijn dan xbox 360(denk niet dat het waar is, kan ook bijna niet). Ik bedoel, Microsoft heeft met hun xbox 360 alles uit de kast gehaald, Nintendo stort zich volledig op het gameplay gedeelte, maar als ze dan ook nog eens een krachtige console zouden hebben dan xbox 360. Wat ik altijd zo goed aan Nintendo vind is, wanneer hun console op de markt is, er zo weinig mensen zijn die daadwerkelijk problemen hebben hebben met hun console. Als je dan kijkt naar xbox 360,ps2, daar waren toch behoorlijk wat probleempjes in het begin... Maarja, ik denk dat Revolution qua kracht de minste van de 3 gaat worden, allé, dat lijkt me toch meest logisch. Maar ik heb wel vertrouwen in de Revolution:).

3. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Door de negatieve berichten omtrend de launch datum en de verwachte verkoopprijs zijn de beurshandelaren ook wat terughoudend geworden en de aandelen van Sony zijn 3.6 procent gedaald, wat een vrij grote impact had op de Nikkei.
    Bron : http://www.gamespot.com/news/6144600.html

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist een stukje tegen op gameqube.

5. JeePee

JeePee Guest

Om even terug te komen op de leugens die de software en hardware producenten ons voorleggen; Het is echt niet alleen Sony hoor, kijk maar eens naar deze screens van PGR3, die een tijdje voor de release zijn uitgegeven:

/\ Sinds wanneer zit er een blauwe Koenigsegg in de game, die in dezelfde race zit als een Lamborghini :confused:

/\ Sinds wanneer is de Mclaren F1 LM in een andere kleur te verkrijgen dan oranje, en raced hij samen met de Sagaris, die in de D-klasse hoort :confused:

/\ De Sagaris is alleen in het geel, rood, zwart en paars/groen te rijden, in plaats van zilver. Ook staat er helemaal geen tribune op die plek van Tokyo.

/\ Het lettertype van de ticker is anders, en ook de berichtgeving komt met 0,0% overeen met de PGR3 versie die wij in huis hebben.

/\ Dit stuur is bij mij thuis toch echt rood hoor, hetzelfde geld voor het dashboard.

En geef maar toe, jullie zijn hier allemaal hardstikke ingetrapt, met de gedachte van 'Wow, dit is dus wat de Xbox 360 kan' terwijl de screens gewoon dikke fake zijn. De omgevingen in de screens zijn ook nog eens mooier, dus dit was gewoon pre-renderd. Dus houd nou maar op te zeggen dat alleen Sony leugentjes verkoopt :{

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kan een A auto niet met een D auto in een race zitten? Playtime?

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ga straks maar effe PGR 3 opstarten om het een beetje te vergelijken.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JP, een paar dingen die je zegt kloppen niet...

- Van die tribune in Tokyo, die staat daar wel, ik laat het je wel een keer zien.
    - Van dat rode dashboard, jij verwart het dashboard met de 360 CS, dit is die van de F430.
    - Auto's uit verschillende klasses kunnen wel met Playtime

Dat neemt echter niet weg dat je gelijk hebt en dat het idd renders zijn maarja, ik neem aan dat die post niet op mij gericht was. ;) :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen gebruikt pre-renderd stuff, en speciale filmpjes. Dat is marketing. Microsoft had het zelfs met games als Ninety nine nights, the outfit(de eerste filmpjes zagen er bijna CGI uit!, nu helemaal niet meer...), Chrome hounds, ( de eerste introductie was veel mooier gemaakt dan het beeldmateriaal dat men nu laat zien, maar het ziet er ingame ook super uit hoor).... Zo bedoel ik maar dat hier op xboxword(Door velen, niet iedereen natuurlijk) Sony als de master wordt gezien van het liegen tegen mensen op gebied van pre-renderd stuff(met killzone 2 waren ze idd wel vaag aan het doen he:D) terwijl Microsoft al gelijkaardige dingen gedaan heeft. Maarja, mij maakt dat allemaal niet zo veel uit. Zolang ik maar goede, originele en mooi uitgewerkte games voor mijn xbox 360 en ps3 krijg:).

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier wat meer details uit het interview met Reggie Fils-Aime van Nintendo.

De naam Revolution is dus nog niet definitief. Wel jammer aangezien de naam Revolution heel goed bij het apparaat past.

De backwards compatibility lijkt heel interessant te worden op de Revolution, als ze het maar goed uitwerken, en het ook daadwerkelijk goed werkt.

Gelukkig krijgen we eindelijk Revolution games te zien, we moeten nog even wachten, maar goed.

Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  11. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Sony beweert dan wel dat die renders ingame zijn, MS laat naast pre render echte ingame beelden zien.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij denkt dat voordat de ps3 uitkomt Sony de ps3 niet speelbaar laat zien??:{. Microsoft laat idd al sneller ingame materiaal zien,maar hun console is ook veeeeeel vroeger uit. Wees er maar zeker van dat ps3 speelbaar op E3 gaat zijn, kan ook niet anders natuurlijk. Trouwens, ghost recon 3 nu bijvoorbeeld, ziet er werkelijk prachtig uit_O_ , maar niet zo prachtig als men op E3 liet zien. Microsoft beweerde toen dat het echt om ingame materiaal ging. Ook zo met the outfit, Ninety nine nights,... Maarja, dat verbleek even met Sony's leugen over killzone(die ging net iets te ver),maar toch, iedereen gebreukt pre-renderd shit. In ieder geval, na E3 kan deze tread pas echt goed op gang gaan, nu is het eigelijk vrijwel onmogelijk om te discussiëren over ps3 vs xbox 360 vs revolution, omdat over ps3 en Revolution te weinig bekend is, en te weinig games zijn laten zien( Revolution heeft trouwens nog geen één game laten zien).

13. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon 3 ziet er nu mooier uit dan de trailer van de E3.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Yeah right, dat ghost recon 3 er super uitziet is waar,maar ik blijf realistisch, op E3 kwam het in de beurt van killzone 2! Het waren CGI graphics, hoe je door de muur door iemand zijn kop kon schieten,... was abnormaal gewoon. Nu kan je het ook, nu zijn de animaties,...alles geweldig_O_ ,maar niet zoals op E3, en aub, nu niet beginnen ooh jawel, het ziet er nu mooier uit,...want als je al direct begint dat het er nu mooier uitziet, dan heb je de E3 niet zo goed gevolgd denk ik... Maar ghost recon 3 zal idd wel de mooiste animaties,...hebben van de maand maart...(voor mij trouwens ook een dikke must have!)

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het niet met je eens, op de E3 zinspeelde sony al op een lente release die dus heel dicht bij de x360 zou zijn (max 4 maanden later), en dus is het redelijk laat dat we nog niets hebben gezien ingame van de ps3 (mgs blijft vraagteken bij mij oproepen), op dat moment wisten we nog niet dat de launch uitgesteld ging worden en dus hadden we toen die beelden ingame wel hebben moeten krijgen, iets wat ze niet deden.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jij zit wel altijd te zeggen van max 4 maanden later,... maar bij mijn weten telt de lente tot 21 juni...:{. Trouwens, ps3 kon ook ingame materiaal laten zien op een apple G5, maar ze doen het niet, waarom zien jullie dit als slecht? De console is toch nog bijlange niet uit. Laat ze toch alles in één keer zien op de E3 van ps3,... En nu moet ik gaan eten...:9

17. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je het over die gameplay video had met die explosie van dat gebouw, dat ook op de E3 getoont werdt. Het filmpje waar jij het over had is veel mooier dan die pre render video van killzone, Killzone viel daarbij in het niets

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het slecht als de PS3 niks laat zien op dit moment?
    Ze gaan gewoon in één keer alles op de E3 laten zien, en proberen een overrompelend effect te creëren, dat is gewoon slimme marketing, niks geen problemen of 'ie wel op tijd af is.

(en dat zeg ik als pro-360 persoon he ;))

Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Cool...:)

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan het overrompelend effect proberen te sussen met halo3 ertegenin die op dezelfde dag uitkomt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina