1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Hoe weet jij dat het geen systemsellers worden.. heb jij een glazen bol ofzow.
    Ik ken genoeg mensen die een Xbox 360 kopen voor GRAW en Oblivion hoor..


    _0/
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij trekt nogal snel voorbarige conclusies ;)
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    ja idd
     
  4. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1

    ha ha ja dat doet hij wel goed.
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Heb jij een glazen bol ofzow. En MS zit trouwens niet eens in dat 'offensief'
    om Blu-Ray door te drukken. Anders zou er wel een Externe Blu-Ray speler komen ( Wat dus niet zo is, er komt nml. een externe HD-DVD speler ).


    En dan nog: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

    _0/
     
  6. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat er zo weinig over de Revolution wordt gesproken, terwijl dat eigenlijk het enige platform gaat worden dat echt vernieuwend gaat worden van alle opvolgers.
    Stel je gewoon al voor wat je met die controller kan gaan doen. Het richten in shooters is op de pc toch ook alleen maar met muis tegenwoordig? De controller van de revolution speelt daarop in en heeft werkelijk een ingenieus systeem. Het is natuurlijk wel zo dat je waarschijnlijk na een paar uur zoiets heb van nu is het wel weer genoeg geweest, maar als je de mogelijkheden bekijkt is het veel meer de moeite om daar over te praten dan over steeds maar weer diezelfde standpunten die nu al heel deze topic domineren.

    Ik stel voor dat alle fanboys gewoon eens kritisch naar zichzelf gaan kijken en zichzelf gaan afvragen wat ze nou willen bereiken met de ander af te kraken.
    Er zijn ook gewoon mensen die normaal willen reageren op anderen, zonder dan vervolgens zichzelf aangevallen hoeven te voelen, omdat ze weer iets teveel in het voordeel of nadeel van Sony of MS hebben gereageerd.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Misschien omdat er praktisch niks bekend is over de rev? Ben het verder met je eens hoor. Ik ben vooral benieuwd naar de rev.
     
  8. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al best wel veel bekend, alleen niemand neemt volgens mij de moeite om dat ook maar op te zoeken. Misschien omdat dit een Xbox forum is :D ?
    Anyway, eigenlijk zou ik gewoon willen dat alle console fabrikanten gewoon met elkaar 1 goede console zouden uitbrengen die ook nog eens laag geprijsd is, maar die toekomstvisie is nagenoeg ondenkbaar.
    Kapitalisme.. Bah:+
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow, ik dacht dat concurrentie juist goed was voor ons.... De gamers....

    En inderdaad, er is vrijwel nog niets (concreets) bekend gemaakt over de Revo, behalve veeeeeel speculaties over de controller op de verschillende fora....

    ALs je het echt zo belangrijk vind dat er hier meer over de Revo gepraat gaat worden is het misschien slim om alle (vaststaande) feiten te noemen zodat we het daar over kunnen hebben :)

    Als de Revo echt goedkoop gaat worden en de "revolutie" gaat brengen waar men nu op hoopt dan koop ik hem misschien ook wel eens.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Weet jij uberhaupt wel wat systemsellers zijn ? Dat zijn games waar men massaal een console voor gaan halen, niet een paar duizend maar miljoenen. Voorbeelden zijn Halo, Final Fantasy, Gta en noem maar op, dit zijn systemsellers en ghost recon zal dat nooit worden. Geen een game van Ubisoft is de laatste jaren platinum gegaan dus geen Splintercell Of Prince Of Persia, maar goed het zijn wel goede games. Maybe moet je eens verder kijken dan je neus lang is....

    Tsja dat noemen we gewoon logisch nadenken, wat soms moeilijk kan zijn he ;)
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Jij bent wel een aardige wijsneus he? Je vindt jezelf volgens mij helemaal geweldig. Kijk nog maar lekker een avondje in de spiegel. _0/

    We spreken elkaar over een jaar of 4 wel weer.
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja baas...

    Je praat voor en over jezelf? Volgens mij wordt er de laatste 40 replies in dit topic weinig tot niets afgekraakt, maar ik kan het verkeerd lezen...
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja Ganontoad is volgens mij geboren op de planeet: Nintendo ! -_-
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar wil je hem over een jaartje of vier over spreken dan....?? Om te kijken wat dan de nieuwe standaard is...??

    ALs je het mij vraagt is over 4 jaar DVD gewoon nog de standaard :)
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Over een glazen bol gesproken...? 8)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Houd nou eens een keer op om telkens weer te zeggen dat iemand een glazen bol heeft. Mag niemand dan een voorspelling doen? Als ik zeg dat ik denk dat de PS3 een mooi apparaat gaat worden hoef ik toch niet meteen een glazen bol in mijn bezit te hebben...
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Wanneer ga je eens iets toevoegen aan het forum??


    Het is moeilijk voor kindjes als jij om eens iets te onderbouwen en op een normale manier je woorden te kiezen maar als je het eens probeert zal je zien dat je wat meer respect krijgt....
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja altijd beter door nu al in de toekomst te kijken en te zeggen dat DVD de standaard, dat kan je dus ook nooit weten en al helemaal niet jij.

    Altijd beter in plaats van mensen af te zeiken omdat zij een slechte tijd neerzetten met PGR 3 en menneertje zich dan zo heel goed voelt _0/
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    People people, toon een beetje respect voor elkaar:+ ...:cool: :)
     
  20. Ik sta er ook een beetje van te kijken dat het gedrag van TEcmo hier al zolang geaccepteerd wordt.. Hij heeft genoeg uitnodigingen gestuurd voor een ban.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina