1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Glazen bolletje dit, glazen bolletje zus...

    Als we die azijnzeikers hun zin geven, kunnen de meeste topics hier op Xboxworld gewoon dicht. Aangezien we in veel topics enkel en alleen speculeren.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    wtf 8) Kan je niet normaal reageren ofzo. Je klinkt een beetje uitgeluld. Enne, ik zou erg graag een post willen ze zien van mezelf waarin staat dat ik andermans tijden afkraak. Als ik een tijd afkraak dan is het altijd die van mijzelf. En dat ik mij beter voel door andere te kwetsen? Ga weg man. Ik probeer andere juist te helpen, of heb je een andere reden ervoor dat ik deze thread heb aangemaakt?
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay dude, jij wint_O_ Ik ben sprakeloos.....:+

    Edit: Ik wilde je eigenlijk op de ignore list zetten maar doe dat gewoon niet, kan ik tenminste af en toe eens lachen en zien hoe je jezelf tov het hele forum goed voor lul zet _O_ _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Arjan kijkt in zijn glazen bol en voorspelt waarschuwingen, OW'tjes en bans :cool:

    Dus laten we allemaal maar weer snel on-topic gaan!
     
  5. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Goodfella..

    Wordt er niemand afgekraakt?
    Het zal wel zo vroeg in de ochtend zijn dat ik me vergis O-).
    En nee ben geen Nintendo fanboy, er staat simpel in dit topic ook de Revolution in de naam, dus moet ik mij dan behouden om de revolution mee te nemen in de discussie.

    De Gameboy Advanced is zelfs populairder dan de Xbox 360 in Japan :D !
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel heel erg ja,
    maar ik denk dat je op dit moment de consoles nog neit met elkaar kunt vergelijken, waarschijnlijk word de ps3 grafisch beter dan 360 en word de revo grafisch beter dan de ps3, maar dat mag ook wel, die komen namelijk een tijd later. Alhoewel denk ik dat de X-Box L!ve functie veel goed maakt, en voor de Revo de enorme Backwards compatibilitie (of hoe je da schrijft) ook veel goed maatk, maar wat heeft de ps3 voor iets speciaals?
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude,What the?? Ps3 is wel de krachtigste hoor. Trouwens ps3 gaat weer zoals altijd speciale dingen bieden, speciale games zoals ICO, shadow of the collosus, okami, mgs4,... dan hebben ze eye toy,... Ook komt er nu voor ps2(wat genomineerd is voor superveel awards!) gitaroman! Je moet met een gitaar spelen,maar naar het schijnt is het supercool gemaakt, dus verwacht maar dat ps3 terug supercoole dingen gaat hebbe, trouwens hoe kan je nu al zeggen wat heeft ps3, als je niets van afweet...? wat weet jij van hun online mogelijkheden,wat weet jij van die eye toy, wat weet jij van die games,... :{ Niet te voorbarig zijn he...
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Misschien is de Revo wel krachtiger dan de PS3. Heb jij al specs en beelden gezien van de Revo? IK niet hoor :p :D

    Toch denk ik zelf wel dat de PS3 het krachtigste is, maar dat maakt mij niet uit.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan niet(LOL), de eerste dev kit van Revolution was maar 3x zo krachtig als de gamecube. Maar de definitieve belooft een heel stuk krachtiger te worden. Ik denk dat de Revolution qua graphics het minste van de 3 gaat zijn,maar de president van Nintendo(Amerika denk ik, ben niet zeker) beweerde dat de Revolution krachtiger dan de xbox 360 ging zijn,maar over ps3 repte hij geen woord, dus krachtiger dan ps3 zal nooit zijn. Maar volgens mij was dat "krachtiger dan xbox 360" ook niet waar hoor,of tewel hebben ze het verkeerd op gevat ofzo, trouwens Revo gaat voor de gameplay...
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al gezegd hor, maar ik zoek me helemaal het heen en weer en heb al 10 blz's terug gelezen, maar ik hoef alleen maar te weten of al bekend is hoeveel die PS3 gaat kosten.

    Een vriendin van me werkt mij bij een spelontwikkelaar (maakt o.a. spellen voor EyeToy en dat ehm... ja dat ding met die 4 buzzers) en die zei dat ze daar een pers bericht binnen hadden gekregen dat hij 650 euro zou gaan kosten.

    Maar das misschien wat veel... Ik weet het niet, wie weet het wel? :)

    PS. Misschien een idee om dit soort info eventueel in het eerst bericht van de thread te zetten?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Op E3 zal het wel bekend zijn, nog even geduld dude;). Maar mijn schatting is rond de 549 euro...:)
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja woorden schieten tekort....8) _0/

    En ik vroeg niet om een thread waaruit blijkt dat jij anderen helpt, want daar had ik het niet over(zwakke opmerking dus). Ik weet dat je het recht wilt zetten, maar ik heb je door

    @Xwon
    zet me maar gewoon op de negeerlijst hoor, want ik geloof toch niet in de fabeltjeskrant
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou uhm ik kan wel wat dingen bedenken, zoals :

    - Een Blu-Ray speler
    - Een Cell Processor
    - Mogelijkheid om (in ieder geval films) op 1080p te draaien, mits je TV dit aankan
    - Mooie ingame beelden in HD resoluties, welke zeker niet gaan onderdoen voor die van de X360
    - En natuurlijk hat allerbelangrijkste : HELE vette franchises, vaak apartere games en vooral ook meer variatie in games. Maar das gewoon mijn persoonlijke mening dan :)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    En wat betekend deze: '8)' smiley? Idd ja, dat het een sarcastische opmerking is :{ (als je alleen maar mijn berichten daarna gelezen had...) En die thread die ik gaf was helemaal niet zwak, want daaruit blijkt dat ik mensen probeer te helpen, ipv ik een beter gevoel krijg andere door andere af te kraken _0/ En nu ga ik niet meer op je reageren, want je bent thread-vervuiling, en wil niet net als jou een ban aan m'n broek.

    Jep, de mijne ook. En dat vind ik erg redelijk als je ziet wat je er voor terug krijgt, en wat een normale PC kost. Maargoed, eerst nog ff afwachten O-)
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het feit dat je met 1 PS3 console op meerdere TV's kan spelen een killer-feature!
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist gewoon dat ik er eentje vergeten was :+
    Tis voor mij dan wel geen killer feature, maar zeker wel vet dat het kan idd *)
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook vet! Maarja, wie gebruikt zoiets nou? Bijna niemand heeft 2 TV's naast elkaar en als je er eentje hebt is er ook niet echt een reden om er een 2e bij te kopen alleen maar voor die feature...

    Maarja da's mijn mening, voor mensen die nu wel 2 TVs naast elkaar hebben is het idd wel cool I guess. :)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zit te denken aan dikke vette PS3 LAN party's, waar iedereen zijn (HD)TV mee naartoe sleept evenals genoeg PS3's. En dan gamen maar :cool:
     
  19. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet die mogelijkheid voor 7 controllers op een PS3 aan te sluiten dan kan die 2 tv's op 1 PS3 aansluiten nog meer interessante mogelijkheden bieden.
    Een goede Partygame of zo die daar goed gebruik van kan maken bied toch iets interessants lijkt me.
     

  20. Daar moet je je niet teveel bij voorstellen.
    Ze willen het gebruiken voor bepaalde toepassingen net zoals de Nintendo DS doet met 2 schermen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina