1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wie zegt dat wij zijn gedrag accepteren :+

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

@JPRaceGamer
    8) i rest my case _0/

En btw: wat voel jij je snel op je pik getrapt zeg :{

Maar goed ik zal het maar hier bijhouden, want om telkens tijd te verspillen aan zo'n figuur als jou vind ik toch zonde

bron: www.ownage.nl

Dit spel komt alleen voor de pc en de ps3 en dus niet voor de 360, weer een reden om de ps3 te halen :)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2006
  3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey kijk, nog een ruimdenkend persoon *)
    Ook daar had ik zelf nog niet aan gedacht :+

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

WTF dit berichtje klopt niet helemaal. Er zat al een Spider Mine launcher

in UT2K4 hoor

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik wil eerst even zeggen dat ik geen xbox fanboy ben want zo ga ik wel overkomen denk ik :9

punt 1: Blu-Ray speler maakt ps3 duur
    Punt 2: idem
    punt 3: Hoi hoi, tegen de tijd dat de doorsnee Nederlander een tv heeft die dat aankan, ligt de ps 5 in de winkel ;) Geld overigens hetzelfde voor de HD mogelijkheden van de xbox
    punt 4: Klopt. Dat de ps3 mooi gaat worden is wel duidelijk. Maar wil je alles eruit halen, mag je wel een hele dikke portemonnee hebben
    Punt 5: Gelijk. PS3 heeft goede exclusieve titels (net als xbox trouwens :))

6. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een oneven aantal 7? dan kun je bijvoorbeeld 3 tegen 4 ofzo. :confused: 8 had beter geweest denk ik. of niet ?

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ja joh?

Nee, je hebt gelijk. Er staat ook Revolution in de topictitel, maar als wij geen behoefte hebben om over nintendo te ouwehoeren doen we dat lekker niet.

Verder nog een vraag. Slaap jij onder een Prinses Paddestoel dekbed? :)

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat zei ik al eerder in het topic. Wil Sony niet teveel? Ook ik kan een dijk van een console ontwikkelen, mits je daar 1500 euro voor wilt dokken natuurlijk...

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan zal ik nog even verduidelijken wat ik wel leuk vind aan die features :)

Punt 1 : Blu-Ray speler ben ik heel benieuwd naar, ben daarom ook bereid veel geld voor een PS3 neer te leggen.
    Punt 2 : Goed van de Cell technologie heb ik minder verstand, maar hij zal echtwel ergens goed voor zijn anders stoppen ze um er nie in :+
    Punt 3 : Ik heb al een HD Ready TV die 720p aankan, is wel geen 1080p maar ik heb die TV gekocht om optimaal te kunnen genieten van de X360 games. Zit ook een HDMI ingang op, dus ook zeer geschikt voor de PS3 :) Dat veel mensen nog geen HDTV hebben ben ik met je eens.
    Punt 4 : MGS4.....*kwijl kwijl* Need I say more ? :+
    Punt 5 : Precies, daarom wil ik um ook naast m'n X360 hebben staan ;)

Ik vind je overigens niet echt overkomen als een Xbox fanboy (er zijn ergere mensen hier zegmaar), want jij kunt tenminste nog iets positiefs zeggen over de PS3 ookal zou je um zelf niet halen. Respect !

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, overdrijven is ook een vak natuurlijk :{
    Tenminste als je suggereert dat Sony z'n console zo duur zou maken als jij zegt, vind ik dat overdreven. Anders heb ik niks gezegd :+

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Man, ik zet je juist NIET op mn ignore lijst O-)

Kan ik tenminste blijven kijken hoe je jezelf in de toekomst voor lul blijft zetten hier op het forum :9 :9 _0/

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, er zijn toch raar mensen op de wereld, als ik zo sommige berichten lees:D. In ieder geval, die ps3 komt in mijn kamer te staan!!! Naast mijn xbox 360:)! En die functie met 2 tv's ga ik zeker gebruiken! Ik met mijn HD tv, en mijn broer met zijn, gaat zo cool zijn! Shooters op 2 tv's, damn, hoe fun, dan kan mijn broer niet meer zien waar ik zit,... Racegames op 2 tv's, ook superfun, een dikke tv voor jou alleen natuurlijk, zoals al gezegd geweest is, partygames op 2 tv, ook superfun, dan eye toy op 2 tv's(zou toch moeten lukken), ... voor mij is het een supercoole functie in ieder geval,maar blu-ray,...is voor mij wel belangrijker:).

Greetz

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hij overdrijft het zeker maar ik denk dat hij er mee bedoelt (correct me if I'm wrong...) dat de spec's van de PS3 ook "overdreven" over komen...

Er zijn op dit moment meerdere mensen (waaronder ik) hier op het forum die de PS3 iets te goed vind klinken om waar te zijn...

Hoeveel % van de toekomstige PS3 eigenaren zal gebruik gaan maken van de twee HDMI aansluitingen?
    Hoeveel % zal de mogelijkheid gebruiken om 7 controllers aan te sluiten?

Mijn inziens zijn het het features die straks (te) veel blijken te kosten en dus heel goed geschrapt kunnen worden van de definitieve spec's (die we hopelijk op de komende E3 komen te weten).

Er zullen zeker (wij hardcore gamers) mensen zijn die de features gaan gebruiken maar zal dit in verhouding staan met de kosten voor Sony??

14. Ik wil jullie pret niet drukken hoor jongens..
    Maar stel je van die 2 schermen maar niet al teveel voor.
    Ze willen het gebruiken voor bepaalde toepassingen net zoals de Nintendo DS dat ook doet met 2 schermen.

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja hoeveel % van de Jappen zullen een 360 gaan halen .....? :)

Nee maar ff serieus, maar de HD TV moet eerst maar wat opkomen en vooral in Europa. Op dit moment zijn er gewoon weinig mensen die een HD tv hebben dus ik dat er eerst meer HD tv's zullen moeten komen en misschien nog belangrijker, het moet betaalbaar zijn. Pas dan zullen we echt allemaal kunnen genieten van de HD experience :)

@plasticman NL
    ja dat heb je al twee keer gezegt |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2006
  16. JeePee

JeePee Guest

Ten eerste: Heb je op de vorige pagina al gezegd :{
    Ten tweede: Waar is je bron?

17. Klopt, maar volgens mij hadden sommige er overheen gelezen.

Ik heb het een tijd geleden ergens gelezen, weet niet meer precies waar het was.
    (als jullie het niet willen geloven hoeft dat niet)

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja nou trek hij zich terug, joh die bronnen van jou zijn zo ongeloofwaardig als wat....

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Het is Prinses Perzik hoor ;)

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik suggereer alleen dat ook ik (bij wijze van spreken dan...) een console kan maken met state-of-the-art technologie aan boord. Daar zit alleen wel een prijskaartje aan vast. Ja, ook MS had de 360 geavanceerder kunnen maken dan nu is gedaan, maar zit de consument wel te wachten op een console van 600 of 700 euro? De meeste gamers zijn alleen maar geinteresseerd in multiplatformmeuk van oa EA. Misschien wordt de PS3 wel te duur voor deze belangrijke groep gamers en besluit men om de goedkopere 360 te kopen...

...ik laat mijn hersenspinsels zomaar wat los hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina