Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT4 kan ook in 1080i gespeeld worden dude ;)
    En dan ist verschil nog kleiner.

2. JeePee

JeePee Guest

Edit:// Laat maar :p Paradox was me voor.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Ps2 dan ook Compent kabels :eek:

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah :)

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Component kabels zijn Component kabels dacht ik zo :+
    Maar ja ze bestaan echt, heb ze zelf een keer zien liggen in m'n lokale gamesshop :)

7. JeePee

JeePee Guest

Tuurlijk bestaan ze echt :)

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Cool dat wist ik nie eens, maar toch nie elk spel van de ps2 heeft HDTV optie toch?

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    @jpr koop een brilletje hoor als jij geen verschil ziet.

deze zijn van gt4

en deze van pgr3
    ik zie wel een beetje verschil hoor...

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt ook niet dat hij géén verschil ziet, hij zegt alleen dat in ZIJN mening het grafische verschil tussen GT4 (PS2) en PGR3 (X360) kleiner was dan hij verwachtte. ;)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik GT4 op mijn HDTV afspeel, dan ziet het spel er echt niet uit. Zal morgen wel eens een foto van GT4 op mijn HDTV posten, je weet niet wat je ziet.
    Trouwens alle PS2 games zien er niet uit op mijn HDTV. Alles is kartelig en blokkerig. Gamecube heeft dit ook, maar een stuk minder.

PS2 games speel ik dan ook nog gewoon op een normale tv.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zegt: het grafische verschil tussen GT4 (PS2) en PGR3 (X360) klein is. Dan ben je echt een fanboy, sorry. Maar dat is echt een hele domme statement. Als je een HDTV met pgr 3 opzet en dan ernaast GT4 dan is het een verschil van dag en nacht...

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  13. Tecnomic

Tecnomic Guest

14. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
  15. JeePee

JeePee Guest

@ rikkel en colnago,
    Kom met screens van dezelfde auto dan. Hoe wil je nu vergelijken?
    En rikkel, jij kan überhaupt niet vergelijken, want jij moet afgaan op screens e.d. terwijl je GT4 amper real-life gezien hebt. Sommige auto's zien er in GT4 gewoon mooier uit dan in PGR3. En één ding dat godse lelijk is bij PGR3 zijn de koplampen bij nacht. Je ziet gewoon één witte vlek, terwijl het er zo hoort uit te zien: (en let ook meteen op de stad zelf, dat is namelijk Las Vegas, dus die kan je ook meteen vergelijken met die van PGR:cool:

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook logisch. Als je gewoon tv kijkt, of ps2 games speelt... dan is de kwaliteit minder omdat er geen progressive functie in zit. Dan moet de tv via een omvormer de kwaliteit proberen te behouden van de "minder goede kwaliteit" zeg maar. Als je daarentegen een dvd afspeelt(zit wel een functie op), dat ziet er werkelijk super uit...
    Zo zag re4 bij op de ps2 er ook heel anders uit op HD tv. Niet echt veel slechter,maar toch helemaal anders, de kleuren leken zelfs anders. Maar er zijn ook sommige games die 480p ondersteunen met ps2 zoals shadow of the collossus...

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @jpr

Het is hopeloos met jou. Dit bewijst precies wat ik zeg en al dacht van jou...

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

@JPRacegamer
    ik heb het al eerder gezegt, vergelijk een game van de current gen niet met een game van de next gen, want dat is gewoon appels met peren vergelijken....

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    JPRacegamer, je statements zijn bijna in conflict met de wetten der natuur. Willen beweren dat GT4 er beter op sommige punten uitziet dan PGR3.
    Het voorbeeld wat je geeft over die koplampen bij nacht. Als ik GT4 en PGR3 naast erlkaar zet zie ik qua stijl ook 2 heel andere games. GT4 is wat grafische stijl betreft een en al realisme, terwijl ik de PGR serie altijd het idee had dat het een grote auto-reclame was met overdreven belichtingen en glans. Het zijn 2 totaal andere games als het op de STIJL aankomt en ze draaien ook nog eens op 2 totaal andere consoles...

beetje loze vergelijking als je het mij vraagt...

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @JPG, en PGR3 is nog maar 1 van de eertse Next Gen Race games, ik vind hem anders beter er uit ien dan GT4.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina