1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ook zo'n hersenloze opmerking :{ Je gaat toch een game van de vorige generatie niet vergelijken met een next gen game ?! |:-

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wow ben je vet mee he. das niet ingame he das in de photomoden dus...

http://img239.exs.cx/img239/2049/ctrhk20jo.jpg en wat is dit dan, das zeker geen witte vlek.

en als je tog altijd iets weet op pgr3 zal ik eens iets zeggen over gt4
    http://www.granturismoworld.com/gt4/images/paris1.jpg wtf is dat voor publiek bij gt4. als je dat vergelijkt met pgr3...

Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Hou nou eens op met die vergelijkingen!

4. JeePee

JeePee Guest

Voordat ik weer allemaal gezeik krijg omdat mensen mij verkeerd opvatten en er niet tegen kunnen dat een 360 game wordt afgekraakt:

"PGR3 is veel mooier dan GT4 (publiek, belichting, omgevingen e.d.) alleen zijn sommige auto's en sommige andere kleine dingen in GT4 weer mooier. Al met al vind ik als je naar de specs van de PS2 en de 360 kijkt en naar de grote van beide games, dat het verschil erg klein is."

Als je een lange sluitertijd neemt wordt het idd een witte vlek.

Ik ga niet ontkennen dat het publiek in PGR3 veel mooier is dan in GT4, maar GT4 was wel een van de eerste racegames met bewegende mensen naast de baan (en in de rally's ook óp de baan)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toch wel leuk om te zien dat je de Photomode van GT4 (photomode is pre-rendered, verschil tussen photomode en ingame is heel erg groot) vergelijkt met ingame beelden van PRG3, beetje flauw, pre-rendered vergelijken met ingame.

Ik heb zelf Gran Turismo 4 en het verschil tussen ingame en de photomode is erg groot. Als ik GT4 en PGR3 vergelijk (vergelijking die vrij oneerlijk is overigens) dan zie ik toch dat PGR3 flink wat mooier is dan GT4. Op alle fronten vind ik PGR3 toch wel een flink stuk mooier dan GT4, is ook logisch gezien het verschil in kracht tussen beide machines. Als je dat niet ziet, dan mankeer je toch echt wat aan je ogen of ben je wel een hele erge fanboy.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen GT4, heb zelf alle GT's liggen en heb er veel plezier aan beleeft, de games zijn erg tof, maar om te zeggen dat GT4 mooier is dan PGR3, no way, op geen enkel front.

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja je zegt het zelf al de 360 is toch stukken krachtiger dan de ps2 :cool:

En PGR 3 is een 1e generatie game.....

7. JeePee

JeePee Guest

Nou ja, pak maar een willekeurig auto in zowel GT4 als PGR3, doe een nachtrace, en kijk in 3rd person view achterom. Dan is GT4 zeker wel mooier. En op sommige fronten is PGR3 gewoon spuug lelijk. Alsof ze voor sommige dingen geen tijd hadden om het mooi te maken.

:+

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Je begint langzamerhand wel stront irritant te worden he, menneer die alles zo goed weet. Joh laat het rusten zal ik zeggen :{

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    JPRace, kijk eens de post boven je.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Beste JP, het is mij en anderen inmiddels wel duidelijk dat je echt een onwijze plaat voor je kop hebt, blijf vooral in de dingen geloven die je denkt. :{

Laten we maar weer verder gaan over de PS3 vs 360 vs Revolution, want dit schiet zo echt voor geen meter op.

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Om het maar snel te vergeten trap ik wel weer af met een nieuwe onderwerp: :)

bron: www.gamed.nl

een grote aanwinst :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo, das zeker een goede aanwinst voor beide systemen! Kijk er nu al naar uit. :)

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Alleen hij moet dit jaar al uitkomen...:confused:
    Bij SquareEnix duurt het meestal wel een tijdje voordat er een nieuwe game van hun komt, maar dit verbaast me wel een beetje. Maar ik kan me goed herinneren dat deel 2 al een lange tijd geleden aangekondigd werd voor de Revo, maar dan niet concreet. Anyway het is Square en die leveren meestal topkwaliteit ;)

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een opmerking 8) Gewoon een beetje jaloezie... Je kan er denk ik gewoon niet tegen dat jou schatje GT4 verslagen is... PGR3 is gewoon bijn realistisch als je in de wagen zit. En Gt4 heb ik vaak genoeg gespeeld, mooie game voor een ps2 maar tegen over de xbox 360 is hij maar een vlieg. Xbox 360 mischien wel 20 keer beter dan ene ps2 en hier loop jij te preken dat je gt4 op die verouderde ps2 mooier vindt

15. JeePee

JeePee Guest

Lezen hè :{
    En GT4 verslagen... graphics zijn niet alles hè _0/

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het alleen over gfx, gameplay maakt nu ff niks uit. Dat jij gt4 beter vindt qua gameplay kan ik je niet op pakken, dat is gewoon voor jou zo. Maar wel je punt over de gfx, want dat is ridicuul

Dat dus... Verschil is klein :confused: Verschil is zo groot als jou voorkeur voor GT4 dan pgr3

17. JeePee

JeePee Guest

Ik spreek jou na de release van GT5 weer, ok :cool: :+

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    People, people, laat het gewoon vallen...

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat deze Crystal Cronicles beter wordt dan de GameCube versie, die vond ik niet zo best..:'-(

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ga je helemaal de fout in, jongen. Die games is er nog niet en komt op een systeem uit met WEL verglijkbare specs als die van de 360...

anyway, ik weet niet of die Final Fantasy wel zo vet gaat worden.
    M$ heeft de Final fantasy script-writer bij square weggekaapt toch?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina