1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: lama O-)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die versie was zeker leuk met meerdere mensen. En nu er een online gedeelte in zit en je waarschijnlijk de game met zn vieren in een party kan spelen ben ik al helemaal blij :)

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja de geestelijke vader van Final Fantasy maar zo te zien missen ze 'm niet bij Square-Enix aangezien Final Fantasy 12 weer een topper gaat worden :)

@rikkel
    jonge verlaag je niveau nou niet tot die van hem, want dat is wel het laatste wat je moet doen. En nogmaals GT 4 vergelijken met PGR 3 is bull he :)

bron: www.evilgamerz.com

goed nieuws! :)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2006
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, omdat ze de beste nog steeds hebben. De geestelijk vader(nu aan het werken aan lost oddysee, blu dragon, heeft ook spirits within gemaakt) was met velen zaken altijd betrokken, maar wordt zeker niet als de beste beschouwd. Maar de beste is degene die achter ff7, ff8 en ff10 zit. De 2de beste(allé, eigelijk is die even goed) is nu aan werken ff12, degene achter vagrant story(super rpg). Square zit vol met talent!:)(ook diegene van FF9...)

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Sodemieter wat een vette trailer van Resistance: Fall Of Man voor de ps3 zeg, en ook nog ingame! :eek: _O_

Checke!

http://www.ownage.nl/news/12292/

Edit: het schijnt geen nieuwe trailer te zijn, maar het gaat om de subtitel die de game heeft meegekregen. Desondanks is het toch zeker de moeite waard om de trailer te bekijken :). Maar het schieten mag van mij nog wel wat fijner werken als ik het zo zie.....

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er lekker uit maar niet veel beter dan cod2

btw ik dacht dit al gezien te hebben van de e3 2005 dus denk dat dit ook pre rendred is

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nogmaals dit is ingame en dat geloof ik best. En cod2 is een vette game, maar zo mooi is de game nou ook weer niet. Ik zie deze game het straks wel winnen op grafisch gebied van Cod2

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de naam I-8 veel beter voor die game het had iets cools.
    Maar toch een coole trailer hoewel ik hem ook al gezien had.

9. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou maar erg zijn moest het niet grafisch beter zijn aangezien het minstens een jaar later uitkomt.

10. JeePee

JeePee Guest

Dan zouden dus alle pas uitgebrachte Xbox1 games mooier moeten zijn dan de PS2 games van een jaar oud _0/ No Way.

Trouwens, ik vind het dom dat ze de naam I-8 veranderd hebben. Mijn eerste reactie op de post van Tecnomic was: "Wat is dit dan voor een game?" terwijl ik door het lezen van de posts er pas achter kwam dat het I-8 was. Het verliest een stukje bekendheid, en ik vond I-8 ook best wel vet klinken.

11. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was niet bezig met xbox1 games te vergelijken met 1 jaar oude ps2 games, maar met cod2 en Resistance. Een eerste generatie xbox360 game met een eerste generatie ps3 game, beiden fps shooters met ongeveer dezelfde manier van spelen. Als ik dan zie dat resistance een game is dat een jaar later uitkomt, speciaal ontwikkeld wordt voor de ps3, en uitkomt op een op papier gezien krachtigere console dan de xbox360, dan verwacht ik toch dat het er iets beter gaat uitzien dan cod2.

Gij moet natuurlijk weer appelen met peren gaan vergelijken door elk nieuw xbox spel te gaan vergelijken met oudere ps2 games, ongeacht welk genre en budget. En om te bewijzen dat sommige 1 jaar oude ps2 games grafisch beter zijn dan nieuwe xbox games, zult ge waarschijnlijk een screen van een wagen genomen in de photomode van gt4, gaan vergelijken met bv. pacman world 3 op de xbox.

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
  13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nutteloos poll...

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ze ook

15. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er ook weer rekening mee houden dat die trailer van resistance bijna een jaar oud is (E3 2005) op niet finale devkits en CoD 2 een maand of 3 oud is en draait op de finale hardware.

Als ze nieuwe beelden van resistance laten zien op E3 2006 kan deze game er veel op vooruit gegaan zijn. En dan heb ik het even puur over het grafische aspect.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Er zullen bijna geen PS2 Games zijn die mooier zijn dan de Xbox versie.

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het al zo vaak gezegt. T is nogal dom om te zeggen dat Microsoft de strijd al gewonnen heeft als ie nog niet eens begonnen is.

Veel mensen vinden dat Sony te laat is...ik vind dat M$ te snel is. Ze doen alsof het DE console der consoles is, maar in werkelijkheid zit ik hier nu thuis met een console van 400 euro die welliswaar GOED is maar me niet het next gen gevoel geeft waar ik op hoopte. Ik weet, in de loop van de tijd zal dit zich (zeer spoedig) veranderen, kijk naar GRAW, maar juist om die gehaaste start denk ik dat de concurentie een veel betere start kan maken, ookal is die later. Ze weten iig wel wat ze niet moeten doen, en dat is de console luidruchtig maken en zeer afhankelijk van updates (lees online service verplicht en Dashboard wat tijdens spelen traag is) maken, zoals de belachelijk slecht BC firmware van de Xbox 360.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  18. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.gamer.nl

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ben benieuwd!

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden: