Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij word dus niet goedkoper dan $425 (minimum prijs) ... waarsschijnlijk dus duurder

het is weer eens verkeerd vertaald :p

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn mening.... (als die al telt :) )

Sony gaf onlangs nog aan dat ze de spring launch halen en nu zeggen ze dat de final dev kits pas in juni verscheept gaan worden.... |:- |:-

Ze hebben dus gelogen en de wind uit de zeilen van MS willen nemen (deels gelukt natuurlijk) Nu komen ze weer aan met veel beloftes en praatjes....

Praatjes vullen geen gaatjes voorlopig...

Wederom hebben ze niks laten zien en zijn er weer leuke zoethoudertjes gepresenteerd om nog wat langer de wind uit MS zn zeilen te houden....

Een WW launch...?? Ik denk dat ze gewoon weer erg hard van de daken schreeuwen en nu maar eens iets moeten laten ZIEN ipv beloftes maken....

Ook slim om juni aan te houden als de maand dat ze final dev kits versturen....
    (Let op E3, "dit zijn de beelden die we verwachten te krijgen met de final dev kits :p " )

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, overdrijven kan je ook he. Deze keer zijn er geen fake beelden en weet ik veel wat allemaal. Maarja, jij begint te zeggen van blabla,... Euhm, van die blu-ray, HDMI, online service, backward compatible(in HD),... zijn nu ondertussen wel feiten he...:{ , trouwens, je moet niet doen alsof Sony altijd praatjes heeft ,zo kan ik ook over iedereen beginne, bijvoorbeeld Microsoft ging 10 miljoen xbox 360 verkocht hebben tegen de zomer van 2006, Microsoft heeft ons een betere backward compatible geloofd. Nu laat Sony eindelijk nog eens horen van hen(voor E3 ) en begin jij weer te zeveren...Dat is wel fijn moet ik zeggen...

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ze proberen idd de wind uit MS hun zeile halen met dit bericht. Ik denk eerlijk gezegd dat het ze niet halen. Of iig net als microsoft niet genoeg PS3's op de markt kunnen brengen.

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Wat doe je nou moeilijk?! Als Sony zegt dat ze de ps3 wereldwijd launchen dan is het ook zo dus dan is jou opmerking wat dat betreft krom.

Dit was anders ook het geval met MS hoor:

MS zei toen dit ongeveer:

'We're gonna launch the best launch line-up games in the game history'

Wat een bullshit zeg, hier klopte helemaal geen reet van. Zeker toen de games Oblivion en Ghost Recon nog eens werden uitgesteld dus jou gemekker over dat Sony alleen maar praatjes zit te vertonen snap ik niet echt, want MS doet er net zo goed aan mee.....Ik snap echt niet dat er zulke types als jou helemaal wakker worden als er positief nieuws is en jullie het weer komen verzieken. Jongens get a life man!

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2006
  6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, dat is waar, een miljoen ps3's per maand geloof ik ook niet. Maar al de rest geloof ik wel, want de definitieve dev kits zijn al af, ze moeten alleen nog verscheept worden. In juni hebben de ontwikkelaars de laatste dev kits(nu hebber er ook al hoor, maar niet de laatste). Dus die opties,... die kloppen gewoon...Het is gewoon de bom allemaal, maar sommigen kunnen er niet tegen hier...

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Voor velen mensen die meerder launches hebben meegemaakt (ik niet) is dat ook zo en heeft MS misschien qua games de beste line up gehad... (dat jij dat niet vind is weer een ander verhaal, het is een mening...)

Ik zeg alleen dat ik niet overtuigd ben van de PRAATJES van Sony, thats it _0/

Maar we WACHTEN weer rustig verder af :9

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oh god je bent toch niet kwaad he :eek:

In de game industrie worden zoveel dingen gezegd die achteraf niet waar blijken te zijn. Dit wordt door iedereen gedaan. Dus daarom kijk ik er anders tegenaan als jou. Ik denk dat ze het niet halen.

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Sony zeverd meer dan ik, onlangs gaven ze nog aan dat de spring lanch gehaald zou worden, nu geven ze aan dat de final dev kits pas in juni verzonden worden.... Wie is er nu aan het zeveren.....??

Sony is goed in de hype hoog te houden.... Is gewoon een conclusie die ik trek....

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.ownage.nl

Heb echt zoveel respect voor de ps2 zeg dat ding blijft maar verkopen en er blijven maar topgames voor komen! _O_

100 miljoen, damn dan heeft deze console iets van 10x meer verkocht dan de xbox:eek: die op dit gebied kansloos was. Ik hoop dan ook dat Sony straks de lijn weet door te trekken.....

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey dude, hou op met je bullshit wil je! Iedereen maakt fouten. Doe niet zo alsof Sony alleen maar praatjes verkoopt. Want DAT is bullshit, jij zit hier wel te zeveren van praatjes dit en dat. Als Microsoft's xbox 360 nog niet gelanceerd was en als zij zeiden van wij komen met een HDD van 60 gig, blu-ray, HDMI 1.3 rechtstreeks, gratis online gamen, maar met een speciale online service waar je wel voor moet betalen, alle games backward compatible,... dan zou je uit je dak gaan! Maar nu met Sony begin je ze nog feller af te kraken, jij bent goed bezig man! Over fanboy's gesproken:{ ... Trouwens deze dingen staan vast voor Sony. Met ps2 waren ook alle games backward compatible(buiten een paar). Als Sony dit nu terug zegt, hebben ze het al zeker getest. Datzelfde geld voor de rest. Dit is geen zever van kracht dit en dat, dit is echt wat in de console gaat zitten,waarom dan nog over praatjes enzo beginnen? En over die lente, idd, ze hebben hun belofte niet gehouden, so what man! Ooooh, voor jou moeten ze hem in de lente vol met bugs uitbrengen? Waarom haasten dude? Ik ben nu nog meer enthousiast over ps3, en ik denk dat, dat ook maar logisch is ook...

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is idd nog meer een speculatie. Maar een 60gig HDD is toch al mooi voor ps3(om appart te kopen als hij er niet standaard in zit).

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben ze niet gezegd, de basis vorm zou gratis zijn. xbox live silver anyoneO-)

Geen speculatie, Feit. Er staat namelijk dat je dat ding nodig hebt.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm .. boss de definitive specs zijn nog niet bekend gemaakt ... de vraag is tevens of de HDD zo standaard is ... werd erg vaag op de persconferentie gezegd ... Tevens ben ik het met Xwon eens dat het wel heel erg toevallig is dat de final dev kit pas na de E3 komt ... en er is weer geen demo geweest van de PS3...

De PS3 blijft een hype machine (ook al vind ik hem zelf ook erg intressant)

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Boss, kun je ook ff gewoon reageren aub??

Je neemt het allemaal iets te serieus DUDE....
    Ik reageer gewoon op de dingen die Sony zegt.

Hoe weet jij nou dat ik uit mn dak ga als Sony of MS iets zegt...?? Ik ga op een forum niet uit mn dak, ik reageer op nieuwtjes en ik ben wat dat betreft pro MS, heeft niks met fanboy ofzo te maken.... Naar mijn idee heeft MS minder loze beloftes gemaakt dan Sony (let op, is mijn idee, niet aangevallen voelen...)

Dat ze hun beloftes niet houden over een lente release is niet zo erg in mijn ogen, wel dat ze jullie (de fanboy's :+ ) voorliegen. Pas geleden nog zeggen dat een lente release gaan halen terwijl ze WETEN dat de final dev kits pas in juni verzonden gaan worden....??

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat "ding" echt nodig hebt, dan zal Sony toch wel overleggen om het er standaard in te stoppen. Trouwens, als je niet zonder dat "ding" kunt, dan gaan ze niet appart verkopen hoor. Als het appart is, zullen er wel memory cards en stuff zijn. Maar nu is het wel speculatie, aangezien Kutaragi er nog niet helemaal uit is met die HDD... Trouwens er is wel gezegd geweest dat online gamen gratis gaat zijn, alleen de speciale service(waar je veel meer zaken kunt) is om voor te betalen. Maarja, kan natuurlijk zijn dat het online gamen niet gratis is, maar dan hebben de sites het niet goed vertaald...(van de conferentie)

18. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    standaard 60gb hdd, zie launch ps3 topic

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik voel me helemaal niet aangevallen(alleen heb ik zo'n manier van schrijven:D),maar het valt me gewoon op, dat je met positieve berichten van Sony heel anders reageert als positieve berichten van Microsoft. Maarja, whatever. En over die dev kits, denk jij dat de launchgames van de xbox 360 ontwikkeld zijn met de definitieve def kits van Microsoft, euhm, ik denk het niet hoor...:{ . Trouwens de meeste ontwikkelaars hebben al dikke dev kits van Sony(maar nee, niet de definitieve)...

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Krab je nou niet terug, MS had bij de E3 presentatie duidelijk gezegt dat er twee soorten abo's zullen komen namelijk Xbox Live Gold(24 uur per dag,7 dagen per week online gamen en downloaden van maps etc etc) en Xbox Live Gold waarin ze duidelijk zeiden dat de mensen in het weekend gratis kunnen gamen iets wat MS dus niet is nagekomen oftewel praatjes vullen geen gaatjes _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina