1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik wacht even op de definitieve lijst, als de rook geklaard is ... Verder klinkt het goed en riekt het naar Sony

MS heeft nog NOOIT gezegd dat alle weekeinde gratis zouden zijn ... alleen speciale weekeinde ... de eerste staat nu in Amerika geplanned in het weekend van 31 maart ... !

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ook, als je de persberichten van Sony leest komt er bij mij altijd een naar gevoel naar boven, ze brengen de persberichten net te tactisch om de wind uit MS de zeilen te nemen.

Het klinkt vaak te mooi om waar te zijn (en vaak is dat dan ook zo).

Ik denk zelf dat ze nooit aan een WW release gaan komen, dit soort uitspraken zijn gedaan om de negativiteit van het uitstel te verbloemen....
    (in mijn ogen dan wel te verstaan)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Onzin

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat over de gratis Live weekeinde was ook weer eens een slechte vertaling van sommige nieuws sites ... als je de presentatie bekeek van MS hoorde je duidelijk zeggen "some weekends"

5. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een PS3 gepreorderd, reeds bij de E3 van 2005... Ik heb de preorder gecancelled...

Ik ga mooi de kat eens uit de boom kijken, want:

1. Het is zeer de vraag of de PS3 november 2006 gehaald gaat worden, zeker voor Europa;
    2. Het is zeer de vraag of Sony inderdaad die miljoenen PS3's zo snel kan leveren, ze beweren dat ze binnen 6 maanden 6 miljoen PS3's aan de man zullen gaan brengen wereldwijd;
    3. Het is zeer de vraag of Sony inderdaad die wereldwijde release waar kan maken, hetgeen zelfs miljardenbedrijf Microsoft niet is gelukt met de Xbox 360;
    4. Ik hoor niemand over de prijs, die 60GB harddisk (waarvan nog steeds niet zeker is of die "standaard" zal worden bijgeleverd bij de console) zal bijvoorbeeld onder andere niet erg goedkoop zijn;
    5. Wat voor specifieke kinderziektes zal de PS3 bij de lancering kennen? Blu-ray is nieuw en die cell-chip is ook vrij nieuw...
    6. Hoe gaat Sony concurreren met zijn relatief dure technische shit met Nintendo die met een spotgoedkope Revolution op de markt gaat komen en met Microsoft, die gegarandeerd bij de lancering van de PS3 met een prijsverlaging van de Xbox 360 zal komen...

Ik heb zelf vrij weinig vertrouwen meer in Sony... Ik vond de PsOne ooit een machtig machientje, en de PS2 ook nog wel... Ik heb die consoles uiteraard hier nog thuis staan... Hoewel toen de blaaskaakverhalen van Sony onder leiding van teletubbie Ken Kuratagi al heftig de ronde deden... Ik heb me voorgenomen dus geen PS3 te kopen bij de lancering... Laat ze elkaar maar eens lekker beconcurreren... Misschien haal ik ooit die PS3 nog wel eens als MGS4 daadwerkelijk verschijnt en de prijs aantrekkelijk genoeg zal zijn om tot aanschaf over te gaan... Want ik denk niet dat die game meteen bij de release van de PS3 zal verschijnen... O-)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, Sony is zelfzeker van hun eigen, net zoals Microsoft(marketing kerel). Zo kan Microsoft ook zaken zeggen waarvan ik denk, what the fuck man. Bijvoorbeeld, op E3 zeiden ze dat ze een miljard mensen gingen benaderen met xbox 360. tja, wat voor een uitspraken zijn dat man? Ik bedoel eerst leek het alsof ze een miljard 360's gingen verkopen,maar toen daarna zeiden ze dat ze bedoelen: een miljard mensen die in aanraking komen met 360(wat een rare uitspraken). Ik bedoel, ik heb ook al vanalle bullshit gehoord(van Sony,maar ook van Microsoft en anderen...)

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

100% totale BS, dus onzin8)

8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het om marketing gaat, kletsen ze allemaal maar wat in de rondte... Daar moet je voor op je hoede zijn... Maar ik vind Sony gewoon achterlijke praatjes in de wereld gooien, het draait alleen maar om crush Microsoft dit en crush Nintendo dat... Ik vind die Ken Kuratagi zo'n ontzettende bokkeviool, erger dan welke blaaskaak dan ook uit de stal van Nintendo of Microsoft... *)

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sja, dat is inderdaad een marketing term die ik (en velen anderen) meteen goed zagen (ik ging er dus niet van uit dat ze miljarden 360's gingen verkopen).

Ze willen een miljard mensen bereiken met de 360 (in mijn ogen willen ze dus bereiken dat een miljard mensen van de 360 gaan horen).
    Door advertentie campagne's uit te zetten niet alleen in de hardcore gamer hoek zal ze dat wel lukken misschien....

Sony heeft een tactiek van hard van de daken schreeuwen en en negatieve uitlatingen over concurrentie te uiten... ("wij bepalen wel wanneer next gen begint, Xbox 1,5" e.d. zijn uitspraken van Sony. MS gaat een open strijd aan en probeert de concurrentie niet in een negatief daglicht te zetten)

Dus ja, wat dat betreft ben ik meer positief over de MS nieuws berichten dan die van Sony....

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja je zegt het zelf al je bent een MS fanboy dus dat verklaart de zaak al....

Maar goed het is wel leuk hoor dat jij het positieve nieuws probeert te verstoren door je jezelf zo nadrukkelijk in beeld te brengen maar de feiten zijn nu echter dat de ps3 dit jaar wereldwijd gereleased gaat worden en dat de console lang niet zo duur gaat worden als verwacht. Oftewel we hebben vandaag erg positief nieuws gehoord over de ps3 en dat gemiereneuk van jou interesseert me dan ook totaal niet. En ook al gaan de final Dev-Kits pas in Juni de deur uit dan nog heb ik de volste vertrouwen erin dat de ps3 dit jaar gaat komen. En btw vergeet niet dat Sony meer fabrieken in bezit heeft dan MS om hun console te produceren.....

11. Po!

Po! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel eens kloppen, aangezien MS geen console zelf produceert.

En laten we hopen dat de launch echt WW is, en dat het niet 'PSP-WW' wordt...

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Selectief quoten maakt het leven makkelijk |:- _0/

Omdat je de rest van mijn tekst niet quote ga ik er dus vanuit dat je er geen reactie op kunt verzinnen die hout snijd :9

Kerel ik hoop dat je 12 jaar oud bent want je komt echt niet ouder over.
    Vanaf nu komen er dus ook geen reacties meer op jouw "populaire gequote" _0/

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, qua verwijten,... is Microsoft wel de stoerste hoor. Ik bedoel, ze zeggen echt alles om ps3 de grond in te boren, zo verzinnen ze dat ps3 geen koelingsgaten heeft. Zo zijn ze altijd over de online service van playstation bezig, terwijl ze niet eens weten wat die van ps3 inhoud, best grappig_O_ . Zo zeggen ze ook dat Sony het zaken slecht aanneemt door blu-ray te kiezen,... Dus aub, niet doen alsof Sony alleen het pestertje is, ze zijn allemaal pestkopjes!:D

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik snap trouwens niet dat niemand zich zorgen maakt over de prijs van de ps3 games ... alle games komen uit op Blue Ray en het is nu al duidelijk dat de kosten hoger liggen dan de normale PS2 DVD games... Tevens moet het verlies op de console zelf gecompenseerd worden.

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja we dachten dat de 360 games ook allemaal duur zou worden, helemaal niets van gebleken. Er zullen toch altijd winkels(vooral online gameshops) zijn die de games goedkoper aanbieden en ook al zullen ze 75 euro kosten dan heb ik het er wel voor over, maar dan heb ik het wel over games met kwaliteiten zoals MGS 4, Tekken of Gran Turismo.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het verschl is dat de xbox 360 op oude media word gemaakt DVD's ... Blue Ray is nieuw. De produktie kosten liggen hoger ... ik verwacht dat de games veel duurder gaan worden dan de xbox 360

17. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar 75€ euro is echt ziek duur 8) .
    Maar als ook de prijs van de games nog op 60 € blijft liggen dan vraag ik me af hoeveel Sony moet gaan verkopen om het verlies op de console weer recht te trekken.

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Denk je nou echt dat de games maar zo'n 5 euro duurder worden dan sommige Xbox 360 games?

Van mij mag je het geloven maar je moet niet te veel gaan hopen hoor O-)

P.S. Als er 'zoveel' toppers uit gaan komen bij de release als jij zegt/denkt
    dan mag je wel gaan sparen ;)

_0/

Off-Topic: Forum traag :mad:

19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik "doe" wat ik wil hier, ik geef mijn mening en daar blijf ik bij... Kuratagi is wat mij betreft de grootste marketinglulhannes, hij spant wat mij betreft de kroon...

Ik gaf trouwens al eerder aan dat ze - als het om marketing gaat - allemaal niet te vertrouwen zijn, dus ook Nintendo en Microsoft niet... Goed lezen s.v.p. Ik citeer nog even mijzelf:

"Als het om marketing gaat, kletsen ze allemaal maar wat in de rondte..."

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wat iemand zegt en wat iemand doet zijn 2 dingen, helemaal als die iemand Sony heet ;) Ik noem even het laatste voorbeeld. Psp zou ook wereldwijd tegelijk gereleased worden... dat hebben we gezien... heb toch m'n psp niet uit Nederland gehaald, want die wereldwijde release is der nooit meer van gekomen.. en ook niet een paar maand later ofzo, maar meer dan een jaar later als in Japan. Dus yeah.. werledwijde release en Sony dat moet ik eerst zien. De prijs is nog helemaal niks over bekend als je niet afgaat op vage sites die zelf iets bedenken want als je goed leest hebben ze helemaal geen prijs aangekondigt voor Europa, wel een prijsindicatie voor Japan dat die zowieso 50000 yen oid zou gaan kosten, dat betekent dat ie zowieso als je het zou omrekenen 350 pleuro zou gaan kosten, betekent dat ie niet goedkoper wordt, maar alleen maar duurder kan zijn. Europa wordt altijd genaaid, dus reken maar weer 100 euro meer betalen voor een ps3 als in Japan. En laatste, als ze zoveel fabrieken hebben waarom konden ze dan niet genoeg psptjes in de winkel leggen bij de release? Zo gigantisch veel hadden ze niet bij de launch in Japan.

Dus yeah, eerst zien dan geloven. Geloof niet meer in Sinterklaas you know ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina