1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou ik effe ik vind het fantastisch dat de PS3 games regiovrij worden hoef ik bij mijn favo gamewinkeltje niet meer weg te kijken bij die importgames.
    Ook dat Ratchet and Clank 3 naar de PS3 komt is erg goed nieuws.:)

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat je die post ook kunt zien als iets dat velen andere mensen hier ervaren...
    Dat manneke kan alleen maar persoonlijk aanvallen en draagt weinig positiefs bij aan het forum....

Doe er iets mee ofzo.... Bekijk zn posts eens van de laatste tijd en trek wat conclusies.....

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik lees niet 24/7 deze thread.. Als je wederom vindt dat hij de mist ingaat druk dan ff op de report knop.. ;)

4. DarthMaster

DarthMaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 bestaat nog niet en zal voor de komende tijd nog lang niet bestaan- BASTA!.

Ik snap niet waarom er nog mensen op deze hele planeet respect hebben voor playstation. Ze hebben jullie (sommige playstation fans hier) helemaal voorgelogen met allemaal bullshit, jullie helemaal gehyped met filmpes die ver van realisme zijn (killzone, MGS4 waar ze zo zielig zijn om niet toe te geven). Als de PS3 uit gaat komen zullen er nog amper games klaar zijn omdat dat apapraat zo ontiegelijk moeilijk is om voor te programmeren. Het leuke van alles is dat er steeds meer van de PS3 droom afbrokkelt. De verhalen dat de PS3 blablabla (het apparaat wat nog niet bestaat) 2 x betere graphics heeft, het verhaal van Xbox 1.5 wat Ken eruitfloept met zijn vieze jappankomt die alleen maar leugens kan vertellen, de lente launch wat nu minimaal november wordt en tevens = sony niet de beste in produceren duus lees: UITGESTELD.
    de meeste developers hebben nog geen eens de nieuwste def kit.

NIEMAND op deze planeet kan zeggen of de PS3 betere graphics gaat tonen dan de 360.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  5. JeePee

JeePee Guest

*Zucht
    Er zijn al PS3 games die klaar zijn _0/
    De nieuwste defkits zijn al een hele poos geleden verstuurd _0/
    Herrinerd zich pre-renderd stuff op de 360 _0/

En je spreekt jezelf een beetje tegen, vind je niet?:

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zijn er al games klaar? Heb je dan misschien ingame filmpjes of zijn die er nog niet?

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Welke is dan klaar, die ik nu kan spelen? Met een controller?

8. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    de ps3 games zijn nog niet klaar, waar heb jij ze gespot dan _0/
    de definitieve devkits (iig op volle snelheid) waren pas in februari of maart verzonden. _0/
    en je laatste opmerking, wat maakt dat uit.... Ps3 (sony) doet het net zo hard (edit het renderen dan)

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik ken je inmiddels al van andere forums en je reactie verbaast me dan ook totaal niet. Oh my god wat een achterlijke opmerking zeg... :{

En het ontwikkelen van games voor de ps3 valt reuze mee, dat bewezen onder andere Guerilla Games en Vollition(makers van de game Possesion) _0/
    Sony zal straks tenminste voldoende consoles op voorraad hebben iets wat je niet van MS kunt zeggen he met hun mooie praatjes. En btw Sony heeft meer fabrieken dan MS om hun console te produceren

@Xwon
    jonge ga de boel nou niet stoken, want het was net zo rustig tot dat jij kwam

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2006
  10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik me persoonlijk aangesproken voel door die ontzettende anti-Sony post van je, maar op bovenstaande zou ik ff willen reageren. Je krijgt in eerste instantie gelijk van me, niemand kan immers de toekomst voorspellen :)

Ik zou er alleen wel aan willen toevoegen dat graphics niet alles zijn, tenminste voor mij niet in elk geval en ik denk dat dat voor heel veel andere mensen ook geldt. Een factor die voor mij wel heel zwaar telt is het aanbod van games en de diversiteit daarin. En daarin doet Sony het bij mij op de dag van vandaag nog steeds het beste.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb ook al vanaf 2 december een X360 in huis....de eerste maand is dat ding elke dag aangeweest, ff me nieuwe next-gen spelletjes checken je kent dat wel. Nu zijn we inmiddels bijna 3 maanden verder, en ik moet gewoon de conclusie trekken dat ik de laatste tijd mijn PS2 en PSP veel meer gebruik dan de X360, die laatste eigenlijk nog maar zelden. Zijn dit de grafisch betere games, nee zeker niet....hiermee wil ik alleen zeggen dat er nog regelmatig toptitels uitkomen voor de "oude" PS2, en dat zal voorlopig nog wel ff blijven ook. Vreemd toch, heb je een next-gen console in huis en dan ga je op die ouwe meuk zitten spelen zul je wel denken ;)

Oke de X360 komt nog maar net kijken, dat is natuurlijk zo. Maar als ik kijk naar wat er dit jaar gepland staat voor de X360, nou daar wordt mijn pis nou niet direct lauw van ofzo. Die nieuwe Tomb Raider lijkt me super, maar voor de rest kunnen de "toptitels" die uit zijn en die nog gepland staan voor de X360 (Gears of War, G.R.A.W., Oblivion) me eigenlijk niet zoveel boeien. Racegames, sportgames en het merendeel van de shooters (met name oorlogsshooters en tactische shooters) kunnen me bij voorbaat al niet interesseren. Een titel als Oblivion is dan weer een RPG, maar niet mijn type RPG. Aan de andere kant, als er qua games maar de helft uitkomt van wat er gepland staat voor de PS3....dan nog is die verlanglijst groter dan die van de X360, voor mij dan. Spijt van mijn X360 ? Nee hoor, ik heb er nu 5 spellen voor en daar heb ik geen spijt van. Maar qua aantal spellen wat ik uiteindelijk verwacht te hebben voor zowel PS3 als X360, denk ik dat er voor mij op de PS3 meer titels tussen zullen zitten die me trekken....wat nu eigenlijk ookal zo is als ik mijn PS2 collectie vergelijk met mijn Xbox collectie. Die 2 zitten nu niet zoveel van elkaar af, maar voor de next-gen consoles denk ik dat het gat wel een stukkie groter gaat worden.

Tis maar net wat je aantrekt in games, en Sony heeft voor mij gewoon een groter aanbod en vooral ook grotere diversiteit in games die me aanspreken. En wat ik nu allemaal zeg klinkt denk ik meer mensen bekend in de oren, vandaar ook dat er ook op dit XBW forum best veel animo is voor een PS3, eventueel naast een X360, onder de gebruikers :)

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik reageer niet om het vuurtje tussen sony & xbox fanboys op te wakkeren...

maar effe het volgende :

heb een ps2 en xbox gehad...allebei vanaf de officiële launch..

kocht destijds mijn ps2 voor 1149 of 1199 guldens (ja guldens ja...klinkt erg ouderwets alweer) dat ding zakt binnen enkele maanden gigantisch in prijs....wat kreeg ik van sony...: NIKS NADA NOPPPES !!!

ik kocht een xbox met launch dat ding zakte naa enkele maanden ook flink in prijs (omdat de ps2 weer verder ging zakken ging de xbox mee) kreeg ik van MS toch een gratis controller en een gratis game toegestuurd dit na opsturen copy aankoopbon, gewoon om degene die xbox duuder gekocht hadden te compenseren.....TOPPPIE MS !

1-0 voor MS met hun xbox

zowel de ps2 als de xbox hadden geen kinderziektes, had ze allebei op launchdatum gekocht en noiit problemen mee gehad....

nu het vervolg ik koop een xbox 360 op launchdatum na 3 maanden geeft het ding de geest.....krijg een gerepareerde gebruikte 360 terug die de eerste keer dat hem wil proberen al errorcode E-74 geeft ! weer teug met dat ding en nu 3 weken verder na opsturen van eerste 360 nog steeds NIKIS NOPPES NADA...ja een hoop ergernis en kwade telefoontje met MS support !

de ps3 is nog effe afwachten...hopen dat daar de service beter is.....mocht hij stuk gaan....

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, zowel PS2 als Xbox op de launchdag gehaald. Was idd een nette actie van Microsoft, die tegemoetkoming. Maar aan de andere kant had ik er ook niet wakker van gelegen als ze het niet hadden gedaan net als Sony....dat is nou eenmaal het nadeel van de eerste willen zijn, dan weet je eigenlijk van te voren dat die dingen kunnen gebeuren.

Ik hoor en lees veel over mensen die problemen hebben met hun X360, veel meer dan ik ooit over problemen met andere consoles heb gehoord. Mijn X360 werkt gelukkig nog perfect, dus ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Wel vind ik het te belachelijk voor woorden dat, en ik overdrijf niet, ik momenteel gewoon mijn X360 niet eens normaal "durf" te gebruiken, omdat ik bang ben dattie crasht....en das iets wat ik nog NOOIT heb gehad bij een console, dat gevoel.
    Nu ook vanwege al die berichten m.b.t. crashes na de update van maart, nou ik heb nog geen crash gehad maar dat kan ook niet als ik m'n console al bijna een maand niet meer gebruik |:-
    Ook vind ik het belachelijk (hoewel het vast wel z'n redenen zal hebben, maar dan nog) dat je als je je X360 moet opsturen voor reparatie, dat je dan ook je HDD mee moet sturen. Vervolgens krijg je een nieuwe, en ben je al je savegames kwijt. Nou is dat nog geen ramp als je je X360 net 3 weken hebt, maar het wordt een ander verhaal als je er al een half jaar of langer op zit te gamen en ook gamevoortgang van al die tijd op je HDD hebt staan. Weet iemand trouwens of het verplicht is dat je je HDD mee moet sturen, of kan ik als klant niet gewoon eisen dat ik m'n HDD met al m'n data hou ?

Nja het zijn gewoon van die kleine dingetjes die ik krom vind. Nog een voorbeeld is het feit dat het kopieeren van savegames van MU naar HDD ook niet altijd even vlekkeloos verloopt, dus een back-up maken van al je data om vervolgens op een nieuwe HDD te kunnen zetten is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Ach ja, ik zie wel hoe lang mijn X360 het volhoudt....als ie kapot gaat en ik ben alles kwijt mogen ze um gelijk houden :mad:

13. JeePee

JeePee Guest

Over die games die af zijn,
    Ik dacht het gelezen te hebben in de PS3: Games thread. Als je het wilt weten moet je zelf maar even die thread door spitten. Ik weet niet meer welke game het precies was (ben niet in die game geïnterresseerd) maar hij was in elk geval af, en in verband met het nog niet uitkomen van de PS3 gingen ze de graphics nog een beetje opschroeven. Was er eigenlijk een Xbox 360 game af op 2 december?

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben het zat. Tecnomic, ik heb nu genoeg gewaarschuwd. Je beschuldigt nu anderen van stoken, terwijl je zelf doorgaat.

Tot over een week.

//edit; Ah je was al eerder geband om dezelfde redenen. Dan maar tot over een maand..

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat klopt niet helemaal. De Xbox 360 kan je al bijna een flop noemen in Japan als je deze cijfers bekijkt:

Hardware verkopen
    1. Nintendo DS Lite - 104,452
    2. PlayStation 2 - 66,670
    3. Nintendo DS - 32,105
    4. Sony PSP - 31,848
    5. Game Boy Advance SP - 4,290
    6. Game Boy Micro - 3,087
    7. GameCube - 1,318
    8. Xbox 360 - 1,039
    9. Game Boy Advance - 131
    10. Xbox - 108

Zelfs de Gamecube, waarop helemaal geen boeiende games meer komen verkoopt nog beter dan de 360

16. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja en hoe kom je aan die cijfers ? bron ?
    ennuuhh mocht het echt zo slecht gaan met de 360 in Japan, MS werkt eraan met oa. titels als ninetyninenights, komt wel goed al zlal in het land van de rijzende zon altijd sony nummer 1 blijven ... misschien daarom dat ik absoluut gen sony tv meer wil (heb ik nu een 82 cm 100 hertz, plaat beelbuis), maar een echte nederlandse PHILIPS....

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    zijn dit genoeg bronnen?:
    http://www.m-gaming.nl/article.php?id=15215
    http://www.ds-gamer.nl/article/3110p1.html
    http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=2088
    http://www.first-touch.nl/text/text.php?id=1303

18. JeePee

JeePee Guest

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

En terecht!

On-Topic, De PS3 zal het best goed gaan doen... ( In Japan dan )

Als er meer Xbox 360's worden gefabriceerd kan het nog best goedkomen ( zeker in Amerika ).

P.S. Nij is hij langer geband dan ik in totaal :cool: :+

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me nou als ik zeg dat de PS3 het niet alleen in Japan goed gaat doen ;)

Over dat vetgedrukte : Ow vet man ! Stoer vooral ook, nu laat je pas zien wat voor iemand je echt bent....een klein kind dus |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina