1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Kijk, kijk, kijk :D

Dit ziet er nog eens goed uit _O_
    En zie ik daar een onlinemode met eyetoy???
    (ze moeten trouwens wel ff die 1 op die Ferrari veranderen in een 6 :+)

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2006
  2. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0

|:-

om ff op jouw manier te reageren ;)

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik was geiriteerd op het moment van die post door wat dingen uit oblivion dus sorry als ik het een beetje op jouw post afreageerde.;) (ik had em onder andere te lang doorgespeeld)

Maar nu meer nieuws dit vind ik persoonlijk een erg interessante uitspraak van Mark Rein van Epic.

"We're going to go nuts with mods once 'Unreal Tournament [2007]' (another Unreal Engine 3 title) ships. [...] The developer tools are much, much easier to use. In fact, now we have the potential to offer mods via the PS3."

Mods op een console dat kan ik nou echt waarderen ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn.

http://www.ownage.nl/news/12741/

4. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat elke game die ik op de xbox 360 heb gespeeld wel framedrops heeft (Full Auto, PGR3, PGZ, G.R.A.W. en Kameo). Niet alleen op mijn box maar ook bij andere. Of dit aan de hardware of software ligt is mij een zorg. Het is gewoon k.. . Soms heb ik wel spijt dat ik de xbox 360 heb gekocht. Heeft microsoft de xbox 360 te snel op de markt gebracht om alleen maar ps3 voor te zijn?

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kameo, PGR3 en GRAW frame drops....??? Heb ik nog nooit gezien.....

6. JeePee

JeePee Guest

Na de eerste update heeft PGR3 framedrops gekregen zodra er iemand online komt. Zit je net in een snelle ronde voor de XBWcomp, komt er een friend online :'-(

GRAW heeft het soms wanneer er heel veel gebeurd (veel explosies, helikopters, mannetjes worden geraakt, jij schiet iemand neer e.d.)

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat de Farme-rate mij in de meeste spellen tegenvalt op de 360. Nogmaals, ik zie het nog steeds als volgd: Sony is niet te laat met hun Next gen console, M$ is (iets) te vroeg. Niet alleen zijn de launchgames nog matig, maar de console voelt goedkoop aan en maakt een hoop herrie en het dashboard is traag.

Al met al ben ik niet teleurgesteld met m'n 360, maar ik had eigenlijk wel kunnen wachten want de strijd is nog lang niet losgebarsten. M$ heeft een hoop mooie ideeen met de Xbox 360, maar ze zijn maar matig uitgewerkt. Ik denk dat de PS3 een veel stabilere console zal zijn als de 360, en dat is juist HET voordeel van een langere ontwikkelfase.

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Hmm, misschien speel ik te weinig om het zo op te merken....

Het enige wat ik tegen vind vallen aan de consolle is inderdaad de herrie die het maakt...
    Maar goed, een 5.1 systeempje blaast daar makkelijk overheen O-)

9. JeePee

JeePee Guest

Idd, met zo'n DD setje heb je daar geen last van nee. Maar in stealth games is het wel een probleem. Zo zal je het bij SplinterCell 4 wel gaan horen denk ik.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ow hebbie de revo al thuis staan,,,

11. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Teleurgesteld? Dat vind ik erg jammer om te horen... Je hebt er net als de meeste van ons hier tenminste 1! Als het ff meezit hebben we allemaal al een jaar een mooie console voordat Nintendo en Sony met hun nextgen versie komt. Geniet nu van je next-gen console. Ik heb zker grote twijfels dat Sony met de PS3 zal zege vieren. Ze worden onder druk gezet... heb toch ook al screens gezien van de ps3 die echt te lellek voor woorden zijn. En iedere console heeft bij bepaalde gemes framedrops, zal de ps3 echt geen uitzondering op worden. Toch?

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    |:- Je hebt zeker nog niet gehoord dat Nintendo niet aan de "power war" mee doet waar MS en Sony mee bezig zijn.... De Unreal engine zal een zware dobber worden voor de consoles dus ga er maar van uit dat Nintendo dat spel niet uit zal gaan brengen....

Gewoon logisch nadenken.....

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  13. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Om te beginnen ben ik het totaal niet met je eens over die screens, en ten tweede denk ik niet dat Sony zo onder druk word gezet. M$ hoopt juist dat Sony druk aanvoelt en overhaaste stappen gaat nemen, maar om die druk te kunnen uitoefenen heeft M$ wel heel snel met de 360 aan komen zetten. En nogmaals, ik heb nog steeds niet het gevoel van "Yes! Hier heb ik een Next Gen console voor gekocht" Zelfs bij Oblivion niet, en dat komt metname door de bumpmapping en de slechte frame-rate.

14. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Sony word wel degelijk onder druk gezet. De mensen vinden al snel wanneer je als eerste uitkomt met een console dat je te vroeg je kaarten toont. Sony heeft langer de tijd genomen. Denk dat de verwachtingen daardoor nog hoger zijn voor de ps3. ps3 heeft zeker een aantal mooie screens. Enige echte ingame scenes zijn van Unreal (waren net slecht, maar kan de 360 ook aan!)
    Kijk eens naar het volgende ps3 screentje. En dan niet komen met: "de game is nog in ontwikkeling!". Sony geeft de beelden wel vrij, dus mag je er vanuitgaan dat ze dat met een bedoeling doen. Misschien om de verwachtingen bij te stellen.
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/untoldlegendsdarkkingdom/screenindex.html

Denk ook eens aan het Fightnight filmpje bij de vorige E3 van ps3. Dat was next gen en helemaal geweldig volgens velen. De 360, draait dit spel, dus niets van de prerendered filmpjes die de ps3 liet zien. De 360 ziet er super uit! Laat de ps3 de hoge verwachtingen waar maken. Ze moeten dan wel afgestrafd worden wanneer ze dit niet van de start kunnen waarmaken, want ik durf te wedden dat er ps3 fans zijn die dan met het argument komen "het duurt altijd even voordat een console volledig benut wordt!"

15. petey

petey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt opzich gelijk ik heb mijn twijfels ook over de ps3 ik denk ook dat hij het van de games moet hebben en het systeem zelf zal niet veel schelen met die van de 360

16. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Fout, fout, fout.
    Ik snap heel goed je punt, maar je moet het plaatje groter zien.
    Het is sowiso waar dat het tijd kost voordat iedere console volledig kan worden benut als het op de ontwikkel tools aankomt. Wat ook waar is dat de 360 heel veel in zijn Mars heeft. Maar als ik dan op Inside gamer lees dat ze bij Epic zien dat de PS3 meer in z'n mars heeft als de 360 denk ik dat we dat op de langere termijn toch wel zullen gaan merken, het verschil tussen de 360 en de PS3.

Daarnaast ziet bijna iedereen het volgende over het hoofd (ook de sony Fanboys op dit forum) en dat is de naam.
    PlayStation is ZOOOOOO bekend, wie spelcomputer zegt, zegt eigenlijk op het moment PS2. Daarom denk ik ook dat Sony niet erg veel last heeft van druk. De Xbox heeft zich een in verhouding met de Playstation maar een kleinbeetje herkenbaar gemaakt van de gewone man. Daarom moet de 360 zichzelf ook echt bewijzen, maar de PS3 zal sowiso goed gaan verkopen, daar ben ik heilig van overtuigd. ik verwacht niet dat Sony zoveel marktaandeel zal pakken met de PS3 als met de PS2, maar rond de 60% hebben ze sowiso, daar zal 12 maanden tussen de 360 en de PS3 niks aan veranderen. Ik veracht dus ook dat het PS3 aanbod aan games wederom gevarieerder zal zijn als die van de xbox 360, net als de voorgaande generatie. Het is misschien wat op de dingen vooruit lopen, maar als je het mij vraagt krijgt Sony het pas echt moeilijk met de opvolging van de Next. Gen consoles...

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel goede statement, ik ben het dan ook helemaal met je eens wat dit betreft :)

Soon to be mod trouwens :+

18. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Zit zeker wat in. Sony zal op voorhand veel gamers mee hebben. Ik ben benieuwd. 1 ding is zeker, wij gamers zullen van deze console war profiteren. Betere games, meerdere consoles, waarin we Nintendo zeker niet moeten uitsluiten. De marktwerking zal ons ten gunste komen.
    We gaan mooie tijden meemaken!

PS. Soon to be Mod????? Ben een beginneling.... wat bedoel je hiermee?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik tegenwoordig mod ben op XBW ;) Had niks met de PS3 te maken :p

20. JeePee

JeePee Guest

Congrats! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina