1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe maar het is vooral door die lichteffecten het heeft iets cartoonachtigs maar ook een beetje realisme.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Screens van de Revolution zien er erg mooi uit. Jammer dat ze nog renders zijn, ik wil wel eens ingame zien. :)

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had juist begrepen dat dat ingame was...

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die screens zo zie denk ik van niet, ik dacht meer aan een plaatje om te laten zien hoe het speelt met die controller. Als dit ingame was, was het mooier dan de 360 en dat kan ik niet echt geloven. (niet fanboy bedoeld, maar meer uitgaande van de specs van de consoles :) )

5. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa ,kijk wat ze uit de gamecube haalde met resident evil,achte men ook onmogelijk.

daarbij is dit spel waarschijnlijk ook nog linear scripted net zoals time crisis.dat ziet er meestal ook al 10 keer zo goed uit als een echte interactieve omgeving.

6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet ook niet dat de 360 ook nog niet alles gebruikt! 8)

7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah we zullen wel zien hoe het er uiteindelijk uitziet.

8. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik zo dood-doener!!!

Hetzelfde verhaal geld voor de PS3 en de Revolution en zoals het er naaruit ziet hebben die mooiere launchgames (uberhaupt mooiere games tot nu toe) dan de 360...

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    *kuch*kuch* lets just wait and see ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    rev-shots, zie ze nu pas. Ziet er goed uit! Ben echt te benieuwd hoe dit gaat spelen met deze controller. Waar staan btw de filmpjes ook alweer van die controller?

11. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik Epic en Id software over de PS3 hoor dan issie niet misselijk...

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, en als ik de IBM ontwikkelaars over de Cell hoor snappen ze zelf ook nog niet helemaal hoe dat ie werkt...

Feit is gewoon dat we nog niets hebben gezien dus dat iets mooier gaat worden is speculeren.
    De laatste foto's en filmpjes die ik zag van de PS3 zien er bij lange aan niet hetzelfde uit als de "filmpjes" die we vorige E3 zagen...

Daarom, lets just wait and see :)

13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben tot heden altijd trouw gebleven bij Sony maar kon niet meer wachten, vooral dat ik de X360 bij een vriend heb ontdekt. Toen was ik verkocht. Ben nu voor een paar maanden zoet. Maar de PS3 schrijf ik natuurlijk niet af.

Al bij al, ik heb enorm veel leute met de X360.
    Ben toch is benieuwd wat de PS3 zal geven, want nu is er 'teveel' blablabla rond die console.

14. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Amen, laat 8 mei op E3 het bloed maar vloeien. Deze nextgen battle wordt geweldig. Denk dat PS3 toch wel gaat verassen met de games. De games worden misschien nog wel het belangrijkste voor de PS3. Een aantal franchizes zijn alleen al de moeite waard om dit dure barrel te kopen.

360 moet met zijn eigen exclusieve games komen. Laat too human maar eens tonen wat de 360 echt kan wanneer er een game ontwikkeld wordt puur voor de 360. want laten we eerlijk zijn de games tot nu toe zijn leuk. Maar de echte toppers zijn multiplatform (vaak PC). Een top pc draait oblivion beter dan de 360 zelf.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Screens schijnen wel ingame te zijn, zie trouwens ook die 2de screen waarin je een persoon zn hand schuin ziet houden, en de char in de game dit precies zo doet. Zoals je bij games als MP2 en RE4 kunt zien zeggen specs niet alles over de graphics die een console kan produceren. Als Nintendo straks komt met een console die graphics produceerd die bijna net zo mooi zijn als de xbox 360, de enorme dope gameplay door de controller en dat alles voor een prijs van 150 a 200 euro, dan ben ik verkocht. Nouja, ben ik eigenlijk toch al:cool:

En @ 3SP: Deze game schijnt juist niet linear scripted te zijn.

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik zo laat reageer ben in dit topic al heel lang niet meer geweest. mare het feit dat ze niet mee aan de power war doen wil toch niet zeggen dat ze geen goede kwaliteiten kunnen leveren?|:-

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Man, lees ff wat ik schrijf aub.... Ik heb toch nooit gezegd dat ze geen kwaliteit kunnen leveren..... |:-

Ik reageer op jou bericht dat de Revo ook de Unreal engine zal kunnen draaien (ik ga het niet opzoeken wat je precies zei maar iets in die trant...).
    Op de Revo zal zeker kwaliteit uitkomen maar op een andere manier dan op de andere twee consoles.... Het is toch een feit dat de Revo niet meedoet aan de zogenaamde "power war" (eigen woorden van Nintendo.....)

Géén HD, géén zware CPU en andere hardware en dat soort zaken... Dat bedoel ik, is verder geen flame ofzo... Dus, lezen aub ;)

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Weer nieuwe beelden van Red Steel, je ziet wel dat het tussen de xbox en xbox 360 in zit.

Ze zitten in een spoiler, want het is een behoorlijke hap

Voor degenen die het artikel ook door willen lezen:

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang dat er alleen van dit soort gimmick games komen. En dat games als splinter cell volledig gaan leunen op de controller. Want nintendo heeft zich in mijn mening beperkt tot dit soort richt games. Meer zal er waarschijnelijk ook niet van komen.

20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeiden ze ook van de DS.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina