Oh, oh, oh, wat zit je er naast joh!
Sony heeft zo'n cocky houding tegenover Microsoft vanwege media aandacht. Het laatste wat je wilt is dat de Media (de stem naar de consument) denkt dat je bang bent voor de concurent. Sony is dat sowizo niet, maar ze laten het op een heel overdreven manier weten.
Een van de uitspraken van Sony op de CES 2006 was "En jullie weten het mensen, het Next Gen. tijdperk breekt pas echt aan zodra wij met onze PS3 mee doen." Of ik het daar helemaal wel mee eens ben weet ik niet maar wel voor een deel.
Niet zo zeer omdat ik denk dat Sony's console VEEEEEEL krachtiger is dan de 360, want dat issie niet maar Sony speelt gewoon met woorden en tijd, want je kan het ook zo zien: Op het eerste gezicht lijkt het alsof Sony hiermee bedoeld "Alleen WIJ kunnen mensen een Next Gen. gevoel geven." Maar als ik dan bedenk dat de 360 al ongeveer een halfjaar uit is en dat alleen de game Oblivion de 360 echt een beetje gepushed heeft denk ik dat tegen de tijd dat de PS3 uit komt we de alle Next Gen. pracht en praal van de 360 dan pas te beleven is en heeft Sony dus toch gelijk. Maar het is maar net hoe je het opvat. Want wees eerlijk, als we alle 360 games ff op een rijtje zetten, welke game kon op de graphics na nou meer dan wat de oude Xbox niet kon?! Alleen Oblivion...
Kortom, jij zegt eigenlijk "Sony moet z'n bek houden want ze kunnen de launch van de 360 niet bijhouden" maarik zie het zo "Microsoft heeft de Xbox 360 alleen uit eigen belang gerushed (en dat issie!!) en dat is VOORLOPIG ( <==let goed op dat woord.) niet tengoede gegaan van de kwaliteit van de games.
Daarom denk ik dat Sony's "grote bek" meer als terecht is en dat de 360, hoe tof ik em ook vind, geen grote voorsprong heeft op de concurentie.
Er is een groot verschil tussen "later" zijn en "TE laat" zijn...
Laatst bewerkt: 17 apr 2006