1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DownfieldMold

DownfieldMold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS3=kutik bedoel hoe zielig kan je zijn om een jaar later uit te brengen dan de 360, jah dan zal ie wel o zo goed zijn maar dat mag je dan ook wel verw8en.... ik bedoel sony vind zichzelf zoveel bter dan microsot, kunnen ze dan m niejt tegelijk uitbrengen??.... kortom ik vind tot nu toe dat microsoft wel (natuurlijk) aan kop loopt met de nextgen games en consoles (ook best wel logisch)360 rulezz!!:p:D:D:):)

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Iets minder Fanny mag ook wel :)
    Maar je hebt wel gelijkt.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Laat me raden, je bent blind, dom en nogeens dom?
    blind: omdat je ps3 afkraakt omdat hij een jaar later uitkomt(terwijl xbox1 onderhalf jaar later dan ps2 was,wat helemaal niets uitmaakt, maarja, voor jou maakt het nu wel iets uit natuurlijk omdat de zaken nu juist omgedraaid zijn) en je oordeelt over zaken die je nog niet gezien hebt, maarja, je kraakt het toch af, ook al zie je het, dus blind
    dom1: Zo geboren...
    dom2: Door het fanboygedrag, blind geworden, en terwijl dom geworden, ...
    @Leze: ooohja, hij heeft gelijk, hebben jullie in de tijd xbox ook zitten uitmaken omdat hij later uitkwam, man man, lozers...
    Hier even de grondplannen van E3:
    Zoals je kan zien hebben Nintendo en Sony de grootste standen. Niet dat dit veel uitmaakt, het gaat erom wat getoond wordt...:)

Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Oh, oh, oh, wat zit je er naast joh!

Sony heeft zo'n cocky houding tegenover Microsoft vanwege media aandacht. Het laatste wat je wilt is dat de Media (de stem naar de consument) denkt dat je bang bent voor de concurent. Sony is dat sowizo niet, maar ze laten het op een heel overdreven manier weten.

Een van de uitspraken van Sony op de CES 2006 was "En jullie weten het mensen, het Next Gen. tijdperk breekt pas echt aan zodra wij met onze PS3 mee doen." Of ik het daar helemaal wel mee eens ben weet ik niet maar wel voor een deel.

Niet zo zeer omdat ik denk dat Sony's console VEEEEEEL krachtiger is dan de 360, want dat issie niet maar Sony speelt gewoon met woorden en tijd, want je kan het ook zo zien: Op het eerste gezicht lijkt het alsof Sony hiermee bedoeld "Alleen WIJ kunnen mensen een Next Gen. gevoel geven." Maar als ik dan bedenk dat de 360 al ongeveer een halfjaar uit is en dat alleen de game Oblivion de 360 echt een beetje gepushed heeft denk ik dat tegen de tijd dat de PS3 uit komt we de alle Next Gen. pracht en praal van de 360 dan pas te beleven is en heeft Sony dus toch gelijk. Maar het is maar net hoe je het opvat. Want wees eerlijk, als we alle 360 games ff op een rijtje zetten, welke game kon op de graphics na nou meer dan wat de oude Xbox niet kon?! Alleen Oblivion...

Kortom, jij zegt eigenlijk "Sony moet z'n bek houden want ze kunnen de launch van de 360 niet bijhouden" maarik zie het zo "Microsoft heeft de Xbox 360 alleen uit eigen belang gerushed (en dat issie!!) en dat is VOORLOPIG ( <==let goed op dat woord.) niet tengoede gegaan van de kwaliteit van de games.

Daarom denk ik dat Sony's "grote bek" meer als terecht is en dat de 360, hoe tof ik em ook vind, geen grote voorsprong heeft op de concurentie.

Er is een groot verschil tussen "later" zijn en "TE laat" zijn...

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  5. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan trouwens ook te vroeg zijn met iets.. Zo denk ik dat Sony met de PS3 een beetje te vroeg is om Blu-ray zo te pushen.. Meer dan 90% van alle vroege PS3 kopers zal er niks aan hebben, maar natuurlijk wel gewoon voor betalen.. Het is ook de grootste reden waarom de PS3 steeds maar weer uitgesteld is, want ik ben er heilig van overtuigd als er gewoon een DVD-speler in de PS3 had gezeten dat ie dit voorjaar (in Japan iig) allang uit was geweest..

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik de screens van Red Steel zie, dan kan ik met een gerust hart zeggen dat de Revolution echt wel krachtiger is dan de xbox. Dit ziet er toch echt mooier uit dan een xbox.
    Nou zijn de screens low-res, maar ik vind Red Steel niet eens zo veel onderdoen voor Perfect Dark Zero.

Dat zei iedereen toen inderdaad ook van de DS.
    Dat gimmick gedoe heeft daar toch behoorlijk goed gewerkt, aangezien de DS echt als een trein loopt.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is zeker de grote reden waarom ps3 is uitgesteld. Maar, dat hij dan te vroeg komt, nee, dat denk ik niet. Tegen dan liggen er ook al HD-dvd spelers in de winkels en misschien ook blu-ray spelers. Dus de strijd is dan volle bak begonnen. Ps3 moet blu-ray helpen met de de strijd te winnen, dus te vroeg komen ze zeker en vast niet met hun ps3. Trouwens, als dan ICE AGE 2 enzo uit is, komen die misschien ook op blu-ray disks, moet toch geweldig zijn om die in 720p te zien(of 1080p, maar er zijn er niet veel die dat momenteel hebben).

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm in japan is de eerste hd-dvd van toshiba al beschikbaar dus blu ray loopt wel een beetje achter.
    maar jah dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen en zijn nadelen

9. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Wie we eigenlijk allemaal een beetje vergeten is Nintendo.
    Nintendo zegt "We stoppen geen functies in onze console waar onze klanten niks aan hebben of niet om vragen, zoals verplicht High-Def ondersteunen zoals onze concurenten eisen".

Daar zit wel wat in want lang niet iedereen heeft iets aan het feit dat de 360 High Def. ondersteund, maar iedereen betaald er meer geld voor. De Revolution lijkt een veel goedkopere console te gaan worden maar is eigenlijk de enige die echt met inovatie komt.

10. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0

pssst... in amerika is hij deze week ookal uit;)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    pst.. een beetje vertekend beeld ;) de South Hall is de grootste hal ... dus je hebt niets aan deze tekeningen als je de schaal niet weet .. In werkelijkheid heeft MS net als voorgaande jaren één van de grootste stands

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect maar:
    -call of duty 2
    -G.R.A.W
    -NBa l2k6
    -Doa 4
    -Fight night round 3

grafisch gezien dan he

13. Ms zit in z'n eentje in de hal, samen met alle grootste developers._O_ South Hall wordt 'The Place to BE'

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zeggen, E3 wordt de place to be...

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gezegt, ook niet iets in die trant dat de revo de Unreal engine zou kunnen draaien. Sterker nog ik heb geen flauw idee wat het is8) _0/ . Maar jij zei iets over wat de Revo allemaal niet zou kunnen. Alsof je hem thuis had staan. En daar kwam mijn reactie dus ook op,,,

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, niemand wil zien hoe de PS3 en de Revo gaat worden??? :{

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er zijn:mad: gaan er mensen van dit forum er heen?

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat in ieder geval Mirik gaat en misschien nog wat mensen van de redactie.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan alleen naar de E3 komen als je semi uitgenodigd bent ... of je moet een schrijver zijn van een erkende site of in de game industry werken ... tevens moet je 18 jaar of ouder zijn om überhaupt naar binnen te mogen :eek:

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Yep i know.
    maar ik bedoel mensen van de redactie ;) Mirik Ga jij!?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina