Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga niet naar E3, maar wel naar TGS 2006 :)

Ik denk dat sony nooit een 'gewone' dvd-speler in de ps3 heeft willen hebben.
    een gewone dvdtje kan zo'n 4,7 gig aan data kwijt terwijl een blu ray 25 gig volgens mij aan kan. Dit geeft de developers van games meer ruimte om geweldige games te maken.

Was het trouwens ook niet zo met de ps2 dat de consument nog weinig aan de dvd had? Dit zal waarschijnlijk ook met de blu-ray zijn, maar over 2-3 jaar zal dit ook wel anders zijn.

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  2. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dubbele post

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    let it be, zand erover en over op de orde van de dag ;)

Ik ben net zo benieuwd naar de Revo als naar de PS3, ik wil gameplay zien en hopelijk in november ervaren :)

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Amen!*)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zand is vandaag de dag wel prijzig or, doe mij maar btje aarde8)

Stelling: een kamer is pas echt kompleet met een xbox 360 Revo en PS3
    Ik ben Eeens:)

Ik heb al een filmpje gezien van de ps3 zag er helemaal niet verkeerd uit. Maar stiekum ben ik iets benieuwder naar de Revo want dat wordt ook heel interessant.:)

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb sinds ik de eerste beelden van de revo gezien heb meer geinteresseerd in de revo dan de ps3.
    ook te bedenken dat de revo er goed uit ziet en dat voor geen hd beelden.
    maar msh is dit ook geen goede zet he van nintendo, want hd is de toekomt maja we zullen zien.

maar ik verwacht wel niets anders op de e3 dan iets speelbaars van de ps3, revo en microsoft mag eens beginnen kkomen met halo3 en ons laten spelen met gears of war

7. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War is zoiezo speelbaar op de E3.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Stond al in de Revolution thread, maar post hem nog ff hier:
    Als het mogelijk is dat er een GTA game op de Revo komt zeg ik bye bye Sony en Microsoft (voor mij persoonlijk bedoel ik dan ;))

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik weet niet. Gta op revo, past eigelijk niet vind ik. Niet slecht bedoeld ofzo he. Maar gta next gen gaat hem vooral om de zeer uitgebreide speelwereld zijn. Om de grafische hoogstandjes, en om de massa's dingen die je kan doen. Terwijl Revo niet voor de kracht gaat lijkt me dat nogal raar op die console. Ook zou ik niet kunnen weten hoe je gta met die controller kan spelen, anuwel je ook met een gewone controller kan spelen. Maarja, over de kracht, ik denk wel dat de echte specs pas op E3 definitief gaan gezegd worden. Ik denk nog steeds dat Revo krachtiger gaat zijn als men nu beweerd. Maarja, niet zoals xbox 360 of ps3. We zien wel:).

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ben wel 90% zeker dat als Rockstar tenminste 1 game uitbrengt op de Revo dat het zeker Table Tennis wordt. Die game is geweldig voor de controller

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    en jij denkt dat er op korte termijn games van rond de 25 gig uitkomen ?....die game developpers krijgen meestal geen eens die 4,7 gig van een gewone dvd vol...en daar doen ze al erg lang over , als je de ontwikkelingstijd van de huidige games ziet.....dan wil je niet weten hoe lang de ontwikkelingstijd van een 25 gig game wordt...of ze moeten er hele lange klote filmpjes in true hd formaat tussen gaan zetten...om die 25 gig vol te krijgen...leuk om 1 keer te zien die filmpjes, de tweede keer drukt iedereen gelijk door.....zal ook leuk zijn op de ps3 "marketplace" demo's downloaden van 5 gig en meer...haha

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Lol idd moet je 3 uur w8en ofzo xD

13. JeePee

JeePee Guest

Ik heb het voorfilmpje van:

GT4 al meer dan 60 keer gezien
    GT3 al meer dan 40 keer gezien
    Killzone al meer dan 20 keer gezien
    F12005 al zo'n 15 keer.

Dus kom maar op met die HD filmpjes 8)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, of bijvoorbeeld met God of war. Daar kan je met extra's de filmpjes allemaal achter elkaar bekijken(als een film zeg maar). En dat is zoooooo vet om nog eens te zien. Ik denk dat ik dat ook al een stuk of 10 keer heb gezien. Ook die stem enzo is perfect in die filmpjes(die vrouw) en Kratos is uberstoer. Tja, even goed als een film vind ik dat:).

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of het filmpje bij Dead or alive ultimate op de xbox heb ik ook toch wel 10 of 15 keer gezien.
    Of die filmpjes bij tekken 3 nou dat waren niet echt openingsfilmpjes maar als je dan niks deed kreeg je van die coole gameplay filmpjes.
    Ook die filmpjes die je kon unlocken door em uit te spelen met al die characters.
    Die van Bryan of hoe die gast ook heet heb ik echt vaak gezien dat stukje met die tank was gaaf.
    Of met Gon dat ie door die eiland raast was ook lachen.
    Ik wil in ieder geval wel meer van dat soort filmpjes in games want zo vaak zitten zulke echte mooie filmpjes niet meer in games.

16. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er op korte termijn games komen die volledig gebruik zullen maken van 25 gig. Dat hoeft ook niet. Het geeft juist de ontwikkelaar niet de beperking van de 4,7 gig grens. Ook heb ik gelezen dat door de grote opslagmogelijkheid de games in elke regio gelijktijdig gereleast kunnen worden. Er kan namelijk direct elke taal op de disc worden gezet. Wel zo leuk voor ons.

Ik denk ook wel dat elke next gen console generatie een nieuwe, grotere opslagmogelijkheid nodig heeft. Kijk maar naar de PS1 (cd van 650mb) PS2 (dvd 4,7 gig) PS3 (blu-ray 25 gig) PS4 (hologramdisc 1 tera?).
    Elke nieuwe next-gen kan namelijk games aanbieden met steeds meer details grafisch en geluid gezien. En dan heb je een medium nodig met meer opslagmogelijkheid.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Btw Xbox 360 kan als ze vol zijn wat waarschijnlijk niet is een SP en MP disk gebruiken?

18. JeePee

JeePee Guest

Alleen bij shooters. Dit zal bij racegames niet gaan, aangezien je alle auto's en alle circuits op één en hetzelfde schijfje moet hebben staan.

19. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    Bron : Tweakers.net

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat hij in November uitkomt, ze hebben het officieel,definief gezegd. Dus nu niet meer afkomen met uitstellingen en shit, want dan ben ik(ja ik:)) toch ook wel wat minder happy op Sony. Maar ik heb er mijn volle vertrouwen in dat hij in november gelanceerd word:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina