Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Niet alleen dat feit, maar Nintendo probeert nieuwe gamers te werven, iets wat je ook ziet met de DS. Ze proberen de hele familie weer aan de games te krijgen. Met de DS is dit al grotendeels gelukt met de Braintraining games etc. en door mond op mond reclame zal men dan ook voor de revo gaan. Wacht nog maar...

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf niet persoonlijk dat de revo wat wordt. Niet dat ik er niet een keer mee zal willen spelen. Op de eerste plaats zijn graphics minder, minder spellen van derden (dus dat wordt allemaal Zelda, mario en pokemon). Ik denk dat de revo meer op de jonge gamer is gericht. De ps3 en 360 op de oudere. En wat de gamecube betreft dat is gewoon compleet de mist in gegaan.

Kijk nintendo komt met de ds (die ik zelf ook bezit) en hebben daar een andere besturingssysteem, dat pakte leuk uit. Het geeft een ander gevoel en of ze het weer gaat lukken met de revo betwijfel ik.

Ik denk trouwens ook niet dat de ps3 qua graphics de 360 wegblaast, in eerste instantie al dat ze nog niks hebben laten zien. En spelfabrikanten gaan denk ik niet twee compleet verschillende versies van een spel maken.

Maar op de volgende e3 komen we er achter, hoop ik.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Sega en Nintendo ook goed, maar ik heb gewoon niks met de Playstation.

4. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ds heeft z'n naam mee... en een stylotje erbij vind ik heeeeel wat anders dan een afstandbediening ipv een "normale" controller.

Modder-Eter heeft gelijk, vind ik ook wel goed van nintendo :)

5. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt dat een console de "war" wint? aantal verkochte eenheden? Wanneer kan je dat besluiten 3 jaar of 5 jaar na verkoop? De PS3 en REVO zullen zeker in Japan heel veel van verkocht worden.De xbox 360 heeft dat niet nog niet. En eerlijk gezegd zie ik ze dat ook niet echt doen. Xbox is tegen de tijd van de launch van ps3 en revo al bijna 1 jaar verkrijgbaar en zal het nog moeilijker krijgen in Japan als de andere 2 ook verkrijgbaar zijn. Dus daar denk ik dat xbox de "verliezer" zal zijn. Wereldwijd durf ik echt geen gok te doen.
    Ik hoop dat alle 3 gewoon genoeg gaan verdienen aan hun consoles, zodat we over enkele jaren weer 3 nieuwe mooie next-gen consoles hebben.

6. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0

Wat dacht je van Halo 2, misschien weet jij als PS fanboy niet wat je mist. Op het moment wordt er inderdaad veel gecheat maar voor dat dit begon was deze game gewoon de beste game ever al die PS titels die jij opnoemt kunnen te samen nog niet tippen aan de multiplayer van Halo 2. Mischien klinkt dit best fanboy achtig maar ik zou het maar serieus nemen als je ziet dat socom een van de beste online spellen is op de PS2. Socom zou op de xbox juist een van de slechste online games zijn. Mischien dat je me niet gelooft maar iedere xboxfanaat weet wat jij hebt moeten missen.

PS:Een vriend van me is dit weekend overgestapt van PS naar xbox omdat hij halo te gek vondt. Een spel van 1,5 jaar oud op de xbox dat alle huidige PS games wegenver achter zich laat.

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof best dat de ps3 exclusive spellen leuk zijn. Maar het is wel zo dat ze van veel spellen vervolgen maken. Dus als je alle mg solid spellen heb gespeeld je toch wel een keer uit bent gekeken. Microsoft komt daarentegen met nieuwe spellen.

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat geeft jou dan nog niet het recht om de ps3 af te kraken en dan niet eens met argumenten te komen. Hoe hersenloos.... :{

@Ralfje
    Oh ja ? Ik merk tot dusver niks van, alleen maar poorten zoals Tombraider, Fifa en Quake 4(wat een belabberde poort was)op de 360 op een paar na dan.Sony heeft al jaren bewezen dat ze orginaliteit tonen met games als Ico, Shadow Of The Colussus en straks Okami.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2006
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een zeer rake opmerking temidden van veel te veel fanboy gedrag. Alleen door concurrentie en genoeg inkomsten voor alle partijen blijven de gamers gegarandeerd van games met kwaliteit. _O_

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, jezelf tegenspreken in één post :')

11. JeePee

JeePee Guest

Waarom doe je alsof ik een wildvreemde ben op het gebied van Xbox gaming? Ik game elke dag een paar uur op de 360 hoor, voor als je dat nog niet door had...

Nou sorry hoor, maar nu draai je echt door. Hier ga ik niet eens op in.

Socom zou helemaal niet een van de slechtste online games zijn. In een shooter met veel spelmodus, waar je je eigen wapen kan maken, waar je kan zwemmen, varen, rijden en lopen, waar je in een map met 32 mensen kan, waar de map kleiner wordt als er minder spelers inzitten, en waar ook nog eens de offline mode ijzersterk is, zou Microsoft alleen maar willen dat deze naar de Xbox kwam. Geloof me, ik game op zowel de 360 als op de PS2, beide online, en Socom doet écht niet onder. Socom 1 is zelfs na de patch van CoD2 beter dan de online mode van CoD2. Vóór de patch had Activision niet eens gewild dat CoD2 een online mode had. Ennuh.... ojah, Socom is GRATIS online te spelen!

Tja, dat moet hij weten. Als hij Halo zo geweldig vind sta ik hem daar niet mee in de weg, maar dit wil niet zeggen dat als HIJ Halo geweldig vind, iedereen met een andere mening geen gelijk heeft.

Eens even kijken hoor...

Project Gotham Racing: Deel 3 alweer
    Ghost Recon: Deel 5 alweer
    Call of Duty: Deel 2 alweer
    Perfect Dark Zero: Die bestond toch al heel lang toch?
    Halo: Deel 3 alweer
    Kameo: Zeker niet nieuw
    Forza Motorsport: Deel 2 zit eraan te komen
    Rallisport: Bij deze al deel 3.

En voor de PS3 zijn ondertussen genoeg nieuwe titels onderweg. En als we het over vervolg delen hebben staan Nintendo eenzaam boven aan. Hoeveel Mario karts waren er ookal weer? :+

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey tecnomic, ik vind niet dat ik de ps3 afkraak. Heb het tenminste niet zo bedoeld. Maar ik vind wel dat sony het alleen maar over vervolgspellen heeft. MG4 en killzone 2 en gta5. MS komt wel met nieuwe spellen. Tenminste die moeten nog uit komen.

En wat die ports betreft heb je wel gelijk. Zijn slecht overgezet, maar dit is nog in het beginstadium.

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei nieuwe spellen, vervolgdelen zijn ook nieuwe spellen. :cool: ;)
    Ach dit draadje is gewoon zinloos. PS tegen MS fanboys met allemaal argumenten gebasseerd op geruchten...

14. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Nu de geruchten er zijn dat MS een nieuwe console over 5 jaar gaat uitbrengen en Sony de ps3 voor een zeer lange tijd wil gebruiken (een jaar of 8 gok ik), begin ik me af te vragen welke strategie het beste is. De ps3 is op de lange termijn kennelijk de beste investering, omdat hij technisch langer moet meegaan. Echter voor mij is de fun van een nieuwe console,.......... het feit dat er en nieuwe console komt!!!
    De geruchten, spanning vind ik echt geweldig. Ik persoonlijk plijt voor een MS aanpak. Nadeel is dat je over 5 jaar weer moet investeren in nieuwe hardware, maar die 400 euro (zelfde prijs als 360) heb ik er wel voor over. Denk dat de technologie over 5 jaar meesterlijk kan zijn. Sony met de ps3 zal dan eigenlijk goedkoper zijn.... een investering van 600 euro(gokje) is over 8 jaar verspreid geen slechte prijs.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik de Ps3 dan WoW! vinden?

16. JeePee

JeePee Guest

Natuurlijk niet. Maar als je een mening geeft over een console, onderbouw die dan ook...

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox360 echt niet aangeschaft om de spellen die er nu opgespeeld kunnen worden. Ik vind dat je ook naar de toekomst moet kijken. En voor de 360 komen echt wel vette spellen uit hoor. Naar mijn mening beter dan die van de ps3. En ik ben echt geen msfanboy ofzo, lijkt me alleen lachen na de grote bek van sony dat ze knetterhard tegen de vlakte gaan.

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij land dat recht heeftie eigenlijk wel een beetje vraag maar na aan balkenende. Hij moet het echter wel met normen en waarden doen. :)

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er geen eens op in gaan, hij zegt wel dat iedereen voortaan zijn mening moet onderbouwen, maar in nog dezélfde post laat hij zien waar hij anderen voor waarschuwt. :')

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ahum, alsof Sony geen vervolggames uitbrengt.

The Getaway (deel 3)
    Rachet and Clank (deel 4)
    Metal Gear Solid (deel 4, als je de substance games en VR niet meeteld niet meeteld, anders al deel 7)
    Devil May Cry (deel 4)
    Killzone (deel 2)
    Tekken (deel 7 alweer)
    Final Fantasy (deel 14 alweer)
    Formule 1 (deel 6)
    Unreal Tournament 2007 (deel 4)
    Ridge Racer (deel 6 alweer)
    Stuntman (deel 2)
    Socom (deel 4)
    Gran Turismo (deel 6 alweer)

Als we dan ook nog eens de multiplatform games erbij pakken, dan kom ik tot de conclusie dat Sony nou ook niet echt bepaald met nieuwe spellen komt. :{

Hoeveel Mariokarts er in totaal zijn?

Mariokart (snes)
    Mariokart (n64)
    Mariokart (gba)
    Mariokart (GC)
    Mariokart (DS)

In totaal 5 delen dus. Is nog geen 14 delen van Final Fantasy.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina