1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waar zijn jullie eigelijk mee bezig? Er zijn nog zoveel projecten niet onthult en jullie zijn maar bezig van, oooh, maar Sony heeft zoveel vervolgen, en Microsoft zoveel,... Mij maakt het niet uit dat mgs deel4 komt hoor. En inverband met final fantasy, elke final fantasy is iets totaals appart van elkaar(behalve FFX-2). En elke final fantasy is een waar mirakel. Dus dat kan echt geen kwaad dat er daar nog 10tallen van komen(trouwens, een vergelijking maken met mariokart games, mmm, zo kan ik ook zeggen, hey, hoeveel MARIO games zijn er wel niet? Maar maakt niet uit, zolang het maar toppers zijn, en Final fantasy games zijn abnormale goede games,FEIT! inverband met ridge racer en stuff is inderdaad uitmelken...). Als je het over tombraider in de tijd hebt of fifa ofzo, dan kan ik jullie begrijpen,maar nu echt niet...
    Trouwens er komen nog zoveel nieuwe project:
    geheim project van naught dog
    geheim project van makers van shadow of collosus
    resistance
    too human
    masseffect
    ...
    Op elke console...

Dus please, stop het gezeik allemaal aub:+ .

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Boss, ik reageerde ook op de stomme post van JPRaceGamer. Gaat echt nergens over. Hij doet nou net alsof Msoft alleen maar sequels uitbrengt en Sony alleen maar nieuwe games. Dus niet.

Ik zeg ook niet dat ik de games slecht. Zoals jij weet ben ik een grote fan van Final Fantasy, ik heb ze niet voor niks allemaal. ;)
    Zelfde geld voor MGS, GT en Devil May Cry.

Mij interesseert het geen reet hoeveelste deel het is. Als het maar een toffe game.

Vergelijking Mariokart en FF is idd niet realistisch. Maar JP vroeg zich af hoeveel Mariokarts er waren, aangezien Nintendo boven aanstaat met vervolgen. Nou, dat zijn er dus maar 5, valt wel mee.
    Mario games zijn er idd meer, maar dat boeit me niet, omdat ze stuk voor stuk leuk zijn en kwaliteit bieden.

Koning van vervolgen is toch echt EA en Ubisoft begint er met het hele Far Cry verhaal ook aardig op te lijken.

De games die zowel JP als ik opnoemen zijn sterke franchises. Een franchise roep je ook in het leven om erop verder te bouwen, nieuwe delen dus.
    Zolang Final Fantasy 50, Halo 15 en Mario 100 leuk zijn, hoor je mij niet klagen.

Gelukkig hebben alle systemen niet alleen maar sequels, maar ook nieuwe, frisse games. Het oude vertrouwde gecombineerd met het nieuwe.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zo is het idd. En farcry is idd een typisch voorbeeld, waar ik beestjes van krijg. Was zo'n goed spel, en nu verknoeien ze het met uitmelkerij,maarja...

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Kameo
    wat dacht je van Mario Party ? 8)

@Menneer stefan
    ja wat ik in de post duidelijk maak is toch ook zo dus wat loop je nou te zeuren? De Xbox360 heeft op dit moment grotendeels alleen maar poorts en dat jij het dan niet ziet.... Misschien even wat beter in je ogen wrijven ? :{

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  5. JeePee

JeePee Guest

Dat heb je verkeerd opgevat. Mijn post was een reactie op die van Ralfje die zei dat de PS3 alleen maar vervolg delen had, terwijl de 360 alleen maar nieuwe games had. Vandaar... En ik zou trouwens niet eens een PS3 kopen als sommige franchises niet meer door zouden gaan. Wat moet ik nou met een PS3 zonder GT5 of F1'06 8)

Deel 8 al joh :p (check de spoiler)

Gran Turismo
    Gran Turismo 2
    Gran Turismo 3: A-spec
    Gran Turismo 3: Tokyo Geneva
    Gran Turismo 4: Prologue Edition
    Gran Turismo 4
    Gran Turismo: Tourist Trophy
    Gran Turismo 5

...en mogen er nog velen volgen :+

Ik geloof dat Studio Liverpool pas 2 Formule 1 games op de markt heeft gebracht. De andere delen waren van EA (... dacht ik)

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je met een Playstion 2 online gaat is dat Über Laggy _0/

7. boatfreak

boatfreak Guest

PS3 lijkt me wel vet worden, maar die controller? dat is echt DE afknapper voor mij *kots*

de controller van de 360 is gewoon een van de fijnste die ik heb gekend :D

8. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet wat voor crappy internet verbinding jij thuis hebt liggen, maar het is dus echt niet zo laggy als de meeste mensen denken. 8 van de 10 potjes zijn lagloos. Je lagged er trouwens minder vaak uit dan Xbox Live.

Er is nog geen officieel ontwerp voor de PS3 controller. Komt ook nog eens bij dat je helemaal niet kan weten hoe dat ding in de hand ligt. Wie weet is hij wel uber fijn.

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    mop van de eeuw

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat de X360 controller enorm fijn in de hand ligt, zeker een vooruitgang t.o.v. de originele Xbox controller. Maar ik ben ook zeer zeker benieuwd naar de uiteindelijke PS3 controller, denk dat dat wel goed gaat komen hoor :cool:

11. JeePee

JeePee Guest

Je moet niet over dingen oordelen waar je helemaal niks van af weet. Ik speel full-time op Xbox Live, en voor 2 december speelde ik full-time op het PS2 netwerk. Ik lag op Xbox Live gemiddelde 2x per dag uit een potje. Bij de PS2 kan ik mij niet herrinneren ooit uit de room gelagged te zijn. Over het algemeen heeft de Xbox minder lag (duhh) maar je lag er ook veel vaker uit, ookal is de ping goed.

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan weet ik niet welke crappy connectie jij hebt, maar ik ben er nog nooit uitgelaged. Bij GRAW niet. Bij PGR niet. Bij Perfect Dark niet. Wat maakt het ook allemaal uit, xbox live is gewoon de bom :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sony, MS, Nintendo alle drie gaan er deze keer echt wel voor zorgen dat er een zeer goede, lekker in de hand liggende controller komt.

14. JeePee

JeePee Guest

Heb jij even geluk. Ik kan zo een aantal mensen uit mijn Friendslist opnoemen die hier ook last van hebben. Als ik met iemand in een voicechat GRAW zitten te spelen, en die persoon komt in een crappy team terecht, dan hoor ik vaak genoeg aan de andere kant van de lijn: "Please lag eruit, please lag eruit, YESSS, eruit gelagged!!!" PGR3 had dit veel minder, maar toch ook té vaak. Daardoor is mijn rank in totaal zo'n 500 plekken gezakt.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen crappy internet verbinding.
    Duurste van @Home :cool:

En ik heb nooit last van lag op Xbox Live.

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nooid last van lag.
    buiten bij graw dat iedereen er uit word gelagd maar komt een patch voor uit heb ik gehoord.

en btw ik heb nu socom en die online service is juist zoals xbox-live dus een beetje na-apen maar jah dat doet iedereen.
    en jah ik moet zeggen ik heb voorlopig bij socom3 veel lag maar dan ook veel lag.
    en neen jpr dit is niet om de ps2 af te kraken maar dat is de waarheid

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ps2 werkt met allemaal apparte servers, en zo slecht zijn sommige servers dus wel echt niet hoor! Socom is zoals JP zegt echt heel goed online, ook als bijvoorbeeld epic een game zou maken voor ps2, wees er dan maar zeker van dat, dat een bom van een game is online, het hangt gewoon van de ontwikkelaar af! En ik heb ook geen slechte verbinding, maar ik ben echt wel al heeel veel er uitgelekt met graw, echt spijtig. de potjes om te spelen op ps2 zijn trouwens echt goed te noemen, dat is nu niet om de fanboy uit te hangen,maar dat is gewoon zo. Het enige wat de ondergang is, is de inferface, geen uitgebreide friendslist, en ga zo maar door... Maar we zullen zien wat het met ps3 gaat zijn.
    En idd, xbox live is de bomb, daar geef ik je geen ongelijk in:).
    @ Freaky: Mmm, ik heb socom 3 nog niet online gespeeld(speel online soms met een kameraad zijn thuis), dat moet ik toch eens checken:).

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  18. Inf1nity

Inf1nity Guest

Lekker met een afstandbediening metroid prime spelen? Zie t mezelf niet snel doen :+

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    moet je zeker doen, natuurlijk zit er wel veel volk op.
    de meeste lag ondervind je met 32 man dan is het echt niet te doen.
    met 16 man is het zeer goed maar tog lagt het nog soms

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow, dat is spijtig...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina