1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Lieg niet. Je hebt CoD2 :{

Ik had vanmiddag op school van een gast gehoord dat het zeer goed te doen was. Misschien net een verkeerde room denk ik.

2. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0

Dikke mongool dat je bent je spreekt je fucking zelf tegen man !! Waarom heb je dan 400 euro gedokt voor een overhittende console met amper boeiende games,over een dikke vette half jaar is het pas zover dat er eens fatsoenlijke spellen komen ...je zet jezelf af man idioot,btw jij gaat straks waterpas op de grond als je de games ziet die sony meteen bij de launch klaar heeft staan,k heb zelfs gehoord dat de makers van FEAR ,ja je hoort het goed ,een game gaan maken speciaal voor de ps3 launch !!

3. JeePee

JeePee Guest

Denk om je bloeddruk...:+

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    lol No_NAME jij bent zielig!
    Ralfje geeft alleen zijn mening en jij gaat hem meteen uitmaken voor een persoon met overgewicht die lijdt aan trisomie 21

ze komen er trouwens wel erg laat mee om nu nog aan een launchgame te beginnen! ik geloof je niet!

ps: jij weet niets van fear :+

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lag aan CoD2 en niet aan Live.
    Die patch heeft het verholpen.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    No_Name ik kan zien dat je geen naam hebt en geen leven. Iedereen die een mening geeft is niet gelijk een fanboy, maar wat jij doet, is pas fanboy. Je zegt dit dat over de Xbox 360, jij wilt gewoon dat iedereen hetzelfde denkt als jou!

7. boatfreak

boatfreak Guest

Hmm dat wist ik niet, ik hoop in ieder geval dat het niet die boomerang word... Het ziet er in iedergeval niet fijn-in-de-hand-liggend uit.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad! en kijk maar terug in de geschiedenis. dat soort mensen zijn meestal gehaat :mad:

ik weet niet of dit al gepost is, maar hoe zit het met online en de revolution?

9. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    pff die van die gast was pas fanboy gedrag !

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    hij geeft alleen maar zijn mening :confused:

11. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha Ha Tuurlijk

Je kan ook op een normale manier hem duidelijk maken dat jij er anders over denkt.
    maar let op iedereen heeft z'n eigen mening!!

Die controller van de PS3 lijkt me juist best wel goed omdat je op deze manier ook alle knoppen kan bedienen en dat vond ik bij de ps1 en ps2 minder.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  12. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Juist en voor zover ik weet is er nog steeds iets zoals vrijheid van meningsuiting. Kom jij maar eens met een goed verhaal met goeie argumenten in plaats van hem voor iets uit te maken wat echt erg is....
    Als jij iemand kon die mongool was zou je misschien eerst eens nadenken voordat je zoiets zei...

13. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey no name, heeft je moeder je geen naam gegeven omdat je niet op iets menselijks lijkt.

Je hoeft echt niet meteen te schelden. Ik vind gewoon dat de betere spellen pas later komen. Ik had zelf ook wel iets meer verwacht van wat ms nou laat zien.

Maar sony heeft nog helemaal niks laten zien, ja een paar filmpjes van mg4 die waren afgespeeld op een high-end pc met 2 dikke videokaarten.

What the fuck!!!

We zullen wel zien wat sony er van brouwt.

14. JeePee

JeePee Guest

Om je er maar even op te wijzen dat het een realtime demo was, en dat op ongeveer dezelfde tijd vorig jaar Microsoft ook niet meer had laten zien dan games op een Apple G5 _0/

15. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    halluf elluf bie de parketpolitie

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het was op een alfha devkit van ps3...

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anderen mensen voor fanboy uitmaken en zelf de grootste fanboy uithangen...
    Niet fatsoenlijk typen zonder ook maar een enige vorm van interpunctie...

Neen, ik ga jou niet serieus nemen. :cool:

18. JeePee

JeePee Guest

Ja, dan kan je nog zo'n goed netwerk hebben, als de games het niet doen, wtf heb je er dan aan :confused:

Dan kan ik net zo goed zeggen dat PS2-online superieur is tegenover Xbox Live, alleen dat de spellen niet zo'n goede service hebben _0/

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat je nou al kunt zeggen dat de ps3 of xbox360 of revo voor elkaar onderdoen.

Het is natuurlijk wel zo dat ms al een console heeft en dat is van de andere twee niet te zeggen.

En no name laf van je om te dreigen. En dat alleen maar omdat je geen discussie kunt winnnen.

20. Over het geheel genomen stelt dat PS2 online gebeuren weinig voor in vergelijking bij Live, dus zet je zelf nou maar niet zo voor lul met die onzin omdat er toevallig 1 spelletje 'lekker' loopt op ps2 online.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina