1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is echt klote voor je. Ben echt blij dat ik er (nog) geen last van heb. Maar ik moet toegeven dat ik er ook geen uren achter zit. Maar ja dat moet natuurlijk geen probleem zijn.

Ik hoop dat je een nieuwe (goede) krijgt. Echt spijtig.

ik vind eigenlijk dat ms de mensen die de eerste xbox360 hebben best tegemoet mogen komen. Maar hoe dat weet ik ook niet. Ik weet dat we proefkonijnen zijn en de 360 zo snel mogelijk wilden hebben, maar ik vind een consloe die zoveel problemen veroorzaakt wel onder de limiet.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toch blijf ik het raar vinden een console die vastloopt...... dit is de eerste gen waarmee ik het heb.

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Vergeet die gedachte maar mooi, want het is zo goed als zeker: de ps3 komt in november

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik eigenlijk ook wel verwacht.

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

Je snapt toch wel wat ik bedoel, als ze hem zo goedkoop verkopen maken ze echt veelsteveel verlies. De productieprijs van 1 Ps3 was 900 pleuro ofzow stond ergens in dit topic.

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja dat was een gerucht ja, iets wat jij meteen als een feit bestempeld :{

Sony heeft ook meer dan de PS3 dus maak je maar weinig zorgen om het verlies _0/

7. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie trouwens de nieuwe "echte" naam gehoord van de Revolution? De Wii....

Beetje vreemd, maarja zal wel wennen zijn

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    echt een fop naam

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo revolution hadden ze het beter kunnen houden want dit lijkt me echt geen goede naam.
    Zeg je zo kom op jongens we gaan op de wii spelen klinkt zo gek.8)

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft vorig jaar dikke verliezen gedraaid. Ze hebben zich gericht op producten waar veel vraag naar is. De concurrentie is dan ook veel groter. Zeker toen MS zich met consoles ging bezig houden. De cube is in de soep gelopen, als MS er niet was geweest had Sony veel meer verdiend.

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

En nou weer dikke winst mede dankzij de PS2 ;)

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ale en gij werkt zeker bij sony???

Heeft iemand trouwens op dit moment het aantal procenten van verkochte consoles??
    Zeg maar ps2 70% gamecube 15% xbox 15% alleen dan de huidige zeg maar.?

Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  13. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk maar niet dat sony dat geld weer heeft terug verdiend.

14. JeePee

JeePee Guest

Uhhm, dat moet dan: PS3: 0%, Revolution: 0%, X360: 100% zijn :+

Nou net weer 2 vastlopers vlak achter elkaar. Bij de laatste zat ik een in lobby voor Gotham Dueling in PGR3's Xbox Live Career. Ik was een voice-massage aan het luisteren, en terwijl die bezig was zag ik dat er iemand in m'n room kwam. Ik druk dus mijn Dashboard weg, en toen bleeft hij hangen. Alles ging door, alleen mijn dashboard ging dus niet weg. Moest ik dus alweer mijn 360 rebooten. Ook kut voor mijn rank trouwens. Ik stond 41ste van de wereld. Die zal wel vet gedaalt zijn.

Nu is het dus:

Vastlopers sinds 27-04-06: 6

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat ligt misschien deels aan de de console maar grotendeels aan de game. Bij pgr3 heb ik ook met enige regelmaat vastlopers. Bij cod2, kameo, quake of een andere spel (demo's e.d.) heb ik nooit ergens last van. Maar dat het juist bij de beste game so-far moet gebeuren :'-(

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Jp dat moet je echt ff melden bij M$ want dat is echt in zo'n kleine tijd super veel!

17. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ge kunt misschien eens stoppen met het aantal vastlopers te tellen en hem eindelijk laten inruilen. Daar zal iedereen beter van worden. Als hem vastloopt is hem defect en dan wordt hem hersteld, zo simpel is het. Wat maakt het ons nu uit of hem één keer of 150 keer vastloopt. Als gij met een defect toestel wilt blijven zitten, dan is dat uw probleem. Blijkbaar is het enige dat u interesseert, dat ge de 360 in een slecht daglicht kunt stellen.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zorg eerst maar dat je normaal Nederlands praat, dan praten we wel verder :{

19. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    jongens dit is groot nieuws, de Revolution heet officieel niet meer de Revolution.

Hij heet nu Wii, dacht meteen aan Pis maar dat zal wel aan mij liggen._0/

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Woh! jij bent wel erg up to date zeg.... :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina