1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja ja, mij interesseerd het maar heel weinig wat één kerel zegt. Zeggen van xbox 360 is beter terwijl de ps3 nog niet eens uit is(terwijl die kerel voor Sony werkte als 3D artiest),tja dan ben je goed bezig hoor...

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha.. gerust wel komische..
    Bij boss kan er niks negatiefs over de ps3 waar zijn!!!
    hihihi8)

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Waarschijnlijk zijn jij en ik hierin dan verschillend :) Ik heb PGR3 gespeeld, genoten van de incar view en vervolgens is ie weer de deur uitgegaan. Ik speel liever GT4, dan maar iets minder mooie plaatjes.
    Je hebt eigenlijk wel gedeeltelijk gelijk dat mooie plaatjes een spel kunnen maken of kraken. Maar dat is een moment opname. Als je door die mooie graphics heen prikt en het spel zelf blijkt tekort te komen is en blijft het een miskoop. Graphics zijn belangrijk, tuurlijk. Ik speel ook liever een spel wat er gelikt uit ziet. Alleen dan moet de gameplay van een net zo hoog, hoger nivo zijn. Ik persoonlijk heb liever een minder mooi spel, wat lekker speelt dan vice versa. Graphics moeten uiteindelijk niet hetgene zijn waarvoor je een spel koopt, het is alleen wel het eerste waar de meesten op afgaan op het moment dat ze met het hoesje van een willekeurig spel in hun handen in de winkel staan. Ik ga daar echter niet meer op af.
    Ik heb ook een 360 gekocht mede vanwege de grafische mogelijkheden, maar de gameplay blijft voor mij een vereiste op welke willekeurig console dan ook

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel maar, als morgen iemand ontslagen wordt met Microsoft kan Sony die ook een job aanbieden of weet ik veel wat en laten zeggen wat Sony wilt horen. Dit soort zaken neem ik met een grote korrel zout! Als het nu omgekeerd was, had ik ook gezegd dat ik het me niet interesseer wat die 1 kerel zegt... Ik geloof eerder ontwikkelaars van third party dan zo'n mensen. En ja er hebben al mensen van third party gezegd dat Sony's ps3 superieur is,maar dat is ook het geval met xbox 360 natuurlijk...

5. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt raar een insider van sony zegt iets negatiefs dat neem je dan met een korrel zout en geruchten van een PS magazine neem je dan wel weer serieus.

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

En jij bent een irritante gozer die bijna nooit de quote knop gebruikt als je iets post. |:-

Uhm ja waarom niet? alle dingen die zij in hun magazine plaatsen zijn 9 van de tien keer waar, dat is gebleken. _0/ :{

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd! Dat is een magazine dat inderdaad behoorlijk vertrouwbaar is! Waarom zou ik nu 1 vent geloven(die al jobaanbiedingen van Microsoft,...heeft gehad, die het misschien beu was(zijn werk), noem maar op). Als het omgekeerd is zeg ik het ook hoor. Ik zeg toch ook van motorstorm, eerst zien dan geloven(makers beweren dat het ingame was op E3:{ ). Maarja, Tecnomic jij begrijpt me wel he:D.

8. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeit dus niet niet veel

Mening van een man vanonder aan de piramide zegt niet altijd veel eh,
    ge hebt allerlei meningen.
    Zo'n newspost kan al gemakkelijk uitmonden naar een gerucht in de aard van dat het een microsoft-insider die betaalt werd omdat te zeggen.
    Zoiets moet ge dan ook zoals Boss zegt met een korrel zout nemen omdat het vlug kan worden uitgesproken en daarna makkelijk serieus kan genomen.

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan lekker met z'n twee-tjes naar het PS-forum, dan hoeven jullie twee-tjes je ook niet zo op te winden als iemand met kritiek wat betreft jullie objectiviteit komt. ;)

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    De titel van dit nieuwsbericht gaat natuurlijk over een mogelijk gelijkaardige verkoopsstrategie die Sony zou gaan toepassen bij de verkoop van z'n PS3 net zoals Microsoft dat gedaan heeft met hun X360. Misschien dus ook 2 verschillende PS3-versies?

Als we EBGames moeten geloven in ieder geval wel! Volgens de bekende onlineshop zal er namelijk een Core Version van de PS3 verschijnen voor 400 dollar terwijl de Premium Version voor 600 dollar over de toonbank zal gaan. Net zoals bij de duurste versie van de X360 zal je ook bij de Premium Version van de PS3 extra's krijgen in de vorm van een harddisk enz.

Sony heeft dit nieuws echter nog niet bevestigd waardoor het heel goed zou kunnen dat we weer eens te maken hebben met geruchten van zo'n grote omvang als de geruchten omtrent de seksuele voorkeur van Praga. We will keep in touch!

mmm jah das wel niet mis dus ze zien dat de taktiek bij sony lukt

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey dude, fuck off! Ik zei dat van "jij begrijpt me wel he Tecnomic" op een komische manier! Dan ben je bezig over objectiviteit, dude, what the? Dus jij vind het zooooo objectief dat 1 iemand die vanonder aan de piramide staat(zoals axess cool verwoordde:cool: ) vanalles over ps3 zit te zeggen? Terwijl er al geruchten zijn geweest(maar ook dat neem ik met een korrel zout, want van deze bullshit kunt ge allemaal niets geloven, het gaat snel op het internet!) dat hij werkaanbieding heeft gehad van Microsoft,... Dude ik denk dat ik 10x zo objectief ben als u! Als hier van die playstation fanboys de stoere beginnen uit te hangen en weet ik veel wat, zeg ik het ook hoor,maar dat komt bijna nooit voor, af en toe eens ja, maar jij kan er precies niet tege dat ik ook voor ps3 ben(terwijl ik een xbox 360 heb, er al serieus veel op gespeeld heb, binnenkort samen in een clan ga spelen,...) Tja, jij kan precies niet tegen objectiviteit zou ik zo zeggen8) .

ps: Ooohja, sorry he, dat mijn lievelingsgames metal gear solid, granturismo,... zijn he(ninja gaiden hoort er trouwens ook bij, dat maakt je al een stuk meer blij he!_0/ )

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Houden we de boel wel even lief jongens?

Naast fanboyism wordt ook geflame niet gewaardeerd. Ik spreek nu niemand aan, maar zeg het even als een algemene opmerking tussendoor:)

Lalalaa

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je mist mijn punt totaal ;)

Ik probeerde je er alleen maar op te wijzen dat je nogal wat subjectieve posts neerzette, terwijl je zelf altijd beweert dat je objectief bent, en ik hoopte dat we daardoor het niveau van de discussie weer wat omhoog konden krikken.

Anyway, laat ook maar, gewoon zoals Goiz zegt verder discusseren over de consoles. :)

Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  14. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    haha een echte xboxer lult er niet over maar speelt ermee...

al zou dat dit topic wel helemaal lam leggen....

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
    leuk bericht:

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe.
    jah microsoft zal het wel niet zo ver laten komen dat halo3 op de revo komt.
    maar wie weet komen ze achter de halo serie wel niet met een andere serie voor de boeg maar dan wel een voor de revo.
    dit is zeer interresant want dat zou de veroop ook heel hard stijgen maar jah het zijn nog altijd maar geruchten he

17. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bungie is toch overgekocht door ms... dus het zal wel niet waar zijn ;)

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mjah overgekocht.
    de gta series waren tog ook alleen voor sony

19. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sony heeft die studio nooit overgekocht gta was ook altijd voor de pc ;)
    toen kwam de xbox en aar hebben ze ook gewoon de games voor gemaakt... en gta komt nu ook gewoon voor de 360 hoor dus weer een exclusieve game voor de ps3 weg :D

20. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    waren ja!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina