Hey dude, fuck off! Ik zei dat van "jij begrijpt me wel he Tecnomic" op een komische manier! Dan ben je bezig over objectiviteit, dude, what the? Dus jij vind het zooooo objectief dat 1 iemand die vanonder aan de piramide staat(zoals axess cool verwoordde
) vanalles over ps3 zit te zeggen? Terwijl er al geruchten zijn geweest(maar ook dat neem ik met een korrel zout, want van deze bullshit kunt ge allemaal niets geloven, het gaat snel op het internet!) dat hij werkaanbieding heeft gehad van Microsoft,... Dude ik denk dat ik 10x zo objectief ben als u! Als hier van die playstation fanboys de stoere beginnen uit te hangen en weet ik veel wat, zeg ik het ook hoor,maar dat komt bijna nooit voor, af en toe eens ja, maar jij kan er precies niet tege dat ik ook voor ps3 ben(terwijl ik een xbox 360 heb, er al serieus veel op gespeeld heb, binnenkort samen in een clan ga spelen,...) Tja, jij kan precies niet tegen objectiviteit zou ik zo zeggen
.
ps: Ooohja, sorry he, dat mijn lievelingsgames metal gear solid, granturismo,... zijn he(ninja gaiden hoort er trouwens ook bij, dat maakt je al een stuk meer blij he!_0/ )
Klik om te vergroten...