1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    er zit een mooi verhaal achter dat Wii, maar de meeste mensen in nederland denken van WTF als ze dat Wii zien staan echt waar, vond ik persoonlijk revolution toch mooier en daar ben ik nu al aan gewent net als vele anderen :)

Maarja, "Wii It Is Called, Wii It Shal Be" :+

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11

Ik heb even je quote voor jezelf aangepast. Kun je wat minder vijandig gaan doen? We proberen er met elkaar het beste van te maken. Wel zo leuk voor de sfeer, niet? Alvast dank.. :)

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien weet ge niet dat het normaal is dat de 360 vastloopt? Het apparaat is niet deffect, het apparaat is onvoldoende getest. Deze vastlopers heb ik ook een paar keer per week.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik begin meer het idee te krijgen dat het aan PGR3 ligt.
    Zoals ik al hebt gezegd, in de 4,5 maand dat ik deze 360 heb, is hij 3x vastgelopen en dat is 3x in PGR3 gebeurt.
    De meeste mensen hebben vastlopers met PGR3, ligt eerder aan het spel dan aan de console.

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nee, het ligt wel degelijk aan de console. Als je op de guide button drukt gaat alles zo traag waardoor het spel vaak vast loopt. Je weet zelf ook wel dondersgoed dat het niet aan het spel ligt, maar aan de console.

6. JeePee

JeePee Guest

Idd. Ik heb het overigens het vaakste met GRAW. En de rede dat ik hem niet inruil heb ik al vermeld. Ik zit momenteel in de top 64 met het PGR3-tournament, en ik wil nu niet zonder 360 zitten tot dit toernooi is afgelopen. Die Rank 41 boeit mij trouwens niet meer, ik sta nu toch al 7de van de wereld in de Online Career :cool:

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Het Dashboard kan en MOET veel beter!!

8. JeePee

JeePee Guest

Idd. Mensen liepen te zeiken dat de PS3 20% van z'n kracht aan het dashboard ging geven, tegenover de 4% van de 360. Nou, mij hoor je niet klagen hoor :D

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Oei... http://news.teamxbox.com/xbox/10823/PGR3-Leaderboard-Reset/.

Dan is dit minder. Maar desondanks toch wel erg vet dat je zo hoog staat! Of is die 7e plaats van jou na de reset?

10. JeePee

JeePee Guest

Er na natuurlijk, wat denk jij dan 8)
    Voor de reset werd ik alleen maar gebeukt, en was ik een HotShot van 27. Nu ben ik een prof van 33. Eens kijken hoelang ik dit vast kan houden. Ik ga alleen nog maar Gotham Dueling doen, ivm al het gebeuk in de andere klasses. Toch wel lachen, rank 7 :p Morgen ga ik weer ff aan de slag. Eens kijken of ik in de top 10 kan blijven, aangezien vannacht al die Amerikanen bezig gaan. Maar eerst een lekker tukje doen :+

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Good luck!!!

12. JeePee

JeePee Guest

Thnx :)

(Nu kan er maar beter weer ontopic gegaan worden :p)

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ja. Ik wil ze allemaal :cool:

Nee serieus. Hoewel het concept voor de Wii me veel te vermoeiend lijkt, ben ik er wel heel erg benieuwd naar. De PS3 gaat er sowieso wel een keer komen, al was het al maar alleen voor GT5. Denk alleen dat mijn grootste hoeveelheid tijd aan gamen verreweg in de 360 gaat zitten.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    En misschien als blu-ray wint(zeg misschien he), dan kan je ook nog eens blu-ray films kijken op je ps3;).

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarom heb ik het dan alleen bij PGR3 vastlopers gehad? Ik heb aardig wat spellen (zie mijn sig) en daarvan is er nog nooit een vastgelopen.
    In mijn omgeving hebben hebben de mensen eigenlijk ook alleen last met PGR3.
    Het komt natuurlijk ook door de console of door de omgang ermee, maar het valt wel erg op dat iedereen vooral vastlopers heeft met PGR3.

Maar hoop dat je probleem snel word op gelost JPRaceGamer. Je staat namelijk op een mooie positie, netjes man! _O_

Denk dat de E3 veel opheldering zal geven over de strijd tussen de PS3, X360 en Wii. Dan zijn alle consoles eindelijk allemaal realtime aanwezig.

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn 360 is ook nooit vastgelopen, buiten een paar keer in PGR3. Tot die er op een middag mee stopte. Maar dat is een ander verhaal :)

Nu allen weer ontopic, zoals JP hier net boven ook al aangaf.

17. JeePee

JeePee Guest

Nadat mijn 360 deze ochtend alweer 2x is vastgelopen, zit ik nu met een veel groter probleem :{ Ik reed een One on One in de Online Career, ik lag eerste, en in een bocht naar links rijdt ik gewoon rechtdoor. Uiteindelijk haalde ik de finish niet eens. Wat blijkt... mijn D-pad is stuk :mad: Ik moet haast op het D-pad gaan staan wil hij reageren op links. De overige kanten doen het wel gewoon. Dit is echt mijn laatste Xbox. Ik ben het helemaal zat. Nadat ik al 4 mensen uit mijn Friendlist ken die een nieuwe Headset hebben moeten aanschaffen wegens een defect, ben ik het nu die een kapotte controller heeft. Tel daarbij op hoeveel mensen hun console zelf hebben moeten inruilen, en je mag toch tot de conclusie komen dat (wat Ralfje al zei) de Xbox 360 gewoon een peace of shit is. Dat een controller net na een jaar of 2 begeeft... ok... maar na 5 maanden :'-( Ik zal nu dus snel een nieuwe controller moeten kopen, want die knock-out rondes beginnen binnenkort. Denk trouwens niet dat ik slecht met mijn spullen om ga ofzo. Ik behandel mijn apparatuur met zeer veel zorg. Ik gooi NOOIT met controllers. Die van mij is amper een keer op de grond gevallen.

Vastlopers sinds 27-04-06: 8

18. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    @ Ralfje

Leuk dat je zegt dat Sony verlies heeft gemaakt:

uit de Sony Group financial rapportage:

Consolidated Financial results for the fiscal year Starting April 1st 2005 and ending March 31st 2006:

Sales: $ 63.893.000.000
    EBT: $ 1.635.000.000
    Net Result $ 1.057.000.000

Mag je mij uitleggen waar volgens jou dan verlies wordt gemaakt en wat daar voor je bron is. Wat ik zie is dat de winst na corporate income tax voor de Sony group ruim 1 miljard dollar is.

Source: http://www.sony.net/SonyInfo/IR/financial/fr/index.html

Verder is het een bekende strategie om het product zelf onder kostprijs te verkopen en de benodigheden met heel veel winst. (denk aan printers die je relatief gezien haast gratis krijgt en dan de prijs van toner).

Ik zal verder mijn mening nog geven over de verschillende consoles:

Xbox 360: Mijn eerste console was een xbox, die kreeg ik gratis bij me tv (half jaar terug). Ik speelde daarvoor alleen pc games. Maar vond het wel leuk om wat met me hdtv te doen. Ik heb dus een Xbox 360 gekocht en stuk of wat spelletjes. Ik ben erg tevreden over de xbox 360, heb geen vastlopers of andere problemen. Ik vind de spellen er mooi uitzien.

De playstation 3: Ik zie bijna alleen maar speculaties over de PS3. Ik heb wel eens gespeeld op een playstation, en op een playstation2 dat vond ik leuk, maar is naar mijn idee zeker niet zo goed als de xbox 360. Aangezien ik nog nooit gespeeld heb op een playstation 3. Kan ik nog niet oordelen of ik hem beter/slechter vind dan de xbox 360.

De revolution (Wii): Lijkt me een leuke console. Maar geld hetzelfde voor als hierboven, nog nooit op gespeeld dus kan ik geen oordeel over vellen.

In het algemeen wil ik zeggen dat de spellen naar mijn idee meer het verschil gaan maken dan de console. Elke console zal zijn beperkingen hebben. Elk zal ook zijn sterke en zwakke punten hebben ten opzichte van de andere consoles. Ik denk dat de meeste gamers zullen kiezen voor een console aan de hand van de spellen die er voor uit komen.

Heb je dan niet genoeg geld voor alle consoles dan zal je denk ik de console kiezen die voor jou de leukste games heeft.

Dat Sony een bekendere naam heeft vind ik geen argumentwaarde hebben. Dat is hetzelfde als zeggen:
    Ik koop een nokia telefoon en geen motorola omdat nokia een bekendere naam is. Als je een telefoon koopt mag ik hopen dat je ze vergelijkt aan de hand van de wensen die je hebt en de mogelijkheden van de verschillende merken. Ik kies dan altijd het merk dat het meest aan me wensen voldoet en een leuke prijs heeft.

Zo ik ben mijn ei weer kwijt :)

Rogier

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je op de controller geen garantie?

Weet je wat ik ook al zo raar vind. De controller krijgt een rode ring als hij oververhit is. MS ging er al vanuit dat de 360 te warm kan worden.

Ik vind dat MS alle eigenaren van een een xbox360 moet benaderen, en de nieuwe cpu moet installeren.

Ik heb zelf nog geen last van wat dan ook. Misschien ben ik één van de gelukkigen.

20. JeePee

JeePee Guest

Nee. Ik heb mijn controller een aantal maanden geleden gemodd. Zo ziet hij eruit. Dat is trouwens ook de reden dat ik mijn 360 niet heb gespoten. Ik wist gewoon dat ik gebruik ging maken van die garantie.

Ik neem aan dat je de 360 bedoelt in plaats van de controller :p Een oververhitte controller is niet zo prettig volgens mij 8) Maargoed, je hebt hier wel een punt. Ze wisten dus dat hij oververhit kon raken... waarom er dan niks aan doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina