1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Sony verlies heeft gedraaid heeft in alle kranten gestaan. Een paar maand terug toen de ps3 zijn uiteindelijke releasedatum kreeg. Is zelfs op het nieuws geweest.

Wat de wii betreft. Ik denk dat deze het echt moet hebben van Japan. Japanners zijn nou éénmaal gek op gadgets en apparte dingen. Bijvoorbeeld marathon spellen (moet je constant op één knop drukken) of andere games die hier aanvankelijk slecht verkopen.

2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Het feit dat de PlayStation 3 een bekende naam heeft speelt wel degelijk een grote rol! De PlayStation 2 verkocht als een trein ondanks de belachelijk hoge prijs en de middelmatige launch games (net als de 360 nu) terwijl de Dreamcast al een paar mooie toppertjes had!

Ik weet "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" maar het feit dat de PS2 vanaf dag 1 niet aan te slepen was en dat tot op de dag van vandaag door is gegaan zegt toch wel iets over het (blinde) vertrouwen dat de consument heeft in de consoles van Sony.

Op dit forum en op andere fora heeft iedereen (naja bijna iedereen ;) ) wel een goede onderbouwde mening waarom hij / zij de voorkeur geeft aan de Xbox 360. maarja, daar zijn we nou eenmaal ECHTE gamers voor...

Maarja, wat Rogier zegt, over dat hij mag hopen dat men eerst vergelijkt voordat men koopt gebeurt in de praktijk gewoon niet!
    Het grappige is dat ik zijn voorbeeld toevallig 2 dagen gelden meemaakte op een feestje. Ik showde daar m'n Motorola RAZR en iedereen kraakte em af omdat ze, zonder enige onderbouwing, allemaal voor Nokia gingen. maar toen een paar mensen met mijn telefoontje gingen spelen merkte ze dat de verschillen er eigenlijk helemaal niet zijn...

Hetzelfde gebeurt met de consoles.
    Mensen omarmen zonder enige reden de PlayStation. Sony zal het weer moeten hebben van de mensen die impulsief voor een cosole kiezen.
    De "Casual gamers" noemen we die, en aan hen word al het geld verdiend in de games biz.

Daarom denk, nee, weet ik gewoon dat de Sony wederom marktleider zal gaan worden. Niet omdat de Console beter zou zijn als de 360, want Sony heeft me nog niet helemaal overtuigd van de kwaliteit van hun console. Maar gezien de populairiteit van de PS2 kan het gewoon niet anders dand at Sony deze strijd zal gaan winnen als het aankomt op de meest verkocht consoles. Echter, de PS3 is alles-bepalend voor het succes van de OPVOLGERS van de Next gen. consoles en juist daar denk ik dat het fout zal gaan. Naar mijn mening zal de PlayStation 3 Sony's laatste glorie moment zijn. de 12 maanden voorsprong op de PS3 zal de 360 niet aan de top helpen, maar is wel DE kans om zich te bewijzen tegenover de massa.

Sony zalhet in de toekomst zwaar krijgen...

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    wel kut dan jp , ik heb hem vanaf de launch en hij is een paar keer bij pgr3 vastgelopen, maar de laatste tijd helemaal niet en game er echt veel op , wel vaag dat die dan ineens kuren gaat geven dat snap ik egt niet

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook wel dat Sony marktleider gaat worden door de bekendheid. Maar het verschil gaat niet zo groot worden als met de ps2 vs xbox. MS heeft met de xbox een goede console neergezet. De bekendheid komt vanzelf wel.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja JP, toen we onze controllers gingen modden weet je dat er dat soort risico's aan vast zitten. ;)

6. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Controller gemod? Gewoon gekleurd? Gepimpt? Ik ben hier niet bekend mee. Kan iemand mij even uitleggen?

7. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    kan jij me eerst het verschil tussen een controller spuiten en pimpen vertellen, je kan moeilijk een bumper op je controller zetten (het is gewoon spuiten:9 )

En ik heb weer wat nieuws:

best vreemd dat ze het zo in de winkel gaan verkopen, En de ps3 is niet echt zo duur. Ik weet dat er nog BTW overheen moet maar toch.

Bron: Tweakers.net _0/

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Die tekst is al geweest maar ik denk dat het Fake is ;)

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker de controller bespuiten met witte verf... :cool:

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuwe dingen over de Revolution...... eh...... de Wii ;)

11. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    eindelijk iemand die het snapt....:)

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar een Blue Ray Drive kost toch al $1800 ?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er zit alleen wel een verschil tussen die in de ps3 en de 'gewone' spelers. Weet alleen niet meer zeker wat dat nou was, iets met de snelheid geloof ik.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een gerucht over de mogelijke launch van de Wii:

Als dat zo is, dan vrees ik dat de Wii een launch in 2006 misschien niet gaat halen in Europa.

En Hideo Kojima knutselt aan een Wii game:

Ben benieuwd.

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  15. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    @ kameo

dat Wii ding was al bekend kijk maar een pagine terug, de vraag blijft toch of je zo'n ding gaat halen voor het speel plezier of voor de grafieks. voor de grafieks moet je het niet doen want die zijn net als die van de oude xbox.

Maar wel voor het speelplezier online ;) :D _0/

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat hebben ze in het begin gezegd. Maar, was weeral eens niet waar. Een blu-ray speler kost 900 euro...(tweakers, 3 maanden geleden ofzo gezegd geweest:{ )
    ps: En dat project van Kojima productions ben ik ook wel zeer benieuwd naar. Kojima productions maakt voor ps3, xbox 360 en voor wii games, dat is pas fear!(en allemaal verschillende games he, hell yeah)

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    EY das toevallig dat dacht ik ook:+

Maar goed nou iemand dus alleen dan van de vorige generatie: ps2 gamecube xbox,,,

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En weer wat nieuws over de Wii.

Zien de games er misschien toch nog goed uit op een HDTV!

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Cool cool. Bye the way, ik wilde het even hebben over de graphics van de Wii. Wii gaat voor de gameplay, wat super is. Maar volgens mij gaan die graphics ook nog heel goed zijn hoor. Kijk nu naar de games van de 360. Volgens mij gebruikt elk game op de 360 nu maar 1 core van de 360. Zo gebruikt misschien graw nu 2 cores ofzo, maar volgens mij is het mogelijk met 1 core. Ontwikkelen met verschillende cores is echt wel moeilijk. Kijk naar doa3(nog steeds één van de mooiste games op xbox). En kijk naar doa4(ik dacht, die makers gaan weer superveel uit die console pompen,maar sorry, dat is dus duidelijk het geval niet!). Dus met verschillende cores werken is moeilijk. En met ps3 is dit nog iets moeilijker. Maar met Wii gaan ze volgens mij al heel snel bijna alle kracht kunnen benutten. Omdat deze op oudere, bekende technieken werkt. En ik denkt dat de Wii ietsje krachtiger is als men doet blijken(van gamecube werd eerst ook dit en dat gezegd,maar was wel een klein maar serieus krachtig ding!). Dus ik denk dat de games op de Wii er zoals de launchgames van xbox 360 kunnen uitzien. Wat toch zeer mooi is, omdat men hier voor de gameplay gaat. En op een gewone tv zien de games er misschien nog beter uit dan de 360 games. En nu dat berichtje van Kameo, dat je de games in 480p kunt spelen, dat is toch ook mooi. Maarja, ik ben maar speculaties aan het doen he:cool: . Na E3 zal het veel helderder worden,maar zou me niet verbazen als het zo is...

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat dat betreft is Nintendo ook lekker bezig. Net voor de e3 nog wat dingetjes loslaten zodat iedereen staat te trappelen om nieuws over twee weken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina