1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou zo maar kunnen.
    Als ik naar de screens van Red Steel kijk, dan doen die bijvoorbeeld absoluut niet onder voor Perfect Dark Zero.

Ben echt benieuwd hoe Metroid Prime 3 er uit gaat zien en zal spelen. Metroid Prime is toch een van mijn favoriete game van de current-gen systemen. Dus ik verwacht heel veel van Metroid Prime 3.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ben ik ook wel heel benieuwd naar. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat metroid niet zo mijn ding is. Maarja, het is een superspel ,dat is algemeen bekend(kijk naar de scores op gamerankings:)). En ik ben ook zeer benieuwd naar zelda op de gamecube. En terwijl op de Wii, want dat geeft een totaal andere speelervaring met die controller:). Zelda gaat waarschijnlijk samen met FF12(en misschien ook Yakuza(Japanse gta achtig spel, maar staat me superfel aan)) één van de laatste games zijn die ik ga spelen van deze generatie(en natuurlijk de mgs games, die ga ik nog eens allemaal uitspelen:)).

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met Zelda gaat de GC nog een keer knallen, mag ook wel want het apparaat is al zowat een jaar dood.
    Zelfde geld voor de PS2 met FFXII, word echt een top spel.

Misschien laat Square Enix wel wat nieuwe games zien voor de X360 of de PS3. Misschien wel een nieuwe Final Fantasy _O_

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik denk en hoop dat Square met een remake bezig is van FF7 voor de ps3. Maar ik denk dat ze die pas gaan laten zien op TGS. Dan hebben ze nog een grote troef in hun handen, en TGS is echt bedoeld voor Japan. En die Jappen worden zot als ze een remake van FF7 zien. En TGS is niet zo lang voor de launch van ps3, en dan de Jappen zot maken, is zo geen slecht idee:D . Maarja, als het op de E3 is, des te beter, want ik wil wel eens een ingame trailer zien daarvan:).

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, denk dat ze eerder een nieuwe FF op de TGS gaan laten zien. Als het maar opschiet, ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
    Een remake, prequel of sequel van FF7 ligt inderdaad het meest voor de hand.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, als de remake van FF7 er is, dan is FF7 afgesloten voor hen. Ik bedoel, ze hebben nu de film uitgebracht, dan komt er nog een shooter naar de ps2(wat te maken heeft met FF7, maar ik verwacht er niet zoveel van). En dan hadden ze nog één geheimpje, en dat zal wel de remake van FF7 zijn:). Ben wel benieuwd. En ondertussen hebben de Jappen FF12 om hun mee te amuseren(en natuurlijk andere grote games als dragonquest, yakuza denk ik ook,daar is die al uit,...). En dan binnenkort Okami,...
    Maar ze zullen ook wel bloeddorstig zijn voor dat next gen geweld:D ...

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Crap, dubbelpost, sorry!

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  8. ChOsEn NL

ChOsEn NL damm

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Revolution is renamed to Wii......WTF!:confused:

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Och, meen je dat nu? Nee, dat is verdomd raar man...:{ :p

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja toch ik ben ook al tijden niet in deze topic geweest, maar die naam hehe wiiiiiiii... maargoed let the war go on!! (dan wel zonder mij want ben niet zo vechtlustig meer :9 )

edit: moet de topic titel dan niet aangepast worden met Nintendo Wii

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wii?

Is dat serieus de nieuwe naam van de Revolution?

En ook graag serieus antwoord! 't Lijkt me nogal sterk namelijk, maar goed...

12. JeePee

JeePee Guest

Ja, dat is Serieus de naam van de nieuwe Nintendo.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Revolution was de codenaam en WII is de officiele naam ...

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Square Enix zal een aantal aankondigingen voor de Xbox360 doen, maar dat zal geen Final Fantasy zijn ;)

Edit: Een hele vette realtime video van MGS 4!!!

klik!

Volgens mij is deze al oud, maar het blijft zwaar indrukwekkend _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2006
  15. Tecnomic

Tecnomic Guest

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat filmpje is al erg oud en zoals eerder besproken niet echt real time

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, wat zeg je nu? Is het real time, of niet real time. want niet echt real time, wat is dat? Trouwens, het is real time, en mensen als jij moeten toch zeker weten dat je met pre-renderd stuff geen camera-rotatie kunt doen, geen lichteffecten kunt veranderen,... Pre-renderd is een vast beeld, dat voor geprogrammeerd is. En dit is duidelijk real time... Trouwens, geloof je nu nog steeds niet met de kracht van ps3 dat dit niet kan? Ik bedoel, kijk naar games als too human, gears of war, splintercell double agent,... die games zijn er ook super uit. En deze game komt nog eens een stuk later uit, dus waarom zou zo ongeloofwaardig doen? Sorry, maar dat begint me stilletjes te irriteren.
    ps: Ik weet het, als het op mgs aankomt, ben ik lichtgeraakt...

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.insidegamer.nl/hardware/playstation3/nieuws/10384

ben ik mijn ei kwijt:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm zie deel 3 ;) daar was je het later zelfs met me eens .. zelfde filmpje :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina