1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Tijd voor deeltje 5?
    Kunnen we meteen de naam in 'Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Wii' veranderen :p

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nou Fardo, volgens mij is MGS4 gewoon helemaal realtime geshowd hoor. Zou niet weten waarom dat niet realtime kan?

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ze gewoon fijn een beetje draaien en kleurtjes veranderen aan het doen zijn. Is toch iets anders dan met een controller spelen. Maarja we zien het wel op e3 hoe het eruitziet

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Verwacht maar niet dat mgs4 speelbaar gaat zijn op E3. Gaat zoals altijd een trailer zijn(maar natuurlijk ingame)... Dus ja, nu herinner ik de discussie met Fardo weer(deel :cool:. Hij bedoelt, letterlijk spelen... ja...:D

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

Idd mmijn post is de 45e over de 1000 al :eek:

Nou kom maar op met dat nieuw deeltje :cool:

6. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mooi filmpje van mgs4. Lijkt me wel ingame. Weet natuurlijk ook niet wat sony allemaal uitspookt.

Duurt wel lang voordat dat spel uit komt, ze willen natuurlijk niet dat dit deel flopt.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay we gaan de discussie weer op nieuw beginnen

Dit is realtime op een pc .. met de verwachte specs van de ps3 ... tevens is er geen ai en is het ook niet mogelijk om vrij rond te lopen .. de karakter liep geprogrammeerd, maar de effecten zijn wel realtime ... dit zegt echter nog niet hoe het spel op een ps3 er uit gaat zien .. het laat alleen zien (waar sony goed mee is) hoe het mogelijk er uit gaat zien ..

om even een oude koe uit de sloot te vissen:

deze is van dezelde devkit als mgs

deze is van de "nieuwe" devkit

Ik wacht rustig af wat sony op e3 laat zien ... voor ik een oordeel geef

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :confused: Was deel 3 geflopt ofwat? Of je hebt het misschien over mgs2, waarin iedereen Hideo een vuur aan de schenen legde, omdat je met Raiden speelde. Maar de game zat boordevol dieptegang, emotie, en voor die tijd, supergraphics(halo was er niets tegen), en supergameplay. En met deel 3 is trouwens alles terug goed gemaakt. Trouwens, de ps3 is nog niet uit, een definitieve release van mgs4 is er nog niet, en je zegt al, dat het lang duurt voor de game er is:confused: . Maarja, ik denk idd dat het heel lang gaat duren voor mgs4 er gaat zijn, maar daar zit ik niets mee in...
    @Fardo, ik snap je niveau soms niet. Je laat van de pre-renderd shit, de mooiste foto zien, en van de realtime de slechste foto. Je hebt je punt al lang gemaakt hoor. Sony was idd een beetje aan het flippen vorig jaar met motorstorm en killzone, maarja...

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik hoop dat mgs4 er op de release is ... :) ... maar ik hoop dat ze de geshowde beelden waar kunnen maken :)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mgs 4 zal zeker niet bij de launch zijn! Ik schat eerder eind 2007 of zelfs maart 2008...
    edit: Owja, Fardo, dat van, motorstorm(pre renderd) van dezelfde devkit is als mgs4 toen, dat is dikke crap he. Motorstorm was gewoon pre-renderd, mgs4 was van een alpha devkit die men op E3 nog niet eens showde...

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha okay dan kunnen ze er in iedergeval mee werken.. dan zouden de beelden mogelijk geloofwaardig kunnen zijn ... maar ik neem ze nu dus met een korrel zout

12. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Straks wordt het weer zo'n motorstorm verhaal, dan heeft sony het alsnog voor elkaar want al die japanners kopen het alleen al om de naam_0/

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ga toch fietsen aub en btw de final dev-kits zijn nog niet eens de deur uit _0/

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Boss, ik zeg zeker niet dat mg3 of welke dan ook slecht was. Heb ze niet eens gespeeld. Ik bedoel dat de makers van MG4 er zeker een mooi spel van willen maken, en daarom niet rushen. Helemaal niet negatief hoor. Juist positief. Laat wel zien dat sony geen rotzooi op de ps3 wil hebben.

Wel vind ik dat sony wel een beetje op mag schieten anders halen ze de release van november nooit. Of ze moeten ports maken. Eigenlijk het zlefde wat MS deed bij de launch.

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    En dan kom je aanzetten met een voorbeeld als Motorstorm was tig post-processing effects had in zijn trailer, wat daarom al duidelijk maakte dat het vorig jaar niet realtime was.

Kojima-san heeft geloof ik nog nooit bewegende beelden van een van zijn MGS spellen (voorafgaand aan de release) laten zien die achteraf niet gehaald werden. Ik zou ook niet weten waarom het niet realtime kan zijn, want het ziet er natuurlijk absoluut schitterend uit, maar zeker niet onhaalbaar. MGS op de Playstation 1 zette imho echt een nieuwe standaard wat graphics en cinematografische 'artstyle' betreft. Geniaal! Ik heb toen, heel lang geleden, speciaal voor dat spel een Amerikaanse Playstation gescoord. Om maar niet te hoeven wachten.

De devkits van MS waren vorig jaar ook nog geen Xenon CPU, met ook nog geen Xenos GPU. En toch zag Kameo er al super uit. Het is zelfs nog beter geworden. Ik hoef niemand te verdedigen, maar het zou me niks verbazen als MGS4 straks, in cut-scenes (die in-engine zijn, let op!) er zo uit ziet. Natuurlijk ziet het spel er iets anders uit met een HUD, vanuit first person view. Maar de cut-scenes zijn altijd realtime in-engine geweest. In cut-scenes is het nu eenmaal zo dat de makers de perfecte 'angle' voor het shot kunnen opstellen, met de perfecte belichting, met de perfecte omgevings-effecten (ik noem opwaaiend zand, bladeren, weet ik veel) wat het allemaal veel spectaculairder uit kan laten zien dan tijdens het spelen. Maar dat doet GRAW bijvoorbeeld ook. Daarom verwacht ik dan ook cut-scenes die helemaal in-engine zijn, van deze kwaliteit.

En dit met Motorstorm vergelijken, wat meer dan overduidelijk nep was, vind ik dan ook niet echt reƩel.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    euhm, kopen alleen maar voor de naam? What the hell? Dus dragonquest games, Final fantasy games, shadow of the collossus, Pikmin, nog vele nintendo games,... kopen ze allemaal voor de naam? Dude, jij bent sterk bezig8) . Jappanners kopen een Sony console en een Nintendo console, omdat daar veel meer op is, dat hen boeit. En mgs verkoopt trouwens in Amerika(als ik me niet vergis) beter dan in Japan...
    Jappanners houden van Rpg's, speciale games, hack and slash games met achtergrond verhaal(dynasty warriors, hier zit geschiedenis in van Japan,...)
    ...
    @ Ralfje: Ah oke;), dan had ik je verkeerd begrepen:).

17. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA of van die rare ping-pong, manga games wat MS niet produceert. En je ziet nu dat er meer van dat soorten spellen komen op aziatische markt voor xbox 360. Dan kunnen ze daar met sony concurreren. Want HALO en andere sshooters of rpg met westerse thema interseeren aziaten geen ruk. Maar dat is mijn mening.

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga Rockstar Table Tennis direct halen, op de eerste dag dat ie uitkomt. Wat een fantastisch concept :D. Daar zat ik nou op te wachten, een fris en fruitig nieuw spel, dat reactiesnelheid combineerd met mooie beelden en diepgang.

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou... fantastisch concept... Ik geloof dat Pong toch zeker al 25 jaar oud is...

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Full Auto 2 gaat exclusief naar de PS3 ... ik vond deel 1 op de xbox 360 niet echt leuk ... maar goed jammer voor de liefhebber

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina