Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Nee, inderdaad. Verlaag je niet tot het niveau van die mensen die straks op 2 top consoles kunnen spelen, en alle bestsellers voor zowel de Xbox 360 en de PS3 kunnen kopen. Nee, blijf lekker bij het niveau van mensen die niet open staan voor andere dingen, en waarbij alleen de 360 goed is. Blijf lekker op het niveau waarbij alle negatieve berichten over de PS3 als feiten worden beschouwd, en waarbij alle positieve berichten geruchten zijn. Idd, that's the spirit :{

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe the spirit breek de xbox360 en de ps3 af en en zijt positief over de revo hehe

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

zegt er een wat hoor , schijnheil 8). Gozer als er iemand altijd zit te janken of op zijn teentjes getrapt voelt ben jij het wel :{

Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2006
  4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jonges jongens tog.
    mmm wat gaat dat hier worden als de ps3 echt uitkomt hehe moet er al niet aan denken straks worden hier ook al tekeningen geplaatst hehe

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    8) Ja, dat gaat iets geven!!!}:]

6. JeePee

JeePee Guest

OMG 8) Denk je dit echt? Op deze manier laat je nog maar eens overduidelijk zien hoe ongelooflijk pro-microsoft je bent.

Lijkt mij logisch toch? De eerste defkits zijn nooit zo goed als de uiteneindelijke console zelf. Zou een beetje vaag zijn als ze meteen het beste van het beste krijgen. De developers krijgen steeds betere defkits opgestuurd, omdat de PS3 steeds 'meer' af is.

Het is toch juist de bedoeling om beter te zijn dan de concurrentie? Wanneer de PS3 die over een tijdje bij mij in de slaapkamer staat daawerkelijk 2 Tflops heeft is dat toch alleen maar positief... Waarom mag je in zo'n vroeg stadium je console niet verbeteren?

Het was voor de PS2 was toch ook moeilijk om games voor te developen? Moet je eens kijken wat voor een prachtige games dat apparaat op het scherm toverde. De PS3 is volgens vele nog makkelijker dan de PS2, dus daar hoeven we (maak ik) ons echt geen zorgen over te maken.

Alsof de 360 zo lekker werkt. Vrijwel direct na de release was er al een dashboard update, die vervolgens enkele maanden later weer gedownload moest worden omdat het nog steeds niet werkte. Ook heeft de console volgens mij een record op zak... meeste aantal keren de service lijn gebeld wegens stukken aan de console.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Laat eens een bron zien waarin ze dit daadwerkelijk zeggen.....

Kom op mensen, als je een core kocht en er vanuit ging dat je hier in de toekomst alle spellen op kon blijven spelen die geen gebruik maken van de HDD dan heb je niet goed nagedacht.... één + één is twee.

Ik hoop zelfs dat meer games in de toekomst gebruik gaan maken van de harde schijf, net als de eerste Xbox scheelt het je gewoon laadtijden, en daar moeten ontwikkelaars gewoon gebruik van maken!

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft lost z'n fouten tenminste op, in plaats van ze dood te zwijgen.

Dat record is nog steeds in handen van de PS1.

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

vandaar dat ze niks doen aan die vreselijke irritante vastlopers 8) Tsja als je je fouten oplost moet je het ook goed doen he |:-

lulkoek, de ps1 had lang niet zoveel last van problemen als nu bij de 360

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou je huiswerk maar eens doen. ps1 rechtop zetten voordat hij je spel leest? Klinkt bekend?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jij verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
    Aangezien uit jou postgedrag blijkt dat jij ook een bepaalde voorkeur voor een bepaald merk/systeem hebt.

Maakt niet uit wat iemand over dat merk/systeem zegt, want dan komen jij en een aantal collega's meteen met een heel betoog en een miljoen redenen. Op alles is wel een antwoord.
    Delen zij deze mening niet, dan zijn het noobs of sukkels, delen ze hem wel, dan zijn ze tof.

Wat verwacht je nou? Het is een xbox forum, logisch dat het merendeel een soort van pro-microsoft is. Is op een gamecube en ps2 site ook zo.

Ik weet niet of je het zelf doorhebt, maar jij en een aantal collega's doen precies het omgekeerde.
    Positieve dingen zijn feiten, negatieve dingen zijn geruchten of boeien je niet.

Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Weet niet of ie al gepost was, Maar kijk hier een plaatje met afmetingen:p

13. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt helemaal gelijk man ;)
    ze komen hier alleen maar fucking irritand doen.... het enige wat ze komen zeggen is:' ps3 is beter, ps3 is beter, ps3 is beter' kijk ps3= platform sucks deel 3
    dat is mijn mening, en ik denk persoonlijk dat dit de laatste console is van sony :D ..... en ik hoop het met al mijn hart!!!!!!! zijn we eindelijk is van die irritante personen af haha _O_

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is het niet zozeer.
    Waar het om gaat is dat sommige mensen zeiken hier idd de PS3 en Sony af met onzin redenen. Sommige gegeven ook gewoon goede argumenten.
    Het gaat erom dat de personen in mijn bovenstaande post het maar van een kant zien. En constant alles blijven verdedigen, en weinig negatiefs kunnen zien. Ze bekijken het verhaal door een Sony bril. Misschien word het tijd om uit die bril een glas te halen, aangezien er nog zeer weinig concrete dingen over de PS3 bekend zijn (vooral games en de echte power).

Ze beschuldigen mensen soms van iets wat ze zelf ook doen.
    De PS3 zal Sony en PS2 kennende vast wel een goede console worden, maar er zijn daar veel te weinig concrete dingen voor omdat nu al zeker te kunnen zeggen.
    Dat is iets wat ik best storend vind.

Er is niks mis mee om gek van een console te zijn, maar beschuldig mensen dan niet van dingen die je zelf ook doet.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om me maar even tot jouw niveau te verlagen : ik hoop met heel m'n hart dat fanboys zoals jij van ieder bestaand forum, inclusief deze dus, worden afgestampt. Zijn we eindelijk eens van die irritante personen af, haha _0/

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, klinkt absoluut niet bekend....dan was er iets goed mis met de jouwe, of bij wie dan ook waar je dat geintje hebt gezien :)

Heck, m'n PS2 speelt nog beter DVD's af dan de X360....om even een puntje aan te geven waarover ik toch wat teleurgesteld ben wat betreft de X360. Veel mensen hebben hier ook last van, maar goed. Verder uiterst tevreden over de X360 hoor, voordat ik hier ook wordt bestempeld als PS fanboy.... :{

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Slurp heeft wel degelijk een punt (denk ik). Ik heb ook al veel vaker gelezen dat de launch van de PS1 een groot drama was. Ik heb alleen nu geen bronnen, so don't quote me on it ;)

Anyway, ik begin steeds meer voorstander te worden om even te wachten met de aanschaf van een nieuwe console. Bij elke launch zijn er gewoon problemen te vinden, dus het is (voor mij dan) beter om gewoon even te wachten totdat de belangrijkste dingen gefixed zijn. Dit ben ik dan ook van plan met de PS3 (waar vast ook wel wat mankementen bij te vinden zullen zijn).

Echter wil ik wel zeggen dat ik de service van MS zeer goed vind. Oké, er zijn problemen geweest met consoles, maar ze hebben er in elk geval flink werk van gemaakt om het voor iedereen zo goed mogelijk op te lossen en inmiddels hebben de meeste mensen hier alleen maar plezier van het apparaatje :)

//edit; wel potverdorie; nu wil ik geen geflame meer zien!!

18. JeePee

JeePee Guest

Links onderaan ;)

En dat heb ik ook meerdere malen toegegeven. Ik ben pro-PlayStation (niet zozeer Sony, maar gewoon PS) en pro-Gran Tursimo, máár ik sta wél open voor andere producten, en dat is wat sommige in deze thread niet doen. Ik vind het helemaal niet erg als je een voorkeur hebt voor een bepaald product, maar je kan ook overdrijven.

Om je er maar even op te wijzen dat één van mijn beste vrienden pro-Xbox is :)

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dan is er toch echt iets mis met je ps 8)
    Volgens mij overdrijf jij nu erg, de ps1 had lang niet zoveel problemen en om het een drama te noemen? nee..... En je zegt het zelf al je hebt geen bronnen dus ik kan ook wel dingen gaan zeggen die niet waar zijn terwijl ik geen bronnen heb ;)

Ik las dit:

bron: www.ownage.nl

goed nieuws! :)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2006
  20. JeePee

JeePee Guest

Dat dacht ik ook. Ik denk wel dat als Europa hem echt zoveel later krijgt, dat de grootste fouten er dan wel uit zullen zijn. Zo hadden wij ook iets minder problemen dan de Amerikanen met de 360, laat staan als er een half jaar tussen zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina