1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Een goede kennis van ons met een videotheek verhuurde en verkocht die dingen, 8 van de 10 huur apparaten hadden er last van, en veel verkochte ook. Dus loop alsjeblieft niet te zeggen dat ik onzin praat.

2. Tussen de Amerikaanse en de Europese launch zat 10 dagen..
    Denk je nou echt dat ze die van ons in de tussentijd gemaakt hebben?8)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ow dude... kom op, ik bedoel een quote waarin MS keihard zegt dat toekomstige spellen NOOIT een HDD nodig hebben.....

Daar wil ik een bewijs van zien.... In heel de discussie (ook op andere fora) heb ik er geen sluitende bron van vernomen....

4. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdiep je eens wat dieper in de materie voordat je reageert! Ik bezit zonder te overdrijven bijna elke console dus weet waar ik over praat. Het is een FEIT dat de PSX diverse problemen had met de laser-unit! Op google zul je weinig vinden als je niet goed zoekt. Vraag het aan een willekeurige medewerker van een EERLIJK handelende videogame speciaalzaak en je krijgt het antwoord die je nu niet wilt horen!

Met oogkleppen oplopen doen er al zoveel, dus was ze eens schoon!

5. Met de PS1 waren inderdaad ook behoorlijk wat probleempjes.

Best grappig om te lezen dat kereltjes die toen een jaartje of 4 waren hier nu allemaal lopen te beweren dat dat destijds harstikke meeviel:D

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou een jaar of 4 was ik niet hoor, ik was wel wat ouder ;) Maar nooit geen problemen gehad met mijn PS1, of welke console dan ook. Maybe I'm just lucky :+

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

Laten we het niet over de 360 hebben 8)

8. JeePee

JeePee Guest

Weet ik veel wat ze gedaan hebben, alleen hebben wij volgens mij een stuk minder problemen dan de USA'ers. Wij hadden iig wel direct de eerste update er al in zitten.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Bij mijn weten hadden de US 360's de meeste problemen met overhitting e.d.
    Doordat wij hier een ander voltage gebruiken en dus ook andere stroomadapters is dat probleem grotendeels verholpen. (als ik hierin ongelijk heb hoor ik het graag :) )

Maar wat betreft de hele problemen discussie, er is nog nooit een console uitgebracht waarbij er geen kinderziektes waren. Dat is nou eenmaal het gevaar van de eerste willen zijn. Sommige hebben meer problemen dan andere maar kinderziektes blijf je altijd houden. En met hoe complexer de consoles worden hoe groter de kans ook wordt op die kinderziektes.
    Het hoort er nou eenmaal bij. En als de service goed is vind ik het ook geen enkel probleem. Tuurlijk is het balen als je net een nieuwe console heb die meteen kapot gaat maar als je met een week/2 weken een nieuwe heb..... Afkloppen, tot nu toe heb ik ook mazzel gehad en heb, van de recente consoles dan, alleen mijn PStwo terug kunnen sturen. Tot 2 maal toe overigens. Had dat ook niet een grote ramp gevonden ware het niet dat de customer service me een beetje in de steek liet.

Maar goed, geheid dat de ps3 en revolution ook problemen zullen hebben en dan begint het hele verhaal weer opnieuw

10. Als je een xbox koopt en op Live wilt moet je altijd even een 'Live update' downloaden.

Die update aan het het begin was dus niet om probleempjes op te lossen, maar gewoon om je Xbox 360 'Live -klaar" te maken.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zag net een stukje staan waarin Koei over de next-gen consoles spreekt.

Ik weet niet of het al gepost is, maar ik kwam ook een artikel op Major Nelson tegen. Hij gaf een link naar een artikel. Een website claimt met de PS3 te hebben gespeeld.

http://games.kikizo.com/news/200602/065_p1.asp

Een interessant stukje uit het artikel vind ik het volgende:

Gaan we nu al terug krabbelen?
    Achteraf toch weer de specificaties aanpassen?
    Grote mond tegen Microsoft over dat de 360 niet full HD is en het dan zelf ook niet waar kunnen maken.

(als het artikel klopt)

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt wel grote mond tegen Microsoft,... Maar dat marketing . Als Microsoft ofzo iets doet maakt het niet uit, ik weet niet of je het weet, maar microsoft heeft ook al grote mond gehad tegen Sony(over dingen die zelfs niet waar zijn, die ze verzinnen zoals de luchtgaten in de ps:cool:, ook hadden ze overlaatst nog woorden tegen Nintendo. Dus zo een grote mond heeft Sony niet als je gaat vergelijken. Trouwens is Sony de laatste maanden heel stil geweest. Ze hebben zelfs zo goed als geen uitspraken meer gedaan, gewoon om op het goede moment uit de hoek te komen(hoop ik toch...)
    Bye the way: Het kan niet dat er geen 1080 functie in komt, die komt er zowizo in! Anders zou het idd compleet belachelijk zijn(trouwens, in de definitieve devkits zit het er in,...). Maar die komt er zowizo in, dus als Sony toen schampte op Microsoft, is dat hun recht in de marketing, net zoals Microsoft constant schampt over het online gedeelte van ps3(en pasop, Microsoft weet er niets he, en toch maar schampen, als je over grote mond praat...?)
    Maarja, marketing is iets raars he:)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Nintendo heeft ook weer ff uitgehaald naar Microsoft:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Boss, hoe neutraal jij ook altijd beweerd te zijn, je springt meteen in de verdediging voor Sony.
    De 1080 kan er wel in zitten, maar als games er geen gebruik van maken, wat heb je er dan aan.
    Feit is dat ze zeggen dat de PS3 (de games) een full HD ervaring in 1080 bied en vervolgens worden werkt het niet lekker en worden de games 720.
    Dat is geen marketing, dat is voorliegen.

Als Microsoft eerst had gezegd dat de games 1080 zouden zijn en achteraf bleek het 720 te zijn, dan had jij meteen moord en brand geschreewd.

Je bekijkt alles maar van een kant.

(ps. als dit artikel blijkt te kloppen)

Xbox Live heeft zich inmiddels al bewezen, de full HD ervaring van Sony nog niet. In dat geval maakt Microsoft gebruik van een bewezen sterk punt, Sony niet.

Trouwens Nvidia (de maker van het grafische gedeelte van de PS:cool: zegt dat de games op 1080p gewoon geen goede framerates halen, ze zeggen dat het eigenlijk onmogelijk is.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, oke oke, maar er is nooit gezegd geweest dat alle games op 1080p zullen draaien. Games als gt5 worden verwacht dat die op 1080p draaien, maarja, er zullen idd niet veel games zijn op 1080p,maar toch is bevestigd dat er games op zullen zijn... Maar ik bedoel maar, je zegt wel dat ik direct het tegendeel bewijs enzo, maar Microsoft zegt ook zaken voor hun marketing waar niets van klopt, ik bedoel maar dat niet alleen Sony de smeerlap is...

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Elk bedrijf doet smerige dingen, maar Sony is nou niet echt bepaald het braafste jongentje in de klas wat dit soort acties betreft. Ze hebben als eens eerder gedaan.

Maar je bent het toch wel met mee eens dat als Sony Microsoft afkraakt op de niet volledige HD ervaring en dat ze er zelf vervolgens maar heeeel minimaal tot geen gebruik van maken, dat is toch niet helemaal juist.

Zoals ik al eerder aangaf, Nvidia zegt dat het technisch nagenoeg onhaalbaar is om games op de PS3 in 1080p te draaien op een acceptabele frame-rate.
    Lijkt me niet dat ze dat verzinnen.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, dat gaan ze niet zomaar verzinnen. Maarja, ik weet op dat vlak ook niet zo veel. Dus ik ben wel benieuwd of er veel games met de functie 1080p gaan komen. Zo niet, tja, dan is het idd nogal heel dom geweest van Sony om een grote bek op te zetten op dat vlak...

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam op www.gameqube.nl net een interview met Reggie Fils-Aime van Nintendo tegen.

Dit betekend dus dat de Revolution al af is.

Nintendo heeft in Japan een folder van de Revolution in de winkel gelegd en in deze folder is de achterkant van de Revolution zichtbaar.

19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als nvidia dat gezegd heeft zou het dan niet op alle grote sites moeten staan ik bedoel ik zie het nergens anders.
    Ik ga dingen pas echt vertrouwen als het een beetje op de grote sites staan en Kikizo is nou niet echt de meest betrouwbare site.
    Tot die tijd is het voor mij maar een gerucht we zullen wel zien hoe waar het allemaal blijkt te zijn.

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

lol! dat jij dit nog geloofd , herinner je nog toen zij eerder een speelsessie hadden met de ps3 terwijl het helemaal niet waar bleek te zijn? _0/ Ja joh dream on....:{

Oh en zal Sony zich niet bewijzen met Blu Ray?? er staan niet voor niets zoveel maatschappijen achter Blu Ray, hier heeft Sony een punt en MS niet. En dat slappe gelul van Sony en MS krijg je alleen maar dus wen er langzamerhand maar aan. En tot slot: Microsoft: ''We are gonna bring the best launchgames in the gamehistory'' , ja dat hebben ze waargemaakt hoor... 8)

Nee ff serieus dat gemekker krijg je altijd wel

Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina