1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey there,

    Tijd voor een nieuw deeltje discussie over de 360 en PS3. Welke ga jij halen, wat vind je beter aan de een en minder aan de ander? Hier kun je je ei kwijt :cool:

    Zelf ga ik een 360 bij de launch halen, omdat ik toch wel zit te wachten op een aantal mooie nieuwe games voor mijn huidige favoriete console. Ik heb mijn PS2 verkocht om vervolgens een Xbox aan te schaffen en ik heb daar geen moment spijt van gehad.. Daarnaast komt deze als eerste uit en ik ben wel weer toe aan iets nieuws.

    Op het moment dat de PS3 uit gaat komen zal ik die waarschijnlijk ook gaan aanschaffen omdat ik games als Tekken, Metal Gear Solid, Motorstorm, Killzone, etc. ook zeker wil gaan checken.

    Bij mij komen ze dus allebei in huis. :D

    Barst u maar los!

    Vorige deeltje: Klik.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ze allebei. En dan zie ik later wel welke ik leuker vindt!

    Maar ik denk de 360, de xbox 1 vond ik ook leuker dan de playstation 2.
     
  3. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dan toch voor de Xbox 360, de live functie lijkt me gewoon te gek!
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik zal mijn levens verhaal hier voor posten: Tv consoles: ik kocht eerst een playstation 1(b) vervolgens een gamecube. En nu ga ik voor de xbox360 ik heb ik 3 verschillende generaties dan 3 verschillende merken en consoles gehad(boeiend he:))
    Ik was toen ik de xbox 360 voor het eerst zag en toen hij gepresenteerd was meteen verkocht. Ik kan dan ook niet wachten todat hij komt... :)

    1) hij ziet er zo cool uit. (tog wel in tegenstelling van de ps3:cool:
    2) live mode. Tjah hier hoef ik niet veel over te zeggen _O_
    :cool: spellen: genres realeach spellen enz.
    4) inhoud: ze zeggen dat de ps3 technisch beter in mekaar zit. Maar ik heb paar slechte herinneringen aan de beloftes van playstation. dus dit wordt afwachten. En de prijst zal dan ook veel meer worden. De prijs van de xbox 360 viel mij eigenlijk erg mee.
    5) ik houd 2 december al niet vol laat staan de verwachte lente 2007 van de ps3...
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  5. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor xbox live, zeker als de ps3 hetzelfde blijft met online als nu.
     
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    voor beide, xbox360 voor vette games zoals gears of war en pgr 3 en natuurlijk het geweldige xbox live . En de ps3 natuurlijk voor de geweldige games zoals Tekken, Metal Gear Solid, Gta , Shadow Of The Colussus(zal vast een nieuwe deel van komen) en God Of War natuurlijk :)
    Worden mooie gametijden!!
     
  7. JP Racer... jij hebt echt tijd teveel.....
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het levensverhaal van o w n e r bb komt niet overeen met mij, maar de punten waarom hij voor de Xbox 360 gaat komen WÉL overeen met die van mij :p.

    De Xbox was Echter wel mijn Eerste Console die ik heb gekocht. Voor mij op dat moment toen een echte sensatie.
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ :+

    Dear Mystery x:
    De aankoop van me playstation 1 was kleine maar tog interessante sensatie:+
    De aankoop van me gamecube was al grotere maar tog nog redelijk kleine sensatie:cool:

    De aankoop van pre order kite xbox 360 HELEMAAL TE GEK GEWOON. Ik heb heb de xbox 360 nog lang niet en flip al helemaal door. Dit is pas sensatie:D 8)
    Die live mode wordt echt zo vet. !!!

    PS: kosten voor psychiator is al duurder dan aankoop xbox 360:mad:
     
  10. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
  11. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nie wat ik met een ps3 moet de spellen boeie me niet echt.

    En seker die live functie geeft voor mij de doorslag
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ o w n e r bb

    Ik denk ook wel dat Deze Xbox 360 voor een ECHTE Sensatie gaat zorgen.
    Draadloze Controllers, een Über Vette Online Functie en Super Gave Graphics.
    En nog veel meer extra dingen.

    Tuurlijk zal dit straks ook bij de PS 3 voor een groot deel, maar de PS 3 is gewoon te ver weg, en er is te weinig over bekend.
    Ook heeft MS op dit moment een kleine voordeel bij mij.

    Gewoon omdat Sony bij de E 3 géén Ingame Materiaal heeft laten zien (terwijl dit wel was volgens hun).

    Ach, we sien het straks vanzelf wel als ze er beide zijn.
    Maar nu ga ik in elk geval voor de Xbox 360, en zie ik het wel met de PS 3
     
  13. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol,
    Dat probleem heb ik ook.
    Het duurt zo lang en die amerikanen krijgen hem al over 2 weekie's *Sniff Sniff*

    Maar goed ik koop uit eindelijk bijde, Xbox 360 heb ik al pre-order kitje voor en PS3 koop ik als hij rond de 200 eurie's gaat kosten. Voor de blue ray technologie en omdat er wel een paar leuke games voor zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Er gaat een erg groot gerucht dat de PS3 regiovrij is. Importeren die zooi :cool:
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\

    Woew, de PS 3 kopen als hij 200 euries kost?
    En je vond het wachten tot lente 2007 daarvoor al lang?
    Ik vrees voor je dat dat nog een VEEL langere tijd gaat worden :cool:.

    Voordat de PS 3 200 euro kost, zijn we denk ik weer heel wat maandjes verder, als het geen jaartjes zijn.

    Maar daarvoor gaan we dus voor de Xbox 360 :D.
     
  16. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga moeders en vaders nu toch echt even dwingen om sneller internet te nemen. Ik wil live hebben op de 360 en Perfect Dark heerschen. :cool:

    Maar goed dat heeft weinig te maken met strijd met de PS3, has it. Mwah, 360 is gewoon beter dan de PS3... Betere uitstraling, betere internetservice, voorsprong in aanbod games en etc.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yes, nog een thread waar je zomaar kunt speculeren... Leuk....

    Ik ga voor beide.... De Xbox360 haal ik vanwege enkele redenen die ik nu natuurlijk ga opnoemen, want daar zitten jullie allemaal op te wachten lijkt mij zo:

    1- Live
    2- Het is op dit moment (02 december) de meest krachtige machine op de markt en ik ben nu eenmaal een gamefreak dus ik moet hem hebben, en ik verwacht dat de games (nu ja, niet allemaal natuurlijk maar voldoende om tot kopen over te gaan) mij zullen gaan aanspreken.
    3- In het land der blinden is Eenoog koning, dus MS is de concurrentie een behoorlijke stap voor. Kwamen beide consoles tegelijk uit voor een soortgelijke prijs dan was ik voor de PS3 gegaan. Ik verwacht dan ook dat de PS3 nog lange niet uitkomt

    De PS3 ga ik aanschaffen omdat:

    1- Het de krachtigste console die op dat moment (ergens in 2006???) op de markt is en ik verwacht dat de games mij alweer gaan aanspreken (daarin heeft de PS2 mij nooit teleurgesteld)
    2- Metal Gear Solid 4; PES6; GTA 4

    De enige reden waarom ik geen PS3 zal aanschaffen zou de prijs kunnen zijn. Als ik een Xbox360 in huis heb zie ik geen reden om een console die rond de € 600,00 kost te gaan aanschaffen, zo groot zal het verschil tussen de Xbox360 en PS3 toch niet zijn qua technische specs?
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, blu-ray hea.
    Dat kost nog wat.

    Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik geen X360 zal kopen.
    De PS3 komt hier zeker in, al is het maar voor een paar games: Gran Turismo 5, Socom 4, Formula One 2007 en Killzone 2.
    Maar ik heb net rente gehad, en zit nu dus diep na te denken of ik geen 'core' zal kopen. Hardeschijven en alles heb ik niet echt nodig, en draadloos boeit me ook niet zo veel. Ik zal daar dan wel Xbox Live Gold bij gaan nemen. Een game als PGR3 lijkt mij wel vet, en dan zal ik vanzelfsprekend andere Xbox titels erbij gaan kopen.
    Best wel moeilijke keuze:
    - In December komt ook Socom 3 uit, een game die ik zeker wil gaan kopen.
    - In Januari/Februari komt Gran Turismo: Tourist trophy uit, een game die absoluut hier in huis komt.
    - In Februari komt DTM Race Driver 3 uit, maar die is ook te spelen op de X360, tevens een game die ik MOET hebben.
    Koop ik hier ook een X360 bij, zal ik daar weinig tijd voor hebben, maar online PGR3'en lijkt mij toch ook wel stoer...

    ...moeilijk, moeilijk, moeilijk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2005
  19. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Xbox en k heb t eigenlijk wel gezien, tijd voor iets anders dus k ga een PS3 halen en k heb ook gehoord dat die alles regio vrij af kan spelen dus de games aanbod wordt uitgebreider en tevens ook goedkoper.Het verschil zal klein zijn maarh de PS3 gaat grafisch toch wel een stapje verder .......na een halfjaar discussies en cijfers etc weten we allemaal wel dat het zo is ( is gewoon logisch ,geen zin om erover te discusseren).
    De prijs zal me er niet van weerhouden om het niet te kopen maarh eerlijk gezegd koop k h'm pas als er genoeg games ervoor uit zijn en wanneer de prijsdaling begint.

    De 360 trekt me totaal niet

    - Games aanbod trok me vanaf het begin al helemaal niet ,met GoW,PGR3,PDZ heb k t eigenlijk wel gezien..het enige wat me boeit is halo 3 maarh om daar nou een next-gen console voor te kopen vindt ik gekkenwerk.
    Ik denk ook dat de 360 de mist in gaat door zo snel uit te komen ,de console krijgt daardoor enkele sterk wegende zwakke punten naarh mijn mening,en 100 euro extra betalen voor een HDD van 20 GIG vindt ik belachelijk...lijkt wel alsof MS je dwingt.( nee iedereen weet dat de goedkope versie waardeloos is en dat je 399 $ neer moet tellen om optimaal te kunnen gamen )
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vergeet niet dat tussen de 2 packs wel meer verschillen zitten dat alleen een HDD he? Al met al ben je met het 399,- veel voordeliger uit als je kijkt wat er nog meer bij zit naast een HDD. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina