1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Deze vraag is voor alle mensen die de 2 HDMI uitgangen een stom idee vinden:

    Wat is er zo slecht aan deze functie?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vind het geen slechte funktie, intressant... maar wel een luxe funktie
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het idd ook een luxe functie. Ik denk wel dat ik er gebruik van ga maken
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    [offtopic]

    OMG, jullie lopen hier te roepen over fanboys, maar check wat voor threads er zijn gemaakt in het PS3 subforum op playstation.nl:

    - Xbox is beter want...
    - Ik merk hier iets meer twijfel dan op het Xboxforum
    - Xbox 360 eigenlijk gewoon beter dan de PS3
    - Weg met PS2 en 3, welkom Xbox 360?
    - WaarScheinlijk word de XdOos Beter :confused:
    - Microsoft speelt het slim..!
    - Sony laat Europa weer barsten!
    - Leuk hoor, SONY
    - PS3 waarscheinlijk zo goed nog niet

    De inhoud hiervan is nog vele malen erger 8) Vol met spelfouten en alleen maar fanboyistische uitspraken. Het is echt een zootje daar. Ze gaan zelfs lopen roepen dat wij hier op dit forum niet serieus praten 8) Rare ventjes daar :+

    [/offtopic]
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ben nou eens eerlijk. Wie heeft twee HDTV's met HDMI ingang naast elkaar? Om er echt op te gaan gamen? Leuk dat het er is. Maar je kan net zo goeg een klein netwerk thuis opzetten, als je geen i-net verbindingen hebt, en dan zo co-op gaan spelen. Twee HDTV's naast elkaar speelt niet zo lekker, als je ze al kan kopen.
     
  6. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik zie het nut ook niet echt..
    En eigenlijk ook niet van 7 controllers. Het is allemaal wel tof of zo, maar tegen zoveel mensen gamen doe ik wel d.m.v. de online multiplayer.
    En voor de duidelijkheid: voor deze shit betaal je ook extra. Ik raad Sony aan om dat geld uit te geven aan een goede extra functie, in plaats van zo'n luxe functie..
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de derde keer in deze topic. HDMI ondersteunt ook RGB ed. 2 normale tv's is dus ook goed. bespaart een hoop gedoen met een netwerk
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En wie zegt dat je RGB kabels erbij krijgt? Mischien krijg je er alleen component bij, en moet je die los kopen :+
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet. mij lijkt dat je deze erbij moet kopen maar het is dan ook een extra functie die je niet MOET gebruiken. Ik zou het er wel voor over hebben om 1vs1 tegen een vriend te spelen, ieder op zijn eigen scherm.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    HET alternatief voor xboxlive :+
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 voor mij hoor!!!!!!
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen alternatief want het wordt niet eens over een netwerk gespeeld. Wel is de live functie veel beter, maar hier beschikt een PS3 nou eenmaal niet over :)

    voor mij ook de xbox 360 hoor, alleen ook nog een PS3 zodra hij uit is :9
     
  13. Weereens slecht nieuws voor sony:'-(


    Ze dreigen nu op grote schaal aangeklaagd te worden vanwege het 'rootkit-schandaal' met die kopierbeveiliging op cd's waardoor hackers in een systeem kunnen komen.
    Onder andere MS kan 'Sony BMG' aanklagen vanwege het overtreden van o.a. de copyright wet.
    En zo staat er inmiddels een heel legertje aan bedrijven klaar die graag willen claimen ..

    Dit soort 'geintjes' kunnen heel snel het einde gaan betekenen voor sony.


    [Edit] Heb net even verder wat nieuws gelezen, maar de eerste MEGA lawsuits zijn al ingediend tegen Sony. Dit wordt een tornado aan schadeclaims voor sony..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat heeft dat met de ps3 te maken? MS heeft ook heel veel claims gehad hoor ...;)
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Fardo, volgens mij is dit al de zoveelste claim in korte tijd voor Sony.. Geld raakt een keer op hè?

    Laatst ook al zwaar verlies geleden, dus echt goed gaat het daar niet.
    Ik hoor meer slechte dingen over Sony/ps3 dan goede. Er zijn zelfs artikelen die op internet rondzwerven, waarin men twijfelt of de ps3 nog wel komt, omdat het echt slecht gaat met Sony.

    Dat zou ik wel heel jammer vinden, want ik kijk ook uit naar de PS3.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Sony is een Miljarden bedrijf ... dit hoor allemaal bij het bedrijfs risico ... dit soort problemen kunnen gewoon niet meer falliet gaan ... Microsoft heeft dagelijks een rechtzaak lopen ... Dit heeft geen effect op de producten die MS maakt. Tevens gaan dit soort claims jaren door ... dus voor dat er een uitspraak komt ben je al weer 10 jaar verder.

    Kortom Sony zal hier weinig van merken ... Tevens is er nog geen goede regel geveing over de beveiliging van cd's & dvd's ... dus ik vermoed dat de mensen die nu aan het claimen zijn de rechtzaak niet gaan winnen

    Als je dat soort artikellen van internet geloofd ... dan geloof je ook zeker dat er marsmannetjes op mars wonen?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat ik ze geloof, maar dat soort dingen zie je gewoon vaak, waardoor je er toch over na gaat denken.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het zelfde word gezegd over Microsoft ... de fans begooien elkaar met modder ... Ookal krijgt Sony een miljarden claim ... dan overleven ze het nog ... dus die pijn maakt niet uit of de PS3 er wel of niet komt .. De PS3 komt er gewoon ...

    De xbox 360 en de PS3 liggen heel erg dicht bij elkaar ... Op grafisch gebied is er dus weinig verschil. De slag om de next-gen gaat dit keer om de games en de extra feauters... Met nadruk op de extra's ... MS richt zich op Live en Entertainment .... Sony op Blu-ray en HDTV (meer dan ms)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aan de andere kan kan PDZ0 ook op de revolution speelbaar gemaakt worden ;)
     
  20. Anders tik je even 'lawsuit sony rootkit' in op google. Alle grote nieuwsites vermelden het. Dit wordt niet 1 rechtzaak, maar duizenden. Banken, creditcard maatschappijen en ga zo maar door.

    En dan is het voor dat 'miljarden bedrijf' heel snel game over....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina