1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja zo kan ik er nog wel meer verzinnnen ... Tik maar eens in lawsuit microsoft windows media player of lawsuit microsoft internet explorer ;) ... er komen geen 1000 rechtzaken hoor ... alles komt straks samen in 1 court en dat gaat net als de lopende microsoft rechtzaken jaren duren .. tevens gaat Sony waarsschijnlijk schikken ... Als je denkt dat deze ene rechtzaak het einde van Sony kan betekenen dan leef je in een glazen huis
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005


  2. Dat zijn nog wel wat andere dingen als stiekem programmatjes instaleren waardoor hackers toegang kunnen krijgen in een systeem he.

    De marktwaarde van MS is 10 x zoveel als Sony. En sony draait al dikke verliezen. Die hebben echt het geld niet voor al die rechtzaken.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Euhm ... dan heb jij de rechtzaken van Microsoft niet gevolgd zeker ;) ... zoek nogmaals op Microsoft lawsuit windows media player... Microsoft word daar onder andere beschouwd als Monopolist ... Tevens zijn dit soort rechtzaken langdurig ... de rechtzaak tegen MS loopt nu al ongeveer 15 jaar ... en deze zal nog wel 15 jaar gaan duren (of ze gaan schikken)

    Wat heeft MS voor waarde? en Wat heeft Sony voor waarde volgens jou?

    Want Sony is namelijk niet 10x kleiner hoor ... dus ik wil je cijfers wel eens zien!

    Als je niet weet waar je het over hebt ga dan ergens anders "blaten" ;)
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof Fardo nou maar. Sony gaat niet failliet. En als het ook maar in gevaar komt dan is dat idd pas over minstens 10 jaar. Hoe meer maatschappijen Sony aanklagen, hoe langer het gaat duren. En dat terwijl Sony waarschijnlijk toch wint omdat er nog geen duidelijke wetten zijn over copyright van cd's en dvd's. En ook al moeten ze miljoenen betalen, dan is dat nog steeds geen groot probleem voor sony. Dus maak je nu maar niet druk, de PS3 komt gewoon, en daar gaat het toch om :9
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Verder is het intressaneter om te horen dat Konami zelf heeft toegegeven dat MGS4 ook op de xbox 360 kan draaien
     

  6. Waarom zou/kan sony niet failliet gaan?


    Ze zijn de laatste 3 jaar al 70 % van hun marktwaarde verloren. Ze zijn dus al aardig op weg. Sony BMG was nog de enigste afdeling die een beetje winst maakte, en die komt straks keihard onder vuur te liggen...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je al gezot naar de waarde van Sony ... Mooi... Daarom kan Sony niet Falliet gaan ...Jij weet echt niet wat Sony nog meer maakt he? Ga eens in een ziekenhuis kijken ;) ... Kom even met cijfers ... geef even bronnen ... enz

    Maar deze discussie slaat nergens op ...

    Dit doet me aan uitspraak van Bolkestein denken... Het enige wat ik van jou hoor is "Bêêeeeeeeeeeeeeh"

    //edit even iets rechtzetten (omzet 2de kwartaal 2005 Sony en MS bron nu.nl)

    Omzet Sony - 12,87 miljard euro
    Omzet Microsft - 9,74 miljard dollar.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  8. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren! Heren! Laten we het vriendelijk houden!

    Wat Plasticman probeert te zeggen is dat Sony het weleens heel moeilijk kan gaan krijgen aangezien Microsoft waarschijnlijk een goede start gaat maken.

    Ik heb her en der ook wel wat gelezen over de slechte jaarcijfers van Sony. Stond laatst nog op Tweakers.net
    Dat dit niet direct het einde betekend mag duidelijk zijn. Het geeft wel aan dat de strijd dit maal erg spannend kan worden.

    EN NU GEEN RUZIE MEER MAKEN JULLIE!!
     

  9. Bijna alle andere onderdelen van sony zijn al verliesgevend door de moordende concurrentie. Ze hebben telang op hun gat gezeten en worden nu ingehaald door vele andere electronica fabrikanten uit andere aziatische landen.

    Als je zelf even 1 minuutje naar wat cijfers zoekt, kom je er genoeg tegen. Maar die kloppen zeker allemaal niet, volgens jou?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2005
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony is een miljardenbedrijf. Het beschikt over miljarden aan octrooien. Sony gaat gewoon lang niet zo makkelijk failliet.
    Maar dit is allemaal een beetje offtopic. Het heeft niets meer te maken met de PS3.

    Is er nog iemand met redenen waarom hij voor de Xbox 360/PS3 gaat??
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Oh ja?

     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat is je bron? Geef eens een site waar je die wijsheid hebt gezien ... Ik heb gezocht en zie mijn edit boven

    Even iets rechtzetten (omzet 2de kwartaal 2005 Sony en MS bron nu.nl)

    Omzet Sony - 12,87 miljard euro
    Omzet Microsft - 9,74 miljard dollar.

    Waar zijn jouw cijfers ...? Microsoft heeft wel een groter vermogen ... maar maakt op dit moment minder winst dan sony..

    Ik zal straks de jaarverslagen even posten als je me niet geloofd

    :eek:

    Ik word een beetje moe van het gemekker

    //edit slechte jaarcijfers van Sony betekend in de volksmond dat ze minder winst hebben gemaakt ... maar dat betekend niet dat ze een schuld opbouwen ...
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe :D vette discussie, maar moet je toch even zeggen dat Philips het ding in de ziekenhuizen doet. :D

    Voor de rest kan Sony niet meer failliet gaan omdat het gewoon weg een te groot bedrijf is geworden met veeeeel geld, al moet ook gezegt worden dat Sega (ook een bedrijf wat aardig wat geld bezat) ook bijna helemaal kapot is gegaan. Dit dan niet door schade claims, maar door slechte publiciteit. Maar Sega is nu weer goed aan de weg aan het timmeren, binnenkort Dreamcast 2 die 6x sterker word als de xbox360, en Ps3 samen! ;)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet alleen Philips hoor ... er zijn genoeg röntgen aparaten van Sony :9 .. en nog een paar andere goodies...

    Ik ben Pro Microsoft, maar iemand moet geen broodjes aap gaan verkopen. Omdat hij een discussie niet kan winnnen

    :eek: :eek: Ik snap nog steeds niet waarom niemand een reactie geeft over Konami's uitspraak ... de Tech Demo van MGS4 kunnen we ook op een xbox 360 draaien maw de beelden zien er dan net zo goed uit
     
  15. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nieuws toch zo zie je maar weer dat er niet zoveel verschil is.
    En dat Microsoft dus beter op weg is omdat ze hem eerder launchen._O_
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd mensen moeten in deze topic meer met echte feiten komen, en niet gelijk maar wat roepen.

    En dat van Konami, tja leuk om te weten al is MGS niet echt mijn spel. En volgens mij zit er net zoals je al zei niet veel verschil tussen de kracht van zowel de Xbox 360 als de Ps3. Dus heel erg er van opkijken doe ik niet, het is alleen wel grappig dat Sony er eerst zo mee zit te pronken, en dat Konami nu zegt dat het ook gewoon op de 360 kan draaien in dezelfde kwaliteit. :D
     

  17. Je hebt het daar over de omzet Fardo, das nog altijd iets anders als winst:D

    Ms had dat kwartaal 3,2 miljard winst*)
    Sony alleen maar weer meer verlies
    Bekijk de jaarcijfers en verwachtingen maar Fardo.. Dit is echt geen bullshit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2005
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar is je bron ... nogmaals .. ik zal zo de jaar cijfers posten! welk jaar etc. want je gegevens kloppen gewoon niet! Volgens mij begrijp je het gewoon niet... geeft niet

    (maar goed laten we terug naar het toppic gaan)

    Waarom PS3 of Waarom een Xbox 360 of Waarom een Revolution?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005

  19. Hehe, jij bergrijpt het niet helemaal volgens mij.

    Ik kom zo wel even met een mooie collectie aan links en artikelen.
     
  20. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, mensen.. Als jullie bazen eens wisten hoelang jullie gemiddeld per dag op dit forum zaten konden jullie die 13e maand en kerstpakket wel vergeten :)

    By the way.. I don't care about Metal Gear Solid. Ik ben Sam Fisher trouw en dat spreekt me veel meer aan dan die Snake die bij het VGZ zijn rollator aan het reserveren is..

    [EDIT] Misschien is het verstandig om een Plasticman VS Fardo topic op te richten ipv PS3 vs Xbox360. Dit gaat inmiddels meer richting persoonlijke vernedering dan reele informatie aanleveren. Ochja.. ik volg het wel vanaf een afstandje.. Altijd leuk om te zien, zon discussies op forums [EDIT]
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina