1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Ryuchunk

    Als je de moeite had gelezen om het artikel door te lezen..
    Het is niet MS die dit zegt..... maar de grote producer bij 'square enix' en de andere aankondiging over MGS4, door de man achter de hele reeks..



    En vertel jij ons anders dan maar wat er allemaal nog zo positief en goed is aan de PS3?
    En wat hij ons allemaal nog te extra te bieden heeft?

    Misschien dat dan veel van ons van gedachten veranderen er alsnog een ps3 willen kopen....8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2005
  2. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @Plasticman
    er zijn al heel veel mensen(ik dus ook) die jou het duidelijk hebben gemaakt op de IG forum maar menneertje was stront eigenwijs, ach ja zulke zieligerds zijn er ook nog he 8)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik geloof best dat ze hun best doen, maar ik denk niet dat ze het ook echt gaan redden.. Bij ons bij de free record shop in dorp zijn trouwens nog maar 3 360's gepreorderd :D een vriend van me werkt daar, dus ik ga hem daar denk ik wel halen op de dag van de release
     

  4. Hehehe i.d.d. Op insidegamer willen ze ook allemaal nogsteeds de PS3 heel graag hebben:+

    Vertel jij ons anders maar wat er allemaal nog zo positief en goed is aan de PS3?
    En wat hij ons allemaal nog te extra te bieden heeft?
    En waarom je hem zelf zo graag wil hebben.
    Misschien dat dan veel van ons van gedachten veranderen er alsnog een ps3 willen kopen....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2005
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dat heb ik pas geleden nog gedaan :{
    Ga nou eens kappen met bashen.

    We weten wel dat je MS helemaal de bom vind, en dat (jij denkt dat) Sony naar de klote gaat, maar gewoon nou eens kappen met die onzin praat.

    Plastic, Geef jij eens één goede reden waarom het JOU boeit dat mensen voor Sony zijn?
     
  6. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid: Ik wil ook wel graag een PS3 straks als ie uitkomt. Is echter wel een beetje afhankelijk van de prijs van de games ( en van de console zelf natuurlijk). Maar nu eerst toch een XBOX 360.

    Ik heb hier nu de PS2 naast de XBOX en de Gamecube staan. En straks komt daar de XBOX360 en (waarschijnlijk) de PS3 ook bij.

    De PSP laat ik echter aan mij voorbijgaan, simpel om het feit dat er in mijn ogen geen interessante games voor zijn.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 krijgt toch blauwe-reet?
    En dat is toch heel duur, straks zijn de games voor de Ps3 90 tot 100 euro.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Een Zweed in hun bilnaad? Dat zal lekker knellen zeg.

    Maarre waarom zou je dat niet geloven? Is het in jouw boekje zo: Alles was Microsoft zegt is bullshit en alles wat Sony zegt klopt?

    Las poosje terug van iemand hier op XBW dat de media markt waar hij werkt 75 X360's krijgt voor 2 December. Dat is dus 1 filiaal.

    Valt me op dat er allerlei geruchten de wereld in geholpen worden ten nadele van de X360. Dat de PS3 veel beter (specs) zal worden, dat je een HDTV moet hebben anders is het kut en nu ook weer dit te korten verhaal...
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kappen nou zometeen gaat hij weer dicht.!!! En plasticman Nl als je egt een ondercover mod bent dan ben je fout bezig. :eek: Geef t goede voorbeeld isO-) .

    Maarja, Ikzelf vind het eigenlijk een beetje te vroeg voor deze thread. Teveel geruchten. En te weinig feiten van de PS3. Ikzelf ga voor de xbox 360 omdat

    *dit is het juiste moment voor een nieuwe console eigenlijk 1 maand te laat:)
    *i love live
    *Leuke games (so far)
    *enz enz enz8)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @pimmy
    dat is bull... maar voor een ps3 moet je niet een hd tv hebben maar kan het wel dus _0/
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lezen is ook een vak, ik noem het gerucht dat je een HDTV zou moeten hebben voor een X360 omdat het anders kut zou zijn (geld ook voor PS3 ) maar dat dus ook bullshit is. _0/
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  12. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    je MOET niks he of weet je niet wat moet betekent ??....back to school gozer _0/

    /Mod Je bent al eens geband voor het uitlokken van ruzies hè, let erop - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Jongens, kappen nou. Je kan toch ook gewoon reageren :confused:

    En er is wel een redelijk tekort aan Xboxen.
    Pimmy zei dat de Media Markt er 75 had... dat vind ik nogal weinig. Alleen de grote winkels krijgen Xboxen, en de meeste een stuk minder dan 75. Als je na gaat dat er 16.000.000 mensen in Nederland wonen...

    Ik heb zelf vandaag een Pre-Order kitje gahaald, en daar heb ik een uur voor moeten reizen... dat vind ik toch redelijk triest. Ik denk haast zeker dat ik de PS3 gewoon in mijn eigen dorpje kan kopen...
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    een jaar later nadat hij in japan en amerika is uitgekomen:{
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, maar Sony heeft ook geen wereldwijde release. Als je het doet moet je het goed doen, en MS doet het niet echt goed, dus daarom doet Sony het niet :+

    btw: Als de PS3 echt regiovrij is kan ik hem altijd nog vanuit de USA importeren :)
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    OMG, sorry hoor, ben je nu echt zo enorm dom? Je kan niet lezen en niet schrijven. |:- Lees nog maar is goed die berichten na en dan kom je erachter dat ik vertel dat dit gerucht rond gaat terwijl het bullshit is (ik zeg dus niet dat het zo is). En dan kom jij mij vertellen dat het onzin is dat je een HDTV nodig hebt... juist... Ik denk dat hier één persoon is die een paar lesjes Nederlands moet volgen.

    @JP:

    Liever nu een X360 dan dat ik een jaar moet wachten denk ik eh :) Ik weet zeker dat er geen te korten zullen zijn. Als 1 winkel in Den Haag er al 75 beschikbaar heeft. Nou tel alle andere electronica en game shops er bij op en je kan zeker de eerste golf klanten aan. Maar we zullen wel zien hoe het gaat en dan onze conclusies trekken :)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    En dan maak jij een probleem van een uurtje reizen..
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, dat is echt niet waar hoor..
    75, besef ff hoeveel dat is, voor 1 winkel, als er al tekorten zijn.. Dat kunnen ze dan toch beter over heel nederland verdelen? Denk ff na :) _0/
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja of je leest even wat posts terug en dan zie je staan dat dit door een medewerker van het Mediamarkt filiaal in Den Haag is gepost. Zij krijgen er 75 binnen. Er zijn dus geen te korten en daar gaat het nou om. _0/
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wat je zei over in je eigen dorpje kopen....

    PSP was ook nergens te krijgen, PS2 ook moeilijk..

    dus moet het nog zien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina