1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JP Racegamer, astjeblieft, jouw eigen dorpje.... Het wordt nu wel echt een triest gegooi met onzin. Wil je daarmee beweren dat Sony alles beter voor elkaar heeft? Hebben die nooit tekorten gehad soms? Of nooit problemen met vastlopende mechanieken? Volgens mij is dat bij bijna elke console het geval.

    Nu algemeen (niet gericht aan JP). Dat artikel in de New York post is redelijk opgezet. Vergeet niet dat het bedoeld is voor ouders. Die gaan vaak gewoon een console kopen, snel even kijken wat het mooist en meest betaalbaar is, en meestal verdiepen die zich er niet in. BC is handig, maar geen argument om een console te kopen. Voor ons gamers noemen ze non argumenten maar voor de gemiddelde gebruiker zijn het gewoonweg logische redenen om af te wachten.

    Tot slot; de merknaam Plasystation is ijzersterk. Dat was vroeger met Nintendo het geval. Veel mensen speelden deztijds, zogezegd, Nintendo. Nu "spelen" veel mensen "playstation". Dat zijn grammaticaal belabberde zinsconstructies. Dat neemt niet weg dat het veel zegt over de lengte van de neus van de betreffende taalbarbaar. Als jouw merknaam synoniem is voor het woord console dan zit je zeker goed.

    Je ziet aan een paar trieste peren alhier wel dat, ondanks het feit dat de ratio zegt dat de Xbox 360 en de PS3 vrijwel gelijkwaardige consoles worden, nog non argumenten verzonnen moeten worden om de Playstation 3 als betere console neer te zetten. Ik hoop maar dat ik hem straks met de traktor in mijn eigen gehucht kan kopen. ZUCHT!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  2. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Goei Post Go Pimpmaster Go Pimpmaster _O_ _O_ _O_
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2007 komt Ps3 hier toch?
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En een beetje objectiever mag ook wel. Sony released de PS3 een jaar nadat 'ie Japan is uitgekomen, en je vind dat helemaal geen probleem, je vind dat juist goed want dan kan je 'em een jaar nadat 'ie al uit is tenminste in jouw eigen Intertoys kopen... Of je haalt 'em met veel gedoe en veeel risico's uit USA....
    M$ released de 360 in één keer, zodat iedereen op aarde 'em binnen 3 weken na de release kan krijgen. De Pre-kitjes zijn al lang uit, 2 maanden ofzo, er is een giga run op, en je kan 'em nog krijgen ook, met 1 uurtje rijden en dat vind je dan weer triest geregeld van M$..... :{

    Ik snap best dat er redelijk weinig 360's zijn, en dat je er nog moeite voor moet doen ook om 'em te krijgen, maar als je beide releases naast elkaar zet vind ik die van M$ velen malen beter, want zóóó weinig 360's zijn er ook niet, je kan waarschijnlijk gewoon op 2 december ene Core-pakket in de winkels kopen... ;)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    De meeste snappen mij niet.

    Ik heb nooit gezegd dat de PS3 beter gereleased wordt dan de X360.
    Ik zei alleen dat ik het triest vind dat ik zo ver moest reizen voor een kitje, en dat terwijl MS loopt te patsen met hun wereldwijde release. Die vind ik slecht geregeld.
    Kijk; het is natuurlijk kut dat het voor de PS3 zolang duurt (iets wat overigens nog niet eens zeker is) maar zei lopen toch ook niet stoer te doen?

    Het boeit mij trouwens niet echt veel meer. Ik heb gelukkig toch een X360 op 2 of 3 december :)
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je een uur moet rijden voor een Pre order kitje licht niet aan Microsoft. Dat is de schuld van de winkel. Mischien woon je gewoon een heel eind weg van een stad. Maar dat weet ik niet, in de normale speelgoedwinkels zoals Intertoys en Bartsmit moeten ze hem gewoon hebben.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Nope. Onze intertoys zei dat alleen de grote filiaalen hem kregen, en hun pas na 2 maanden over de console beschikte.
     

  8. Bij de intertoys werken ook voornamelijk huismoeders en brugklassers..
    Ze hebben mij (bijna) nog nooit iets vertelt dat klopte.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude wat is het probleem. Nou is er een wereldwijde release, is het niet goed.
    Wat had jij gewild dan? in Maart je box kopen en dan niet hoeven preorderen. In plaats van begin december en wel moeten preorderen:|
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat jij er pas zo laat achteraan ging, anders had je d'r één in Lelystad kunnen halen. (Lelystad = 15 min rijden)

    Wij hebben gewoon pech dat we in een dorp wonen met übeweinig gameswihkels die ook nog eens heel klein zijn.
     
  11. Ze doen een nagenoeg wereldwijde launch. Ik denk dat in de 3 weken meer 360's verkocht worden dan van welke console dan ook ooit bij de launches verkocht zijn. De vraag is gewoon enorm.

    En ze hadden er vrij sneaky en simpel voor kunnen zorgen dat er wel genoeg waren...
    Hadden ze alleen de prijs hoeven vast te stellen op 500,- }:] zoals veel fabrikanten een neigend tekort voorkomen/oplossen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Patsde Sony niet dan met de MGS demo? Met specs?

    (Het volgende is niet persoonlijk aan jou gericht maar wil ik even kwijt. :) )
    ....Sony is heilig he, lekker M$ bashen vinden sommigen het einde, het lijkt soms wel of M$ niks goed kan doen in sommige ogen.

    Zowel M$ als Sony patst een eind weg, triest gewoon. Voor de zoveelste keer draait het om de games, niet om de crap van beide bedrijven laat hun lekker ruzie maken met elkaar, en maak voor jezelf de keuze gewoon welke jij koop, en waarom. Of koop ze gewoon beide...einde gezeur.
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @excess denied
    hoezo patste zei met de MGS4 demo??? was gewoon ingame vriend
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    'vriend?'

    Laten we het anders zeggen, Sony is goed in filmpjes ik zal er verder niet te diep op ingaan als ik jou was, want ik weet namelijk dondersgoed hoe Sony is. Als jij het Sega tijdperk heb meegemaakt weet je als het goed is ook wel dat Sony dingen soms mooier wil maken dan dat ze in werkelijkheid zijn. ;) Dreamcast Vs Ps2 anyone??
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het mooiste van dat hele MGS4 demo verhaal vond ik nog dat Kojima zelf vertelde dat het ook makkelijk op een Xbox 360 had gedraait.
     
  16. MGS kan aldus de maker ook draaien op de 360, en volgens die manb zijn beide systemen vrijwel gelijkwaardig. Dat is voor ons leken moeilijk tegen te spreken.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    _0/
     
  18. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  19. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk, de vraag is groter dan het aanbod, zoals ze zeggen in de Detail handel :+

    ik vraag me af hoeveel Bill Gates hieraan verdient ;)
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat Microsoft nu nog verlies maakt op elke Xbox 360 die ze gaan verkopen, maar dat dit later wat zal bijtrekken.
    De winst moet dus op dit moment uit de software/accessoires komen :)

    Correct me if I'm wrong
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina