JP Racegamer, astjeblieft, jouw eigen dorpje.... Het wordt nu wel echt een triest gegooi met onzin. Wil je daarmee beweren dat Sony alles beter voor elkaar heeft? Hebben die nooit tekorten gehad soms? Of nooit problemen met vastlopende mechanieken? Volgens mij is dat bij bijna elke console het geval.
Nu algemeen (niet gericht aan JP). Dat artikel in de New York post is redelijk opgezet. Vergeet niet dat het bedoeld is voor ouders. Die gaan vaak gewoon een console kopen, snel even kijken wat het mooist en meest betaalbaar is, en meestal verdiepen die zich er niet in. BC is handig, maar geen argument om een console te kopen. Voor ons gamers noemen ze non argumenten maar voor de gemiddelde gebruiker zijn het gewoonweg logische redenen om af te wachten.
Tot slot; de merknaam Plasystation is ijzersterk. Dat was vroeger met Nintendo het geval. Veel mensen speelden deztijds, zogezegd, Nintendo. Nu "spelen" veel mensen "playstation". Dat zijn grammaticaal belabberde zinsconstructies. Dat neemt niet weg dat het veel zegt over de lengte van de neus van de betreffende taalbarbaar. Als jouw merknaam synoniem is voor het woord console dan zit je zeker goed.
Je ziet aan een paar trieste peren alhier wel dat, ondanks het feit dat de ratio zegt dat de Xbox 360 en de PS3 vrijwel gelijkwaardige consoles worden, nog non argumenten verzonnen moeten worden om de Playstation 3 als betere console neer te zetten. Ik hoop maar dat ik hem straks met de traktor in mijn eigen gehucht kan kopen. ZUCHT!
Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005