1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ze deze generatie gelijk spelen, geen verlies geen winst...

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In verband met mgs4:

Hideo Kojima heeft zelf niets gezegd in dat filmpje(hij zat er niet eens in). En de gast zei dat hideo het kon doen op de 360, dat is wat anders dan toegeven(admitted).

Dat was een 1up medewerker die zei dat een insider met hem gesproken had, dit haalde hij aan omdat een co-medewerker vond dat MGS4 een echte next-gen gevoel gaf door al die polygonen enz.

Ook grappig toen die co-medewerker op dat feitje antwoorde met: "xbox fanboys zullen blij zijn dat je dit zegt".

Video:
    http://xbox360.1up.com/do/feature?cId=3145585

3. Tja Boss, PS3 fanmboys zijn ook blij met gelijksoortige uitspraken of met vage informatie.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt!
    Zou het misschien niet aan het hoofdkantoor van Intertoys liggen dat de kleinere winkels ze niet hebben....?
    En hoezo loopt MS te "patsen" met een ww release?
    Ze doen er alles aan om het voor iedereen (gamers, winkeliers, ontwikkelaars) het zo goed mogelijk naar de zin te maken....

Dit heb ik ook gehoord van de eigenaar van mn lokale gameshop in Tilburg...

Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  5. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@rikkel en toxic
    ja dat zou ik ook zeggen als xboxfanboy hoor maar goed niet zo up to date he snotapen _0/

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Wel stoer om iemand een snotaap te noemen die slecht >>1<< jaar jonger is.
    Echt stoer:D

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  8. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@toxic
    ja he....flinke jongen |:-

/Mod Nu ben je wéér respectloos tegenover andere members, terwijl ik je er gisteren nog op terrecht heb moeten wijzen. Na twe bans zou je het toch door moeten hebben. Een weekban voor jou. - Matrix

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Snotapen? Jij moet eens echt goed gaan oppassen met wat je zegt. Want als jij je bek open trekt komt er altijd wel wat rotzooi uit. Je loop alleen maar op dit forum inhoudloos te posten. En niemand wilt jou eigenlijk hier hebben, dus waarom ben je er nog?

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben veel objectiever dan jij kerel, ik koop xbox 360 bij launch(allé 3 december ik), denk je dat ik mc haat?
    Ik ben één van de weinigen die echt alles objectief bekijkt, alleen feiten,...interresseert mij, geruchten en shit boeit me niet. Jij daarentegen laat je nog al eens snel meeslepen. Dan begin je mij hier nog uit te maken van fanboy. Pfff, vaag mannetje ben je...

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mod op aanvraag er loopt een topicje uit de hand hierzo...
    Stel deze tog uit totdat de PS3 er is...

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Laten we vanaf nu weer lief voor elkaar zijn....

13. Ik noem jou gene fanboy. Wie de schoen past trekke hem aan. Want ik zeg alleen maar dat PS3 fanboys hetzelfde gedrag vertonen als MS fanboys. Waar zeg ik dat jij microsoft haat? Waat zeg ik dat jij een fanboy bent? Ik citere mezelf.

En in hoeverre jij altijd objectief bent vraag ik me af. Maar zonder mening is ene forum nutteloos. Ik heb overigens wel eens in dit topic gezegd dat jij wel weet waar je over praat en dat JP Racegamer veelal onzin blaatte. Dus ik snap deze reactie van jou totaal niet. Ik viel jou namelijk helemaal niet aan.

Het valt me overigens op dat JP Racegamer ineens veel positiever is over de 360 nu hij hem mag halen van zijn mammie......

14. En even offtopic, hoezo loopt het hier uit de hand?

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Haha, viel me ook al op ja _O_

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Door de beetje te grote schare 360 fanboys hiero, en srry om te zeggen maar boss bekijkt het wel redelijk objectief als je zijn post bekijkt, kan van sommige niet gezegd worden.

Misschien is het beter dit ff op slot te doen totdat de ps3 er is ind. omdat het nu gewoon een flamefight begint te worden die nergens op slaat en waar amper feiten over zijn, kunnen de mensen niet gewoon van allebei de consoles houden?, of natuurlijk gewoon van mijn Uber kwaliteits rete snelle pc die nu al sneller is dan de x360 en ps3 bijelkaar en die 3dmark resultaten haalt waar zelfs de cell processor meteen aan het janken van gaat :p?

17. Dat ding heb je alleen maar om dubieuze filmpjes van buurvrouw holle in haar witte slip en bijpassende lange slipjas te bekijken, toch?

(Of is dit zelfprojectie mijnerzijds?)

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360

Ik word een beetje gek van sommige website die nu al gaan oordelen over de Xbox360 terwijl dat tie helemaal nog niet uit is.Koop de Xbox360 niet!!Lees je vrijwel op elke gamewebsite.:confused:

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat je dat op veel sites leest komt door een artikel in een amerikaanse krant, die adviseerde nog geen x360 te kopen vanwege een paar nutteloze argumenten.

20. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    tering wat een gezeik hier op elkaar om consoles. heb altijd op een playstation gespeeld. heb de ps1 gehad en heb nu nog een ps2. nooit een xbox gehad omdat ik daar in het begin niet zoveel van moest weten. tot dat een vriend van me er 1 kocht en ik toch inzag dat de xbox de ps2 voor bij is gegaan. dat was voor mij een reden om eens te gaan kijke voor de xbox360. in mijn ogen gaat de ps3 niet veel verschillen van de xbox360. waar maakt iedereen zich toch druk om. het is net zoals nu met de ps2 en xbox dat het beide geweldige consoles zijn en allebei hun eigen spellen krijgen en daardoor toch van elkaar verschillen en de moeite loont om ze gewoon beide aan te schaffen en van te genieten. dat fanboy gedrag gaat wel ver hier. wat een achterlijk woord ook:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina