1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Omdat er hier steeds meer persoonlijk wordt aangevallen dan het voeren van een normale discussie met nuchtere argumenten. Ik citeer even:

    Dat soort onzin heeft hier dus niks mee te maken.
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig kan ik er om lachen, wel triest dat je zo probeert iemand te dissen, gelukkig zegt dit meer over jou dan over mij _0/

    Maarja, wel triest dat the times zulke artikele naar buiten brengt, beetje kinderachtig vind ik persoonlijk, want zelfs hun kunnen er gewoon niets aan veranderen dat de x360 gewoon een super console is voor dat geld, ik moet het dubbele betalen voor al die componenten!
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Laat mijn moeder er buiten wil je :+ :9
    Ik ben ineens veel positiever over de X360 geworden nadat ik er op gespeeld had. Toen daar ook nog eens bij kwam dat ik hem zonder problemen mocht halen was ik helemaal blij :p
     
  4. Dat was een grap omdat JORDO's PC ook niets met deze discussie te maken heeft. Alhoewel, zet er dan 360 vs PS3 vs Jordo PC neer :)
     
  5. Daruud

    Daruud Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ..

    ..
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm.. 1e bericht en spam? Dat belooft niks goed.. Daruud? Is dat niet Ruud de aanhanger van Darkwing..?:eek:.

    Btw hebben jullie die draad al gelezen over dat gezeur dat de xbox 360 niet goed is enzo? Hij is net aangemaakt.
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8583


    Zou dit een (al dan niet) forse prijsverlaging voor de PS2 en PSP kunnen betekenen voor de kerstperiode? Opzich geen slechte gedachte natuurlijk om zo toch in het vaarwater te gaan zitten van de Xbox 360 launch.

    Het zijn immers altijd nog hoofdzakelijk de echte die-hard gamers die een console gelijk bij de launch kopen. De rest wacht altijd nog liever even af tot er een prijsverlaging komt. En de decembermaanden zijn immers al duur genoeg voor de meeste mensen en om dan ook nog even 3 a 400 euro voor de Xbox 360 neer te tellen plus wellicht ook nog wat extra accesoires en natuurlijk niet te vergeten een of meerdere games, is wellicht dan ook iets teveel van het goede. Hierbij ook nog rekening houdend dat mensen wellicht de verhalen in het achterhoofd hebben dat ze eigenlijk ook nog eens een HD-TV moeten aanschaffen om optimaal te kunnen genieten van een Xbox 360. Ook al hoeft dit niet helemaal waar te zijn. Bij de PS3 is dit dan weliswaar ook het geval, maar tegen de tijd dat die uitkomt zullen de prijzen van HD-TV's al wel weer in prijs zijn gezakt.

    De PS2 zelf verkoopt ook nog steeds goed en heeft nog aardig wat sterke games in het vooruitzicht. En vergeet ook niet dat op de launchdatum van de Xbox 360 GTA: Liberty City Stories voor de PSP uitkomt. En een GTA titel kan nog altijd rekenen op behoorlijk wat populariteit. Gooi er dus een mogelijke prijsverlaging tegenaan en je zou wellicht een PSP en PS2 samen kunnen kopen voor de prijs van een Xbox 360. Geen onaantrekkelijk idee natuurlijk.

    Rond februari zou Sony ook nog eens de PS3 officieel gaan presenteren, en als ze daarmee een hype weten te creeeren tot de launch hiervan met het aantrekkelijke aanbod wat ik hierboven heb geschetst in de tussentijd, zouden ze het Microsoft zo wellicht toch moeilijk kunnen maken.

    Maargoed het is allemaal maar speculatie natuurlijk. Iemand anders nog een gedachte hierover :)


    @ D@ M@STER:

    Ruud is hier gewoon nog aanwezig als member dus je opmerking slaat nergens op. Iemand had wellicht iets gepost wat al eerder was gepost en het daarna weer zelf verwijderd oid.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  8. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jah zker slim. ze zijn niet achterlijk daar bij sony_0/
     
  9. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze voelen gewoon de hete adem van Microsoft in hun nek :D.De strijd zal moeilijk zijn voor beide partijen om zich te bewijzen in het gamewereldtje,en das maar goed ook doen ze er alles aan om de beste spellen te hebben
     
  10. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    die voelen ze al lang. want de xbox is toch een sterke concurrent van de ps2. en dan nu nog de 360 erbij dus sony moet wel wat;)
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de PSP in prijs verlagen zouden ze mij heeeel blij maken! Dan weet ik wat mijn volgende aankoop is na de 360 :cool:
     
  12. Hehe, paniekvoetbal bij Sony...:D

    Dit was te verwachten natuurlijk.
    Maar MS gaat er zowiezo wel onder zitten met de prijs van de normale xbox}:] Die kan ook nog weleens erg goed gaan lopen met de kerst*)

    De echte fans en mensen met een beetje verstand weten toch wel dat ze de 360 moeten hebben.

    Het zou me niks verbazen als MS de kranten heeft gevraagd om te zeggen dat hij een beetje duur is.

    Als alle kranten zeggen dat het een koopje is. Krijgt zelfs MS wel problemen met de levering.
    Als je je er eenmaal een beetje in verdiept, is 399,- echt niet veel geld voor een 'Multy media super Console,' en dan wil iedereen hem na een paar maanden wel hebben.... Terwijl de voorraad dan ondertussen weer bijgevuld is door MS en ze de grote massa kunnen voorzien.*)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Of gewoon een erg slimme zet die al lang van te voren gepland was...

    Mannnnn..... wat een fanboy.

    Wat kan MS het nou bommen dat de schappen leeg zijn. Ze hebben liever alles verkocht, dan dat elke winkel nog een vooraad heeft |:-

    Les 1: Hoe zet ik een negatief bericht om in een positief bericht.
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Microsoft heeft de Xbox al als een baksteen laten vallen om alles op de 360 te gooien. Echt veel aantrekkelijke exclusieve titels hoef je dus niet meer te verwachten, in tegenstelling tot de PS2.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat weet jij 100% omdat je daar werkt, en de hoogste top functie hebt? Marketing is sluw, en dit precies een truc om je verkoop omhoog te halen... Zo creeër je een hogere vraag dan er waarschijnelijk zou zijn. Nu denken mensen ik moet er een halen zolang de vooraad sterkt. Maar als er 'oneindig' 360's waren dan dachten ze: Ik kijk hoe hij bij een vriend is en beslis dan later of ik hem 100% koop.

    Mischien dat ik het helemaal fout heb, maar wat Sony doet is inderdaad een kreet van 'wanhoop'. Want hoe wil je nog een ps2 gaan verkopen.

    relcame:

    Moeten ze de console gaan verkopen vanwege hun goede online service? moeten ze de console gaan kopen vanwege de hardware? Want daar gaat ps3 toch naar toe. Ze promoten dat ding als een superieur ding dan de 360.

    Je bent beter af een xbox te kopen deze kerst dan een PS2...
     
  16. Van de 360 zal ze dat weinig kunnen bommen nee.*) Dat zou alleen maar goed nieuws zijn voor MS*)

    Maar ik bedoel met de prijs van de gewone xbox, Die kunnen en zullen ze vast ook verlagen naar iets van 75,- voor de feestdagen. Om daarmee de concurrentie met de PS2 aan te gaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    _0/ Niet dus|:- Zover ik weet zijn er nog wat goede games op!
     

  18. De xbox is nog lang niet dood. Ik denk dat hij nog best goed gaat verkopen. Alle games zijn nu 'low budget' en dat ding zelf kost ook bijna geen drol meer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed, wijs jij eens wat leuke top titels aan, die na 02-12-05 nog op de Xbox verschijnen?
     

  20. Niet echt heel veel he :D
    Maar dat maakt opzich niet zo veel uit. De meeste mensen die de xbox kopen, hadden eerder toch geen console. Dus dan zijn alle spellen die er al zijn in feite nieuw 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina