1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De kerst heeft goede titels :9 En dan verkoopt een console ook goed. Na 2 januari weet ik niet zo uit me hoofd. mAar half life 2 en king kong die net uitzijn zijn allebei toppers.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    DTM Race Driver 3 komt er ook nog voor uit...
    Zal vast ook een goede titel worden :)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bill Gates aan het woord!

    :)
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou succes met bekvechten fanboys _0/ O-)

    bron: Gamevillage
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    zeker goed nieuws _O_
     
  6. Dit is wat de developers te zeggen hebben over de XBOX360 :D


    "
    Who could be better judges of hardware than the game developers themselves?

    "It's a wonderful machine to work with. I never lied about my impression of the hardware. It's definitely software-friendly hardware. From a developer's perspective, it's exactly the kind of hardware you want to work with."

    —Tomonobu Itagaki, leader of Team Ninja and creator of Ninja Gaiden® and the Dead or Alive® series, quoted at E3 2005.



    "It's the best development environment I've seen on a console."
    —id Software's John Carmack on Xbox 360, quoted at QuakeCon 2005 (reported on GameSpy).



    "The advantage of the Xbox 360 is that it's designed to run our game, period. You know if you have a 360 it will look as good as it can possibly look."

    —Pete Hines from developer Bethesda, quoted on 1up.com.



    "I can't speak much for Sony right now—yeah, we're working on stuff for the PS3 but honestly I'm so busy with Gears [of War] that it's all I'm seeing and I can tell you—Microsoft is giving you a hell of a system. This thing is a BEAST and is capable of MUCH GREATNESS."


    —Cliff "Cliffy B" Bleszinski, creator of the Xbox 360 shooter Gears of War™, on his 1up.com blog.

    That Indefinable Quality
    Talk about numbers all day—and without a doubt, the numbers on Xbox 360 show how powerful the new console is. But beyond simple numbers, there's the power of having one system that serves as the center of your entertainment lifestyle.

    Xbox 360 isn't just about swinging its stats around like a club, it's about bringing you into the club. The Media Center Extender, wireless adaptability, an endless variety of USB-compatible hardware, and of course the greatest games in the world make the power of Xbox 360 crystal clear.

    Welcome to the next generation of gaming with Xbox 360."

    Article by Danny Chihdo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2005
  7. marrick

    marrick Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat er 2 verschillende versies uit kwam van de xbox 360... en van 300 en een van 400... kan iemand mij hier meer uitleg over geven... k sta te popelen... voor de xobx 360 ( ook al heb ik de xbox zelf nog maar net..P).. maar zou iemand mij dat kunnen vertellen... en info geven over de 360?
    echt alvast bedankt..!!
    GR Marrick..

    ( plz send to my email..) plzz...
     



  8. Dat klopt, er komen 2 versies in de winkel.

    Core System

    Xbox 360 console
    Controller met draad
    Gratis Xbox Live Silver abonnement
    Standaard AV kabel
    Prijs: € 299 euro

    Premium Pakket (Beste keus!)

    Xbox 360
    Zilveren DVD-lade
    Los te klikken en vervangbare harddisk van 20GB
    Xbox 360 headset
    Draadloze controller
    Component HD-AV Cable (voor HDTV en normaal)
    Gratis Xbox Live Silver abonnement
    Ethernet netwerkkabel
    Media Remote (tijdelijk gratis met dit pakket)

    Prijs: € 399 euro_O_





    Als je op deze link klikt kan je veel nuttige info lezen over de Xbox360
    http://archief.xboxworld.nl/article/555/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2005
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @plasticman
    wat probeer jij nou te bereiken met die artikel??? is allang oud nieuws hoor en er dan nou nog mee te komen is wat overdreven he
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @Technomic
    Wat probeer jij nou te bereiken met zo'n antwoord? boeiend dat het oud nieuws is, hij wist dat misschien niet, en post het hier, omdat hij misschien denkt dat er meer mensen zijn die het niet kennen.. En ik ben er eentje van :)

    Je kan ook overal om gaan zeuren..
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je nou even naar de post daarboven kijkt, dan zie je daar een vraag staan waar Plasticman een antwoord op geeft. Niks mis mee dus.
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @plasticman


    elke xbox heeft gratis een silver abbonement..het enigste wat je ervoor hoeft te doen is een internet kabel in je xbox te steken:)
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit op de site van PU:

    Best goed nieuws vind ik.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat bericht is dezelfde dag nog ontkracht ... dus jammer genoeg
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat heb ik niet gezien, das minders
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    even joystiq quoten :)
     
  17. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jah sony moet wel laag gaan met de ps3. microsoft heeft het toch wel slim aangepakt om als eerste een nieuwe console te release. zij kunnen het nu gaan bepalen. de ps3 komt uit gaat en gaat tussen de 300 en 400 zitten met de prijs maar ms gaat dan ook naar beneden met de prijs:)
     

  18. Die lage prijs bij sony blijkt dus een gerucht te zijn he. In dat artikel van Fardo wordt verteld dat de topman bij sony Howard springer nog helemaal geen publiekelijke uitspraken heeft gedaan over de mogelijke prijs van de PS3.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2005
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    maar daarom zal het wel handig zijn voor sony. want anders gooien ze zichzelf een beetje uit de markt
     
  20. Ze moeten wel, alleen is de vraag of ze dat wel kunnen vanwege de hele hoge kostprijs van de PS3. Sony is momenteel echt niet in staat om voor sinterklaas te spelen.. En kan ze dus echt niet ver onder de kostprijs gaan verkopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina