Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is wel waar; ik heb kinderen op mijn school die toen ik de ouwe xbox kocht me helemaal uitlachte. zulke sony fans en nu kopen ze allemaal de 360.
    Ze vinden het te lang duren met sony en wat denk je van netwerk play op de playstation die zuigt al helemaal, En aangezien dit niet veel beter word op de ps3 gaan er veel toch voor de 360. Maar we zullen zien
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @xbox360 rules
    uhm wat lul jij?? Kijk dat PS2 online matig was is duidelijk maar dat jij zegt dat het niet beter zal worden op de PS3??? Jonge geloof me sony heeft duidelijk gezegd dat ze dit keer hard zullen werken aan online gaming en daarbij gaan ze ook zoiets doen als bij xbox live maar dan met een andere aanpak en ik heb daar dan ook vertrouwen in. Tuurlijk zal het niet beter worden dan xbox live(heb het zelf namelijk ook) maar dat het veel beter wordt dan PS2 online lijkt wel zeker. En please luister aub niet naar Plasticman want die gast zit alleen maar onzin te mekkeren
     


  3. Sony heeft al gezegd het niet veel anders aan te gaan pakken als bij de PS2..
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde juist van wel...
    Geef eens een bron? ;)
     

  5. Dat nieuws stond enkele weken geleden op bijna alle gamesites.

    Ga jij maar een bron zoeken die verteld dat het niet zo is.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Fout. Sony heeft gezegd dat de developers zelf de online optie moeten maken, verder hebben ze weinig losgelaten. Het zou zo kunnen zijn dat het 10x beter wordt dan nu, alleen weet nog niemand dat...
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch veel handiger als één centraal systeem hebt, zoals met Xbox Live? Dat werkt zoveel handiger... je hebt één centrale friendslist.. enz.
     

  8. Ja, en dat is dus precies hetzelfde als wat ze voor de PS2 hebben gedaan en toen werkte het ook al voor geen meter..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
  9. bromvlieg

    bromvlieg geen idee

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony weet zelf ook wel dat dat sony network compleet gefaald heeft, ze gaan het heus wel beter maken, van fouten leer je.
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je ze pas goed kan vergelijken als ze allebei uit zijn.. Op dit moment weten we zo'n beetje alles van de Xbox 360, en maar weinig van de PS3.. Ja, alleen geruchten en marketingspraatjes van Sony.. Wacht dus gewoon tot de PS3 ook uit is, en ga dan vergelijken..

    Ik ga sowieso toch voor de Xbox 360 omdat ik meer vertrouwen heb in het online gebeuren van MS dan dat van Sony.. Bovendien speel ik bijna alleen maar racegames (en dan online natuurlijk), en dan heb je op de Xbox 360 denk ik meer keuze met de PGR en Forza Motorsport series.. Enige wat de PS3 waarschijnlijk te bieden zal hebben is de GT series..
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En niet te vergeten Rallisport O-)

    ...ja kon het niet laten, ik ga ook voor de 360, en ook om dezelfde reden de games liggen me meer, ben niet zo gek op de wat 'te'Japanse uitstraling van de games van Sony, en Nintendo. Maarja ieder zo zijn/haar ding uiteraard.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    precies op het moment dat je plasticman om een bron vraagt lult hij erom heen.... _0/
     
  13. Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest


  15. Mooi oud bericht, bleek helaas alleen vrij weinig van waar bleek iets later weer.:eek:
    (En de bron van dat artikel op Insidegamer was de Playstation magazine 8))

    Die onbetrouwbare site van mij is die van De Financiele Telegraaf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
  16. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Op inside gamer staan wel vaker geruchten ofniet? laatst las ik ook al zoiets over een uitspraak dat de ps3 goedkoper zou zijn dan de 360.
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja en en die van moeten we zeker vertrouwen (tsja waarom niet he het is plasticman) |:-

    Het is gewoon bekend dat Sony het veel beter gaat aanpakken(dan de ps2) op online gebied voor de ps3

    @insane
    als je maybe vaker op IG kijkt dan weet je dat wat jij zegt wel bull is he
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005

  18. Dat zal op het PS3 forum vast wel algemeen bekend zijn ja_O_ :+
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, die ook.. Nou dan heb je dus 3 goede racegames tegenover 1, plus betere online support.. Keuze is snel gemaakt..
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Plasticshit NL, damn man, je wordt zieliger bij de minuut. Als jij ooit een ps3 koopt dan weet ik het niet meer... Jij bent zoooooo een zielig fanboy mannetje, damn, en dat laten ze hier allemaal gebeuren, gewaarschijnlijk omdat je nog nooit iets negatiefs over xbox gezegd hebt... En nog iets, hoe heb je een tijdmachine gebouwd?? Want het moet toch verschrikkelijk leuk zijn in de toekomst he, en is ps3 dan echt zo slecht? En online zuigt hij? En de games zijn niet zo cool als die van xbox 360... Man man hahaahaha, je bent zielig...

    /Mod Stuur dan een pm... Wij hebben dit topic zelfs moeten sluiten om jullie twee uit elkaar te houden. Negeer hem dan, dit is de zoveelste keer dat je persoonlijk en respectloos reageert. 2 Dagen lang mag je even afkoelen. :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina