Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Oke, ik moet hier op in gaan :+. Hier gelieve niet op in te gaan vanwege de offtopic.

    Voor alle mensen die denken dat GT4 niet vernieuwend is:
    - 500 meer auto's dan GT3
    - 20 meer circuits dan GT3
    - Photo-Mode
    - 40 meer licence-tests
    - Compleet nieuwe engine
    - 2de hands auto's
    - Tune-merken
    - Graphics
    - Menu's
    - Soundtrack
    - Dagboek
    - B-Spec mode
    - Te spelen op 3 tv's
    - Ijsracen
    - Dragstrip
    - enz. enz.

    Eigenlijk is alles veranderd, behalve het schade-model. Online bevat hij via Xlink.
    Reageren doe je maar ff via de PM ;)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het mogelijk om bij de deze game het sim-niveau in te stellen, en heb je dan wel een realistischere game dan die van de PS2. Niet oordelen over deze game als je geen verdere kennis van deze game hebt en dus daar niet van af wist. ;) _0/
    Ik weet het, de Xbox versie houdt op bij de Extreme-modus... :{ Je vergeet alleen de Online-functie, de optie om je eigen poppetje te maken, en helemaal naar wensen aan te passen. ;) En geef toe... Online-functie, Extreme modus, en een career met eigen poppetje maken etc etc is toch écht iets meer als alleen de 125 en de 250cc waarvan je zelf zei dat die saai waren. ;)

    Uhm nee... :{ Ik neem ook in m'n overweging mee dat deze game meerdere speltypes bevat, over de 300 challenges heeft en een goede online-modus. ;) En met WRC4 kan je ook heel veel volgas meneer ;) Als je die filmpjes ziet op Rally report over dat spel.... En zoveel valt dat ook wel mee met RSC, alleen op 't asfalt...

    RBR, puur omdat 'ie IMO boven RSC en WRC staat. Maar die game haalde ik er niet bij, het gaat er gewoon om dat qua kwaliteit voor klant betreft, RSC beter is dan WRC met alles wat je krijgt. ;)

    Reageren hierop die je maar via PM, anders vervuilen we het draadje. :)
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een raceliefhebber, maar toch zou ik geen PS2 kopen. Want voor mij is een racegame geen goede racegame als er geen online modus inzit. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp heus wel dat de GT een goede race serie, maar is voor mij dus niet de heilige graal.. en ik weet wel zeker dat meerderen met mij eens zullen zijn. Ik kan me prima vermaken met de singleplayer, maar als die uit is, houdt het een beetje op zonder online. Ik heb PGR 2 200 langer gespeeld door de online optie. Met deze optie wordt de singleplayer ook nog eens leuker (scoreboards e.d.).
    Het was een enorme misser dan GT4 geen officiële online multiplayer had, het was echt een killer-game geweest. Maar ik denk dat vooral games als PGR baat hebben bij een online ondersteuning.

    En heeft de PS2 een game á la PGR? Nee. PGR is namelijk een unieke game, en die heeft geen concurrenten. Voor mij is PGR 2 de heilige graal als het om racegames gaat.
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Nicos
    jij hebt ook geen ps2 dus tuurlijk is PGR de beste racegame voor jou |:-
    Als je ik jou een tip zou geven dan zou ik zeggen speel GT 3 want die is toch echt beter dan PGR 2 en wat betreft online gaming ben ik het met je eens ;)
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik heb wel een Playstation en ik weet hoe de GT serie aanvoelt. Ga nou niet zeggen dat de GT beter is dan PGR want het zijn TOTAAL verschillende games. Ik zeg alleen wat ik leuker vind. PGR is arcade en GT is simulatie. Appels en peren zijn niet te vergelijken, weten we nog..

    Mijn punt is gewoon dat een online modus niet mag ontbreken in een racegame, vooral nu we in de 21e eeuw leven.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  6. JeePee

    JeePee Guest

    De offline-mode van GT4 bedraagt meer dan 600 uur ;)
     
  7. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt mij een beetje vaag in de oren, je kan met een PS controller alleen maar gas of geen gas geven.... tegenover de 256 drukniveaus van de xbox controller.... Mijn reden om 3 jaar geleden (voor live) een xbox te kopen...

    Met GTA vondt ik het zo irritant op de PS2 (die heb ik ook gehad) gas, gas los, gas, gas los, gas, gas los, gas, gas los, gas, gas los, gas, gas los, gas, gas los om een beetje normaal rustig rond te kunnen rijden...
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Online is oneindig.
     
  9. Laten we verder gaan ontopic.

    Dit is geen 'Xbox vs. PS2' thread he.

    Op de Xbox360 zijn al aardig wat goede Racetitels aangekondigd dus dat is de beste keus voor 'echte' racefans.
     
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0

    LOL, dit is pure onzin. :+
    De knoppen van PS2 zijn wel drukgevoelig slimmerd. ;) Mss zijn het je eigen vingers die niet echt drukgevoelig zijn.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Plasticman NL
    oh ja?? ja oke PGR3 , maar Test Drive Unlimited komt anders ook gewoon op de ps3 en tsja Need For Speed Most Wantend hoef ik niet op de ps3(als ie komt tenminste) want ik speel hem wel op de xbox360
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    PWNED _O_
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    - Je kan racen met pookje
    - Je kan racen met R1 (gas) en L1 (rem) en die zijn beide drukgevoelig
    - Je kan racen met X en vierkantje, en ook die zijn drukgevoelig

    Noem dan eens alle aangekondigde exclusieve Xbox360 racetitels op....

    PS3 heeft momenteel:
    - Vision Gran Turismo (GT5)
    - Formula One Next Gen (F1 2007)
    - uhhmm... die ene met die trucks...
    En ja, ik blijf het zeggen, de PS3 heeft de DFP, en die is toch niet te missen als racefan. Al is je game nog zo goed, zonder dat ding is hij gewoon niet compleet.

    Nou, niet helemaal.
    De replay-waarde van een game moet dan wel heel goed zijn. Ik heb bijvoorbeeld DTM2 ontiegelijk veel online gespeeld, maar nu ben ik het een beetje zat. Je kan nu zowat met je ogen dicht racen, zo vaak ben ik over die circuits gegaan... Ben wel toe aan deel 3 :+
     
  14. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zonder online was je er naar een maand al op uitgekeken
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @lunachris
    ja dat zijn jou woorden
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar da's precies hetzelfde met offline. Je zegt wel dat GT4 600 uur gameplay biedt, maar ik betwijfel of veel mensen zin hebben om echt 600 uur de singleplayer te spelen. Ik weet verder niet hoe gevarieerd de gameplay van GT4 is, maar meestal ben je toch na 200-300 uur echt uitgekeken op de singleplayer.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Er zijn al redelijk veel mensen die GT4 op 100% hebben uitgespeeld. Ik zit zelf op 80%, maar ik doe mee vaak mee aan een GT4 challenge op het PS2 forum, en ik heb daardoor misschien wel voor 200% kilometers gemaakt. Ik heb vandaag bijvoorbeeld al weer 30 rondjes gereden op een circuit waarop de challenge gereden wordt, en ga vanavond nog wel ff, maar die kilometers worden niet mee gerekend in je uitspeel percentage. GT4 heeft gewoon een super lange replay waarde, voor bijna iedereen die het spel heeft. Ik heb nog bijna niemand horen zeggen; "Ik ben het spel nu echt zat"

    Ja, daar heb je vast en zeker gelijk in. Maar zeg ook niet dat de online mode de replay waarde niet verlengt.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou jp, ik kan het je wel vertellen, ik ben het nu even gewoon zat :), hopelijk komt het volgende deel bij de launch van de ps3, dan trekken ze mij in iedergeval meteen over de streep, maarja, ik ben ook niet zo'n racefrak als jou, als ik vette auto's kan tunen en beetje kan chille op de circuits ben ik al blij voor vele dagen :p
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net wat je een Killer App vindt. Voor sommigen is PGR 3, Kameo en Perfect Dark een killer app. Voor mij is PGR 3 wel een killer app. Ik kan daarmee maanden vooruit, en tegen die tijd heb ik meer geld + zijn er meer games (Halo 3?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina