1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie mijn post op 25-11
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was 22 november. Dat ander bericht is van 2 december

    Ik heb eindelijk iets positiefs gevonden over de controller van de PS3:eek: (ja echt waar :p)

    [​IMG]
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt en als je 1 up goed leest staat dat ze de prijs tussen 300-400 dollar ontkent word door Sony (niet bevestigd)

    om 1 up the quoten

    Bij 1 up speculeren ze dus op een prijs boven de $399 ....zie ook het bovenstaande stukje

    Ik vind de controller nog steeds op een boomerang lijken ... ;) .. maar goed ziet er op zich prettig uit ... beter dan de revo controllers ... krijg daar een RSI gedachten bij
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow damn, te snel erdoor heen gelezen (over het woord not gelezen denk ik) |:-

    Maar de controller vind op deze manier toch wel weer een verbetering. Zo zie je dat er toch wel heel goed over nagedacht is.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de controller ziet er aardig uit ... maar ik vraag me af of deze ook prettig is voor kleine handen of voor hele grote ... Het design vind ik nog steeds tegen vallen
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de controller er net een beetje lelijk uitzien (hoe vaker ik ernaar kijk hoe mooier hij wordt). Ieder zijn eigen smaak.

    Het design vind ik net goed na deze anminatie gezien te hebben.

    We zullen het waarschijnlijk in januari te weten krijgen op de CES in Las Vegas waar sony een grote, centrale oppervlakte (groter dan normaal) heeft gereserveerd, waarschijnlijk om de PS3 te promoten.
     
  7. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden ze van het PS logo ook een guide button achtig iets maken...?

    onee wacht het is PS ze willen niemand nadoen, microsoft een goede console op de markt zij rukken weer iets lomps uit de kast

    (@ brandts, iedereen vondt de xbox 360 en zijn naam eerst ook foeilelijk, maar het groeit naar je toe he.....)
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De guide button is een hele verbetering, maar ik betwijfel of de PS3 dit nodig heeft. PS heeft nog nooit gebruikt gemaakt van een dashboard. Alleen maar een klein menu dat opstart als je geen disk in de PS hebt zitten. Hier kom je bijna nooit. Voor xbox is de guide button wel belangrijk vanwege Live.
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej want een fatsoenlijke vorm van netwerk zullen ze ook niet hebben lijkt me.... en volgens mij zou sony dan voor het gebruiksgemak de guideknop achterop de console plaatsen..........
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, waarschijnlijk laat Sony het netwerk gaming aan de spelmakers zelf over. Dus ook inloggen en registreren moet in een spel zelf.
     
  11. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, zoiets als wat EA ook op xbox live zelf wil doen en niet aan microsoft overlaten, want daar zou het niet goed gaan.... neeeee joh hoe kom je erbij
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Rev. mogelijk 150 euro maar de specs vallen echt tegen ... Hmm ik weet nog steeds niet of ik deze ga kopen
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zolang mario kart op de rev komt schaf ik die zeker aan.

    maar ps3 heb ik tot op heden nog geen interesse in.
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was niet van plan om de Revolution te kopen. Super smash brothers, Mario Kart en Zelda zijn geweldige spellen maar alleen daarvoor zou ik hem niet gaan kopen. Als ik nu zie dat de Revolution maar 150 euro gaat kosten begin ik toch te wijfelen.
     
  15. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjek , ik denk dat de ps3 er iig mooier uit gaat zien. Maar het gaat allemaal om de spellen. Ik heb meer vertrouwen in het spelaanbod van M$ dan van Sony.
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de games heel persoonlijk. De ene vindt het spelaanbod van PS beter en de andere van de Xbox
     
  18. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze grafische gelijk zullen zijn als je naar games kijkt zoals: PGR en gears of war. Ze hebben nog geen gamplay laten zien alleen maar van die tussenfilmpjes van de game. Dan vind ik persoonlijk de tussenfilmpjes van Gears of war mooier dan die van Snake.
     
  19. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.ownage.nl

    Ik zie de bui al hangen. De jappen zitten te wachten op de PS3 en MS haar plannen voor marktaandeel in Japan verlopen totaal niet volgens de planning. Laten we hopen dat N3, blue dragon etc hier verandering in kunnen brengen.
     
  20. Ik denk dat het inderdaad ook voor een groot deel komt omdat Sony zegt dat de PS3 al in de lente van 2006 uitkomt.

    Zodra Sony dit weereens uitstelt beginnen die Jappen snel genoeg over te stappen naar de Xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina