1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoevaak heb je dat al niet gezegd |:-

Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat hier enige frustratie achter zit. (fanboy?)

2. ArCaDe

ArCaDe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zie wat voor pracht er nu al uit m'n Xbox360 komt, vraag ik mij af
    wat voor geweld uit die PS3 zal komen.
    Toen ik PGR3 hier bij mij voor het eerst zag, viel m'n bek open op de grond.
    Ik heb nog plaats voor de PS3 hoor, een potje PGR3 en GT5 moet kunnen hé.

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

@insane
    je zegt tegen boss dat hij een fanboy is terwijl jezelf de ps3/sony de grond in zit te boren?? gast take a break man -_-

4. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je het over?

(p.s. ik vroeg het)

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  5. 36O

36O Guest

LOL

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg het zoveel keer omdat iedereen altijd tegen me begint te lullen als in nog maar eventjes Sony bescherm tegen de roddelaars met hun bullshit... dan zeggen ze altijd direct, ga toch naar een playstation site sony fanboy ofzo iets, terwijl dat gewoon absurd is.

Frustatie? Tegen bepaalde mensen wel ja, mensen die beweren dat ps3 er niet meer aankomt, mensen die beweren dat sony voor 70 procent verlies heeft(hahaha,lol!), mensen die beweren dat mgs4 niet ingame was(check demonstratie filmpje maar zou ik zeggen tegen die mensen), mensen die blijven doordrammen over killzone 2, blijven doordrammen over bepaalde zaken, terwijl ze nog niet eens weten hoe het allemaal zit, tja, sorry,maar daar kan ik me inderdaad aan ergeren, ik zit op voorhand ook nooit nintendo af te kraken of xbox, ik zeg op voorhand toch ook niet van, ja nintendo met hun controller,... weet ik veel wat, en xbox met hun backward compatible,... ik wacht gewoon af..., mensen die vroeger altijd zaten te lullen over de kracht, jaaaa, xbox is veeeeeel beter dan ps2 omdat het veel krachtiger is, en nu zitten diezelfde mensen te zeggen,ja kracht maakt niet veel uit, dan stel ik maar 1 ding vast daaruit, en dat is, fanboys,...zo kan ik nog wel doorgaan,maarja, ik heb mijn punt gemaakt,maar ik moet wel zeggen, dit is nu een beetje overdreven hoe ik het zeg natuurlijk,maar daar komt het in kleine lijntjes op neer. Maar ik denk altijd, wij gamers zijn toch nog altijd een gamecommunitie, iets aparts...Ook al is strijden tegen elkaar soms fijn,maar toch, ik heb er momenteel toch wel genoeg van, strijden tegen elkaar is het werk voor mensen van Sony en Microsoft zelf,zoals J Allard,... dat is hun job... zij moeten de fanboy spelen, zij worden ervoor betaalt natuurlijk...

Laatst bewerkt: 13 dec 2005

7. Sorry, we wisten niet dat je er zo mee zat:{

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2005
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wacht nog ff af ... maar als de games me bevallen en de on-line game play is goed dan koop ik mogelijk ook een ps3 :) ... maar voorlopig weet ik het nog niet

9. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 en PS3 mooi worden ze allebei. Ik wacht af tot dat alle 3 de consoles uit zijn en maak tegen die tijd een keuze.

Het gaat natuurlijk om de games, ik vind het reeel om de xbox en PS2 te vergelijken. Met behulp van een top 20 van Gamerankings.com
    Alle data, alle esrb ratings en een gemiddelde score van alle sites.

Het aanbod van de PS2 zal nagenoeg hetzelfde zijn als de PS3.
    Dit geldt ook voor de Xbox en de Xbox360, al zal er meer Japanse stijl aantoegevoegd worden.

Hier is de Xbox top 20
    http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp

1 Halo exclusief
    2 KOTOR exclusief
    3 Splinter Cell CT PS2 ook maar LIVE is beter
    4 Halo 2 exclusief
    5 Grand Theft Auto Double Pack PS2 veel eerder, wel wat mooier.
    6 Ninja Gaiden Black exclusief
    7 Tom Clancy's Splinter Cell PS2
    8 Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow PS2, LIVE voordeel
    9 Forza Motorsport exclusief
    10 Prince of Persia The Sands of Time PS2
    11 Burnout 3: Takedown PS2
    12 Project Gotham Racing 2 exclusief
    13 Grand Theft Auto: San Andreas PS2 eerder
    14 Ninja Gaiden
    15 Pro Evolution Soccer 4 PS2
    16 Soul Calibur II PS2
    17 ESPN NFL 2K5 PS2
    18 SSX 3 PS2
    19 Psychonauts PS2
    20 Tony Hawk's Pro Skater 3 PS2

Het blijkt dat de xbox top 20 bestaat uit 13 multiplatform games bestaat.

http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp

1 Resident Evil 4 Gamecube kan ook had je hem eerder.
    2 Grand Theft Auto III ook op Xbox later
    3 Grand Theft Auto: San Andreas ook op Xbox later
    4 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Substance op Xbox later
    5 Grand Theft Auto: Vice City ook Xbox later
    6 Gran Turismo 3: A-Spec exclusief
    7 Burnout 3: Takedown xbox
    8 God of War exclusief
    9 Guitar Hero exclusief
    10 Tony Hawk's Pro Skater 4 xbox
    11 NCAA Football 2004 xbox
    12 Pro Evolution Soccer 2 xbox bestond nog niet
    13 Final Fantasy X exclusief
    14 Virtua Fighter 4: Evolution exclusief
    15 Tony Hawk's Pro Skater 3 xbox
    16 SSX 3 xbox
    17 SSX exclusief xbox bestond nog niet
    18 Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King exclusief
    19 Pro Evolution Soccer 5 xbox
    20 Prince of Persia: The Sands of Time Xbox

PS2 is dus exclusiever 11 games zijn ook te vinden op de xbox. Maar GTA en Metal Gear kwamen wel eerder uit. PS2 heeft geen FPS shooters.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    waar is mgs3 snake eater? waar is shadow of the collossus, waar is ICO?, Waar is granturismo 3 en 4?, waar is ffx, jak? Ik weet niet hoor,dit zijn de games die me direct opkomen, en er zijn er nog, toch een vaag lijstje vind ik?
    edit: ahja, ik zie het, ze staan juist in de top 20-30...(terwijl dat DE games zijn vind ik...,maarja, zo zie je ook maar he, mgs 3 snake eater is beter dan mgs2, maar mgs2 krijgt veel meer door de hype...beetje spijtig)

11. naseer007

naseer007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 3

Vergeet niet HALO 3 :D dat is de beste spel!!!!!

12. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    korter gezegd:

360 heeft betere spellen :D

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    amai jongens tog

ik zeg weg met die fanboys.

de ps2 heeft zijn spellen kijk naar mgs3,GT5 dit heeft de xbox niet

maar de xbox heeft halo,pgr3 en dit heeft de ps2 nog

en dan hebben we ook nog nintendo met mario.

dus conclusie ze zijn allebij prachtig want ze hebben elk hun exclusieve titels en daar leven ze van denk ik.

14. JeePee

JeePee Guest

Vergeet niet GT5, vergeet niet Killzone 2, vergeet niet MGS4 _0/ En Halo 3 is niet de beste spel, misschien wel 'het' beste spel |:-

Voor mij heeft de PS3 deze generatie eigenlijk al gewonnen. De Xbox is niet veel meer dan een game console. DVD's kijken gaat gepaard met framedrops van om de 15 seconden, en door de (te) vroege release van PGR3 zit het spel vol met vastlopers.
    Begrijp me niet verkeerd, de xbox is een goede console. Ik heb nog steeds erg veel lol met o.a. PGR3, maar het had zóveel beter kunnen zijn.

Er zullen vast en zeker mensen zijn die de Xbox gekocht hebben als 'home cinema set'. Lekker films kijken voor de ouders, en games voor de kids, maar het verbaasde om te zien hoeveel moeite de 360 nodig moet hebben om fatsoenlijk een DVD'tje te kunnen draaien. Namelijk te veel moeite. Het lijkt er wel op alsof het een prototype van een DVD speler was op het begin van de doorbraak van de DVD. Het beeld loopt ongelooflijk houterig, en er zit om de 15 seconden een framedrop in. Dat noem ik niet bepaald leuke vrijetijdsbesteding. Ook het rippen van een CD'tje is teveel gevraagd voor de 360. Of nou ja, hij kan het wel, maar bij het uitnemen van de disc mag je wel even lekker tegen een enorme kras (0.5 centimeter dikte :eek:) rond het midden van de disc aankijken. Die CD kan ik dus wel weg gooien :mad: Ook heb ik een nieuwe stekkerdoos moeten kopen, omdat mijn Xbox anders om de 10 minuten uit viel. De Xbox 360 is dus slechter (veel slechter) dan ik ooit gedacht had. Dit alles had gewoon voorkomen kunnen worden door de X360 simpelweg beter te testen en later uit te laten komen. Maar zoals ik al eerder zei: ik heb er wél plezier mee (gamen dan)

Hier nog ff de voordelen van bijde consoles voor mij op een rijtje:

X360: Exclusieve games, Xbox Live, HD (als die PS3 dit niet heeft that is)
    PS3: Exclusieve games, films kijken, DFP, 7 controllers, 2 tv's, BC, Blu-Ray en de hele mikmak.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2005
  15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

bij de ps3 zullen er ook nog veel fouten zijn.
    kijk maar bij de launch van de ps2, waren er ook consoles met fouten

16. Volgens mij moet jij een keertje kontact opnemen met de helpdesk van MS.
    Heb je hem niet toevallig op Pal 60 staan terwijl je Tv dat niet ondersteunt?

17. JeePee

JeePee Guest

Ja, maar moet je dit forum eens doorlezen. Echt bijna iedereen heeft kuren. Niet normaal. Dit is volgens mij ook niet te ontkennen. En dan kan je wel zeggen dat iedereen die fouten heeft post, en mensen met een goedwerkende console niet, maar het zijn ook gewoon members die posten, die hier al een lange tijd aanwezig zijn.
    En de PS2 kon overigens wel gewoon films draaien, en laat staan dat hij je hele CD naar de klote helpt.

En de helpdesk bellen heeft geen zin.
    Ik heb nu toch al een nieuwe stekkerdoos, en die CD is toch al verrot. Ook heb ik (gelukkig) nog een DVD speler waar ik wel gewoon mijn films op kan kijken, als die het begeeft heb ik de PS2 nog. En wanneer ik heb omruil moet ik nog eens 5 dagen wachten op een nieuwe, en dan heb ik nog (volgens het forum dan) 20% kans dat hij het niet doet.

En dat van PGR3 is een sofware matige fout...

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maja als je dan hoort kantelen ze tijdens het spelen hun console om te zien of dat lichtje meegaat of dat het waar is dat ze zeggen dat ik ook niet slim he

19. JeePee

JeePee Guest

Ja, dat wist ik ja. Maar mijn console ligt vanaf het begin af aan gewoon netjes horizontaal in mijn TV kast. Toen hij die CD aan het 'schilderen' was raakte ik hem absoluut niet aan.

20. Ik had eerst ook dat films een beetje haperde. Dat kwam omdat ik hem wel op pal-60 had gezet maar hij niet in de goede scartaansluiting op m'n TV zat.
    Mischien dat het daar bij jou ook aan ligt..

Verder van dat af en toe vastlopen van Pgr3 ben ik met je een dat dat weleens klote kan zijn.
    Maar hopelijk komen ze snel met een patch om dit probleem op te lossen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina