Vergeet niet GT5, vergeet niet Killzone 2, vergeet niet MGS4 _0/ En Halo 3 is niet de beste spel, misschien wel 'het' beste spel
Voor mij heeft de PS3 deze generatie eigenlijk al gewonnen. De Xbox is niet veel meer dan een game console. DVD's kijken gaat gepaard met framedrops van om de 15 seconden, en door de (te) vroege release van PGR3 zit het spel vol met vastlopers.
Begrijp me niet verkeerd, de xbox is een goede console. Ik heb nog steeds erg veel lol met o.a. PGR3, maar het had zóveel beter kunnen zijn.
Er zullen vast en zeker mensen zijn die de Xbox gekocht hebben als 'home cinema set'. Lekker films kijken voor de ouders, en games voor de kids, maar het verbaasde om te zien hoeveel moeite de 360 nodig moet hebben om fatsoenlijk een DVD'tje te kunnen draaien. Namelijk te veel moeite. Het lijkt er wel op alsof het een prototype van een DVD speler was op het begin van de doorbraak van de DVD. Het beeld loopt ongelooflijk houterig, en er zit om de 15 seconden een framedrop in. Dat noem ik niet bepaald leuke vrijetijdsbesteding. Ook het rippen van een CD'tje is teveel gevraagd voor de 360. Of nou ja, hij kan het wel, maar bij het uitnemen van de disc mag je wel even lekker tegen een enorme kras (0.5 centimeter dikte
) rond het midden van de disc aankijken. Die CD kan ik dus wel weg gooien
Ook heb ik een nieuwe stekkerdoos moeten kopen, omdat mijn Xbox anders om de 10 minuten uit viel. De Xbox 360 is dus slechter (veel slechter) dan ik ooit gedacht had. Dit alles had gewoon voorkomen kunnen worden door de X360 simpelweg beter te testen en later uit te laten komen. Maar zoals ik al eerder zei: ik heb er wél plezier mee (gamen dan)
Hier nog ff de voordelen van bijde consoles
voor mij op een rijtje:
X360: Exclusieve games, Xbox Live, HD (als die PS3 dit niet heeft that is)
PS3: Exclusieve games, films kijken, DFP, 7 controllers, 2 tv's, BC, Blu-Ray en de hele mikmak.
Klik om te vergroten...