Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    van die mankementen hoef je niet stil te staan want welke console heeft dat nou niet gehad???
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind iig niet dat je spellen als argument kunt gebruiken omdat dat allemaal heel persoonlijk is. ik denk dat we nog niet veel kunnen zeggen over wat nou beter zal worden. In januari gaat Sony waarschijnlijk een hoop bekend maken over de PS3 en dan zien we wel weer verder.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het online gedeelte gaat voor veel mensen denk ik de doorslag geven. Xbox live is gewoon een super goed werkend systeem. Helemaal nu het CC probleem opgelost is. Zelf heb ik nog geen next-gen maar de 360 gaat er zeker nog komen (al stuit ik momenteel op wat weerstand).
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @geertbargeman
    ja voor europa en amerika , maar je kan er gerust van uitgaan dat de Jappen niet zitten te springen om online te gamen op xbox live. Trouwens de xbox ''1'' had toch ook xbox live?? Ja oke tuurlijk is het live gebeuren nou wat uitgebreider en loopt het wat beter en natuurlijk is online gamen ook belangrijk, maar vergeet niet dat de games aanbod het belangrijkst is en mijn gevoel zegt dat dat meer het geval gaat worden op de ps3 gezien de geweldige games die op de ps2 kwamen en die nog steeds komen. Maar anyway tot die tijd vermaak ik mij wel met mijn xbox360 ;)
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onzin om de Xbox 360 nu al met de PS3 te gaan vergelijken.. De Xbox 360 is al uit en we weten ongeveer wat die kan, maar we weten eigenlijk maar bar weinig van de PS3.. Alleen wat papieren stats en specs, en ik heb nog maar heel weinig echte in-game beelden gezien van PS3 games, eigenlijk nog niet 1 zover ik me kan herinneren..

    Ik denk dat Sony het dus nog behoorlijk lastig gaat krijgen met de Xbox 360.. Want zodra de PS3 hier uitkomt is het inmiddels eind 2006 (zoals gewoonlijk lanceert Sony alleen eerst in Japan en pas veel later in de VS en hier), en dan heeft de Xbox 360 dus inmiddels bijna een jaar voorsprong, en dus ook veel meer games beschikbaar (o.a. Forza 2 en Halo3 etc).. Plus dat MS de prijs dan wel naar beneden zal gooien, en de goedkopere Nintendo Revolution er ook wel zal zijn, waardoor de dure PS3 behoorlijke concurrentie zal hebben bij launch.. Ondanks dat alles zal de PS3 toch wel enorm goed verkopen denk ik, waarschijnlijk nog steeds (veel) meer dan de Xbox 360 uiteindelijk, puur en alleen omdat de PS2 fan- en userbase zo enorm groot is en de meeste van die gamers toch weer een Playstation willen.. Maar het gat zal dus wel een stuk kleiner zijn (behalve in Japan, want die zijn gewoon te veel fan van hun eigen electronica spullen, en dat zal denk ik nooit veranderen).. Sony zal wereldwijd niet meer zo oppermachtig zijn als met de PS en PS2..
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Sorry hoor, maar van een apparaat van 400,- euro mag je toch wel verwachten dat hij je disc's heel laat, een film kan afspelen en niet 6x per dag vastloopt?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog geen problemen gehad met de xbox 360 ... dus wat bedoel je dan met iedereen heeft problemen.. De meeste problemen zijn menselijke fouten .. of systeem fouten. MS lost deze problemen redelijk rap op ... Verder is nog geen 1 dvd van mij vast gelopen en zijn ze ook niet beschadigd
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zijn toch dingen die redelijk vaak voorkomen die niet nodig waren geweest als MS hun console iets langer had getest.
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Van een mug een olifantje maken :+

    7 procent van die poll is maar daadwerkelijk stuk hoor.... de rest tot aan de 20 is mankementen, daar zullen vast mensen op framedrops, freezes, tearing ed onder hebben verstaan en gestemd hebben, terwijl dit niets over de xbox maar over de spellen zegt..

    alsof elke console niet in zijn eerste release kinderziektes vertoond....

    die dvd lade zie ik persoonlijk als eerste vervangen worden na die voeding...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tevens zullen de mensen zonder problemen niet in de poll posten .. en daarnaast heb je hier ook anti-xbox 360 mensen zitten die en poll kunnen verzieken ...dus trek je conclusie ... ik ken een aantal mensen met een xbox 360 in mijn omgeving en ik heb nog niemand horen klagen ... Nou ja 1 iemand dan ... Zijn vriendin zit te vaak achter Hexic ... zodat hij geen PGR3 kan spelen :+

    In mijn omgeving is dus 0% uitval en 0% klachten .. dus vind ik dat redelijk vaak en veel erg vaag ... tuurlijk op een forum kom je problemen tegen, maar die zijn er om opgelost te worden
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde vooral op het beschadigen van DVD's en CD's en de framedrops bij het afspelen van DVD-films. Dat is iets wat bij bijna elke console erin zit.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Beschadigingen van DVD's is een mensenlijke fout ... Het staat zelfs in de handleiding!... ik krijg het ook voor elkaar met een ps2. Ik heb nog geen framedrops ondervonden met het afspelen van mijn dvd's ... en ik hoor op andere fora weinig klachten hier over ... ook mijn vrienden gebruiken deze als dvd speler ... ik hoor hier niemand over klagen
     
  13. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, t is ook wel een leuk spel als je lekker zit te chatten en muziekjes aan het luisteren bent....
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is makkelijk in de handleiding te zetten. Op www.llama.com staat makkelijk hoe het verholpen kan worden. Dit was eigenlijk de taak van MS geweest. En framedrops komt toch wel heel vaak voor vind ik zelf.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zelf heb nooit framedrops bij mijn DVD's (zowel gebrand als origineel) gehad. Dat krassen is jammer maar dat kan me echt niks schelen, wie gaat er dan ook dat ding bewegen als je met iets bezig bent.
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk moet ik je toch nageven dat die rubbertjes van Llama.com ook in het dakje van een aantal DVD lades oplages van de xbox 1 zaten, origineel is het dus niet echt...
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @inflatable
    kuch*MGS 4*kuch

    @JPRacegamer
    wat ik dus bedoelde te zeggen is gewoon dat een console altijd wel mankementen heeft en dat er dus nooit consoles foutloos gelaunched worden. Of je moet de geluksvogel zijn of je moet de pechsvogel zijn en tot nu ben ik nog gelukkig de geluksvogel alhoewel ik wel moet zeggen dat mijn xbox360 ook wel eens vastloopt
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik in elk geval niet. Ik was bekend bij het probleem van het bewegen van je 360, dat dan je lens er tegen aankomt ofzo, dus ik bleef er met mijn tengels vanaf. Maargoed, dit was dus tevergeefs. Het lag in elke geval niet aan mij. En wanneer ik naar de disc's van mijn PS2 kijk, die al een aantal jaar in een haast bejaarde console hebben gedraaid, zie ik alleen maar een mooie gladde zilveren onderkant (soms paars). Geen enkel krasje. Ik weet van vrienden dat de Xbox 1 ookal krasjes maakte op de disc. Nu heb ik dat bij PGR3 ook, en die speelt ook nog gewoon, maar die muziek CD kan ik wel bij het grof vuil zetten.
    Ik vind trouwens ook dat er teveel speling in de disclade zit. Bij alle digitale apparaten hier bij mij in huis past een CD/DVD perfect in de lade, maar bij de Xbox kan je hem nog een beetje bewegen. Alsof de lade te groot is...
     
  19. Ik heb met die van mij ook totaal geen problemen. Ook geen krasjes of niks.
    Soms haperde die weleens bij een dvd-tje. Maar als je dan wisselt bij de 'console settings' tussen PAL-50 en 60 speelt ie ze verder prima af.
     
  20. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu mijn 360 een weekje en heb er al wat uurtjes achter gezeten. Het geen wat ik kan zeggen over die van mij dat ik geen problemen ermee heb geen krasjes niks.
    btw ik heb bv niet gereageerd op de poll :p

    @JPRaceGamer: Kan je wel met 7 controllers spelen op de ps3 toe maar iets wat je ook egt elke dag zal doen :cool: 4 is imo genoeg. Als je met meer wilt spelen kan je toch beter online spelen is een stuk duidelijker en ook nog eens goedkoper want je moet toch 7 controllers hebben en die zijn denk ik geen 5 euro p/s
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina