1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    @ JP, wat jij nu doet is alle 360's over één kam scheren en dat is natuurlijk niet objectief. ;)

    Het is idd vervelend en ronduit slecht wat de 360 van jouw allemaal vertoond, maar dan moet je gewoon de klantenservice bellen.

    Nu al zeggen dat de PS3 beter gaat worden is natuurlijk nogal fanboy-achtig, want niemand weet hoe dat ding uiteindelijk is pas na een paar dagen naar de release.

    En dan zeggen dat je wél objectief bent omdat je een 360 hebt is natuurlijk niet waar, want met dit soort zinnen...
    ... druipt het fanboyism er vanaf. ;)

    Ik zeg niet dat ik objectief ben, want ik ben idd voor M$, maar ik zat deze thread door te lezen en jouw posts vielen me gewoon op.

    Iig, discuseren jullie maar door... _0/
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvan heb ik alleen een zogenaamde real-time tech demo gezien, nog geen echte in-game wat je te zien krijgt als je zelf speelt volgens mij..

    Toch heel anders dan b.v. dit filmpje van Gears of War op de Xbox 360 wat echt 100% in-game is: http://files.filefront.com/gearsofwar zerohourwmv/;4466258;;/fileinfo.html
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, ok. Maar ik heb ook gezegd dat er gewoon heel veel niet goed werken, met de nadruk op: De poll op dit forum. Sure dat er een aantal niet werken, maar zóveel. Ook van jou weet ik dat PGR3 vastloopt (bij het bekijken van foto's en dashboarden) en dat je ook een niet al te soepelen DVD speler hebt. En plasticman, die van mij staat gewoon op 50hz. Wat ik dan wel weer zo raar vind is dat introfilmpjes en games zelf niet storen, maar DVD's wel, en hoe :eek:
    Maar ik ga in elk geval geen klantenservice bellen. Zoals ik al eerder aangaf zijn de meeste problemen bij mij niet op te lossen door een nieuwe console.
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @intable
    doe niet zo achterlijk en houdt de nieuws beter in de gaten oftewel MGS 4 is 100% ingame
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Framedrops, nee. Het kunnen ook schokken zijn omdat je TV PAL-60 niet/wel ondersteunt. Probeer eens te experimenteren met deze setting.
     
  6. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Enn JPRacegamer, het is blijft nu eenmaal zo, dat een forum als dit niet heel representatief is wat dit soort polls betreft. Iemand met een probleem zal eerder naar zo`n site op zoek gaan daar zijn probleem op tafel gooien en op zo`n poll stemmen. Iemand die gewoon een goed werkende heeft zal er minder snel op stemmen. Een poll als deze kun je nou niet echt tot de zuiverste valide en betrouwbaarheid rekenen ;)
     
  7. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder snel? Wat dacht je van dit forum niet eens opzoeken of ooit tegenkomen....
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Maar voor de release zaten er al 18.000 members op dit forum ;)
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, kijk eens even bij de actieve users, laten we dan uitgaan van een aantal posts meer dan 100....en dan nog eens zien hoeveel we er overhouden...


    is het niet eens een plan om de memberlijst op te schonen XBW?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    sommige mensen zijn niet actief in het forum .. maar wel actief op xbazar of doen mee met wedstrijden .. dus waarom zou je ze dam willen verwijderen ?
     
  11. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    neem aan dat die mensen gewoon tussen die 2500 Actieve gebruikers komen te staan?

    Van mij hoeft het niet hoor.... maar vindt het maar een raar beeld geven...

    bijvoorbeeld iedereen die 2 jaar niet meer of XBW is geweest.... leuke lijstvulling... maar waar heb je ze voor..

    k zou het zelf ook niet doen hoor... wat een tyfus klus om dat uit te zoeken maartoch..
     
  12. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je van reclame? Als je zeg we hebben zoveel members enz dan zit er een prijs kaartje aan voor adverteerders omdat je garandeerd dan zoveel mensen op die site komen.
     
  13. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan moet je niet de actieve en totaal, niet actieve beide weergeven
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon op 50 Hz staan. Ook als ik hem op de HDTV van mn pa aansluit heb ik er last van. Ongeacht de resolutie die ik instel.
     
  15. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het wel fijn van microsoft dat ze ons de 360 hebben geleverd en dat wij ook bijna symultaan de games krijgen met de vs. kijk ik naar playstation die houd een aadig percentage in eigen land. daar zijn veel games die hier nooit het daglicht zullen zien. kijk ik heb ook een psp een pracht ding maar, hoeveel games zijn er nou al wel niet uitgekomen echt bar weinig in vergelijking met japan. en dan voel ik me echt belazerd door sony. zo vindt ik het nou eenmaal en zo zal het ook wel gaan met de ps3
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie gaat ook een ps3 halen?
    ik persoonlijk niet omdat ik het eerst niet van mijn ouders heb (heb al een xbox360) en omdat het ook duur gaat worden
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet het nog niet :eek: .. geld is het probleem niet.. maar ik vraag me af wat de meer waarde is van de PS3 ... ik ben nog niet overtuigd dat deze console vele malen beter is dan de xbox 360 ... Dus voorlopig koop ik hem nog niet ... maar we moeten waarschijnlijk toch tot eind 2006 wachten
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem halen, en qua prijs, weet je niets, de meeste geruchten zeggen trouwens dat hij in america onder de 400 dollar gaat zijn. Maar in Europa is het altijd duurder.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben eigenlijk meer geintresseerd in de games, de on-line play en de andere goodies. Ook vind ik het intressant om te horen hoeveel de games gaan kosten ... Hopelijk worden deze niet al te duur ... maar ik vrees het ergste
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet want ze doen er veel dingen in ik denk dat ie echt 500 euro ofzo gaat kosten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina