1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik dan zo heel eerlijk mag, vind ik 500 euro geen dure prijs! Voor alles wat er in zit, komaan, hoeveel kostte de gewone dvd-spelers wel niet in het begin8)...
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik koop uiteraard wel een PS3.
    Zoals ik al erg vaak gezegd heb ligt het maar aan een paar games:
    Gran Turismo 5, Formula One 2007, Killzone 2 en Metal Gear Solid 4.
    Wanneer ik later een HDTV heb (wie weet hea :p) is DVD's kijken (of moet ik zeggen, Blu-Ray's kijken) in HD kwaliteit natuurlijk ook mooi meegenomen.
     
  3. Als het met bleuray niks wordt wordt het met de PS3 ook helemaal niks.

    Als ze nog een hele kleine kans willen maken in deze 'Console oorlog" en een beetje marktaandeel willen, kunnen ze beter van dat hele Blu-ray idee afstappen en het bij DVD's houden..
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahaahaha,dude, je begint weer hilarisch te worden(in mijn ogen dan he).
     

  5. Leg eens uit? Waar moet je zo om lachen?8)

    Mensen gaan echt geen extra geld uitgeven aan Blu-ray, terwijl ze er geen f*ck aan hebben..
    Of denk je van wel??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de ps3 ongeveer 600 euros gaat kosten om dat sony maar liefst een milard dollars aan heeft geinvensteerd en als ze het lager doen dan 600 dan maken ze veel verlies denk ik
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ROFL ... DVD is het oude medium ... ik geef je vaak gelijk ... maar Sony gaat er wel voor zorgen dat Blue Ray een opvolger word van de dvd. Waarom? Ze zijn niets voor niets eigenaar van een paar film studios ;)

    Voor HD films zijn DVD's te klein ... kijik bijv. ook even naar de extended editie van lord of the rings ... op 1 blue ray disc passen alle disc's
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005

  8. Ja okee, maar koop je een console om op te gamen of films te kijken?
    Ik kijk zelf zelden films, en zou er echt geen honderderden euro's extra voor neertellen omdat je er dan toevallig Blu-ray films' op kan kijken..


    En HD-DVD is er ook nog en loopt al aardig in op Blu-ray als potentiele vervanger van de Dvd.
    Sony heeft over de nieuwe standaard uiteindelijk vrij weinig tot niks te zeggen. (Ze kunnen het ons wel op proberen te dringen natuurlijk en doen alsof het 'tof' is net zoals de PS3.)

    Alle software en computerfabrikanten en filmmaatschappijen willen samen ook 1 standaard om het hele Betamax - Vhs drama uit het verleden te voorkomen.

    MS en Intel (Pentium processors) hebben hun keuze al gemaakt.
    Zij hebben gekozen voor HD-DVD

    http://www.dft.nl/servlet/ArticleBy...f/www.dft.nl/xml/2005/09/27/00.irs8370445.xml
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16

  10. Daar zegt intel dat ze Blu-ray eventueel ook wel willen ondersteunen.
    Je hebt dan alleen wel een extra Hd-Dvd speler nodig mocht je ooit nogeens Windows op je PC willen instaleren :{

    Daarnaast is het kostenplaatje van de 2 mediums onlangs ook bekent geworden en daar zijn heel wat bedrijven toch wel een beetje van geschokken. HP(grootste amerikaanse computerfabrikant) heeft deze week ook al aangegeven HD-Dvd wel erg intressant te vinden en daar ook mee verder te gaan i.p.v (alleen) Blu-ray.
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heeft blu ray ook wel wat
    Bron: http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=51
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *zucht*

    Jij doet net alsof Intel al exclusief voor HD-DVD zou hebben gekozen terwijl dit dus helemaal (nog) niet het geval is.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005

  13. Dat 'artikel/hobbysite info' is al van een half jaar geleden en er is inmiddels aardig wat verandert.
     


  14. Ze hebben de keuze ook al gemaakt....

    Ze zeggen nu alleen ook wel Blu-ray te willen steunen voor bepaalde functies. (Blu-ray filmpje kijken of iets dergelijks)
    Je moet de artikelen die je post wel eerst goed lezen he|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony (of beter gezegd Square/Enix) hoeft slechts 1 ding waar te maken om de verkoop van het aantal PS3's flink te boosten....het uitbrengen van een remake van Final Fantasy VII :) Dat spel heeft toen de verkoop van het aantal PS1's zo enorm geboost, ik denk dat vele FF fans over de hele wereld bij het bekendmaken van een remake er nog niet eens over na hoeven te denken om een PS3 te kopen ;)

    Goed, ik overdrijf nu een beetje en het zal echt niet van die ene factor afhangen natuurlijk....ik zeg alleen dat het een slimme zet zou zijn voor Sony :)

    Verder wou ik alleen nog ff zeggen dat ik open sta voor alle gamesplatforms, ik hou wat dat betreft net zoveel van Sony als van Microsoft en Nintendo hoor O-) Het interesseert me werkelijk geen donder wie de console-wars "wint", wat mij betreft zijn alle bedrijven die mij als gamer de komende jaren nog blij weten te maken bij voorbaat allemaal winnaars :)
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe je het ook wend of keert, Blu-Ray heeft op dit moment gewoon meer ondersteuning dan HD-DVD.

    Misschien ook wel leuk voor je om te lezen :)

    http://news.designtechnica.com/featured_article35.html

     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen een vraag!
    hoe duur kosten blu-ray discs In de winkel!?

    want het kan invloed hebben op de prijs van de games!
    weet iemand de prijs?
     

  18. Zei de Blu-ray 'Promotie-boy" op een beurs om Blu-ray te promoten_O_ :+

    Hehe, zou ik ook zeggen als ik hem en een jokkebrok was :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  19. Dat is nog niet bekend.
    Het is alleen al wel bekend dat wanneer de productielijnen van Dvd naar Blu-ray omgezet moeten worden, Ze 10 x zoveel geld kwijt zijn als wanneer ze over zouden schakelen op 'HD-Dvd"
    Dat verschil zullen ze dan aan ons, de consumenten doorberekenen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *wederom een zucht*

    Wat heb je toch ook een beperkte kijk op het geheel ook he...
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina