1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat de xbox 360 updateble is is dat waar denken jullie?
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0


  3. Volgens mij geloof jij juist alleen maar wat Sony zegt:{

    Want met die 90% ondersteuning bullsh*t staat er toch echt pal boven dat de ' Blu-ray President" van Sony dat beweerde op een beurs...
    En jij ziet het gelijk weer als keiharde feiten.

    PS. Zoek jij dan anders eens op wat ik hier op XBw gezegd zou hebben, dat MS (Of de kranten) gezegd hebben. En dat nu vervolgens niet waar blijkt te zijn.

    Als jij zoiets beweert/aandraagt8) , moet je natuurlijk wel met minimaal een voorbeeld kunnen komen.

    Ik ben benieuwd..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  4. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat Microsoft met HD-DVD of Blu-Ray moet. Zoveel MB heeft windows nog lang niet nodig. Ze hebben ook nog PC spellen, maar dat is niet zo veel in vergelijking tot. Ze zijn anti-blue-ray, omdat dit medium in een PS3 komt. Logisch..
     

  5. Microsoft is verreweg de grootste software fabrikant ter wereld en maken ook andere dingen als windows en pc spellen he :cool:

    Als zij hun Besturingsystemen op HD-DVD gaan leveren, zullen ongeveer 80% van de PC's worden uitgerust met een HD-dvd speler (Dat zijn er miljarden...)
    en sommigen zullen er dan mischien voor 'de heb' een blu-ray speler bijhebben.

    Ik weet niet of sony die aantallen wel gaat halen met de PS3 om hun nieuwe standaard door te voeren:cool::+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude... lees zijn reactie is goed.
     
  7. Ik denk dat jij alles nog een keertje door moet lezen.

    Of wat snap je der niet van?
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @plasticman
    daar hebben we onze sukkeltje weer hoor
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @plasticman NL
    gast heb je niet beters te doen ???? je zit alleen maar crap te posten |:-
     
  10. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze maken wel meer dan alleen PC spellen em Windows. Office bijvoorbeeld, maar ik kan me geen dingen bedenken waar zij 15 GB laat staan 25 GB voor nodig hebben. Voorlopig zullen alleen films en Games die GB's nodig hebben.

    Wat de standaard wordt zal niet bepaald worden door de Hardware, maar door de Software. Uitgevers van films en games staan straks voor een keuze. De Hardware moet gewoon "volgen".
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is gewoon een 1 en al Ruzie/Fanboy Topic..:{
    Sommige mensen posten gewoon normaal en anderen beginnen gewoon te blaten en te spammen én te flamen..:'-( Ik wil geen oorlog 8)
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij denkt dat bedrijven in de laatste fase iets laten vallen waar ze veel geld in hebben gestoken en zomaar overstappen op HD-DVD. Zeg jij maar wat er veranderd is dan.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005

  13. Ja, maar ook 90 % van alle software werkt deels in combinatie met windows, en al die software maatschappijen volgen dan de standaard van MS.
    Ondere ander vanwege het Feit dat iedereen toch al een HD-dvd drive in z'n computer heeft. *)
     


  14. Ja, of ze gaan koppie onder he:D
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaf als argument dat MS en Intel hun keuze al gemaakt had (HD-DVD). Toen zei ik dat HP, LG, Mitsubishi, Pioneer, Philips, Samsung, Sharp, Sony en TDK hun keuze ook al gemaakt hadden (Blu-Ray). Das alles waar het om ging ;) en ik heb niet echt het idee dat een van deze bedrijven koppie onder is gegaan, ofwel?
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  16. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt wel wat je zegt, maar dat is volgens mij niet het geval. De hardware die echt belangrijk is voor Blu-ray en HD-DVD zijn de spelers die gewoon op een TV worden aangesloten. Computers zijn daarin lang niet zo belangrijk. Velen kijken liever op TV, dan op PC. Films en console games moeten het hier van hebben. Daar is ook veel meer geld te verdienen. PC games worden toch gedownload, die markt is lang niet zo interessant.

    Er zullen ook genoeg Blu-ray spelers op de markt komen voor de PC van Sony zelf en Samsung wil beide ondersteunen.
     


  17. Ja, maar dat was toen.
    Vroegah..:D


    Veel van die fabrikanten zijn inmiddels toch al (gedeeltelijk) van gedachten verandert. Omdat HD-DVD toch wel een stuk praktischer en voordeliger blijkt te zijn.

    En ik denk dat Sony zo'n beetje de enigste is die zowat al z'n geld erin heeft zitten.:'-( }:]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef daar maar eens bronnen van dan...

    Hier nog een paar bronnen die ondersteunen wat ik zeg:

    http://www.blu-ray.com/info/
    http://www.webwereld.nl/articles/11503
    http://www.hardware.info/artikelen.php?id=104
    http://blu-ray.pagina.nl/ (check het kopje fabrikanten)
    http://zdnet.be/news.cfm?id=35788
    http://enzokaniknogwelevendoorgaan...
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Plasticman NL
    het is allang bekend dat de meeste film maatschappijen achter Blu Ray staan dus Face It
     
  20. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt de hele tijd dat HD-DVD spelers en Blue-Ray spelers de keuze tussen HD-DVD en Blue-Ray bepalen.

    De hardware maakt toch ook niet het de console het zijn de Games die de console maken. Dat geld ook voor Blue Ray en HD DVD.

    Je kan de hoofdzaak niet van de bijzaken onderscheiden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina