Tja, dit is nu niet om xbox 360 af te zeiken ofzo,maar ze hebben toch wel heeeel goede punten vind ik persoonlijk. Ook veel inverband met HD,volgens mij is HD veel sneller opgekomen dan Microsoft had durven hopen...
Verkopen xbox 360 in Japan:
Dit is voor Plasticman:
Aangezien hij denk dat xbox 360 in Japan een dikke hit gaat worden en naast de ps3 gaat staan.(allé, als de ps3 dan nog komt hé
)
in de 2de of 3de week(weet het niet juist, heb het daarstraks gelezen), waren er 13000 xbox 360's verkocht, bekend gemaakt door Microsoft. Dit is veeeeeel slechter dan xbox 1! Nu blijkt dit niet waar te zijn, en blijken het er 8500 te zijn
, dit is heeel slecht, tja, het is Microsoft zijn eigen schuld een beetje, als zij hun console in Japan hadden uitgesteld, tot de games doa4, lost oddysee, 3N af waren, dan hadden ze direct een goede indruk in Japan, dan zouden ze in Japan nog wat xbox 360's verkopen, en het vertrouwen winnen van de Jappanners,maar nu! Nu wordt er alleen maar een slechte naam gemaakt over xbox 360 in Japan, ze doen juist dezelfde fout als met xbox 1, ze hebben geen Japanse games(behalve ridge racer, daar houden de japjes wel van
),maar tegen de tijd dat de andere games er zijn(3N,...) willen ze misschien de xbox 360 niet meer, zou ik wel spijtig vinden,aangezien ik wel wilde dat Japan ook eens van een console kon genieten niet van hun land afkomstig...
ps: Ze hadden beter geen wereldwijde launch gedaan... Japan had nog moeten wachten...
Klik om te vergroten...