1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Het D-pad, A, B, X en Y
    De PS2 controller heeft gewoon drukgevoelige knopjes hoor. Alle knopjes reageren op de kracht waarmee je ze indrukt. En je duim ontvrichten is gewoon een kwestie van wennen. Ik vond het linker pookje op de 360 controller eerst ook op een vage plek zitten, maar nu ben ik daar gewoon aan gewend.

2. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox controllers hebben geen drukgevoelige knopjes nodig aangezien ze twee triggers hebben. En aan deze twee triggers heb je voldoende voor elk spel.
    In een race spel: gas geven en remmen, in een shooter: zoomen en een granaat gooien. Meer is er niet nodig.

3. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox controllers hebben wèl drukgevoelige knopjes!

4. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

Ik_ge-loof_het_niet.

Volgens mij zit dat echt tussen je oren....

ik heb met mijn ps2 nog nooit een verschil kunnen zien/voelen tussen bij GT3 zachtjes of hard de knopjes indrukken... zou dit op alle knoppen moeten zitten volgens jou?

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nee,maar je doet precies dat xbox 360 alleen een spelconsole is, wat dus totaal niet is. Je doet ook precies dat het niet erg is, en dat ze die zaken niet mogen zeggen die er niet met xbox 360 zijn(terwijl het zo makkelijk was om die zaken er in te stoppen, met een beetje vertraging dan). Terwijl dit een heel objectieve text is, en ze gaan het heus ook met ps3 doen...
    En hoe weet jij dat ps3 geen harde schijf gaat hebben? Dat is nog niet officieel bevestigd,maarja, er zal wel geen harde schijf in zitten(apart kopen),...
    en dit: "geen internetbrowser en al die rest" Je weet nog niet hoe ps3 gaat zijn,...
    en dit:
    "Ik zal het u zeggen, ge moet uw product ook nog tegen een aanvaardbare prijs kunnen verkopen.
    Waarom heeft een peugeot 206 geen motor van 500pk, geen automatische versnellingsbak, geen tractiecontrole en alle andere technologische snufjes? Ge kunt uw product maar zo goed maken als de consument er wil voor betalen. Niet iedereen is in staat om een ferrari te kopen, en het is nog altijd de bedoeling om de grote massa aan te spreken."

Hoe de geruchten de ronde gaan, gaat de ps3 aan een heeeeeel aanvaardbare prijs te koop zijn. En die laatste zin? Is dan de xbox een ferrari of de ps2?:{

6. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX360 OWNT DE PS3 (PLATFORM SUCKS 3 )

sorry moest ik gewoon even zeggen :9

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn moeder ownt jouw moeder.

8. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet alsof de xbox 360 enkel een spelconsole is, maar jij denkt precies dat hij wel een computer is. Tuurlijk vindt ik het niet erg dat ik er niet mee kan internetten of muziek kan kopen. Daarvoor heb ik namelijk een computer. Ik koop namelijk een console om te gamen zoals de meeste mensen. Jij wil blijkbaar een console kunnen kopen voor 400 euro die dan nog eens de functionaliteit heeft van een computer. De reden waarom al die dingen er niet inzitten is omdat microsoft namelijk een produkt uitbrengt dat al deze zaken wel doet, en dat is windows xp: media center edition. Moesten ze dit allemaal in de 360 steken dan koopt niemand nog een mce-pc.
    Je zegt dat het gemakkelijk is om al die die dingen er in te stoppen, met een beetje vertraging. De xbox 360 is nog maar een maand uit dus wie zegt dat die dingen er niet komen? Mits betaling uiteraard.

Eerst zeg je dat ik dat van die harde schijf niet moet geloven omdat het niet officieel bevestigd is en dan zeg je dat volgens de geruchten de ps3 aan een heel aanvaardbare prijs verkocht zal worden.
    Blijkbaar neem jij elk gerucht dat in het voordeel is van de ps3 aan voor waarheid en elk gerucht dat niet in het voordeel is van de ps3 doe jij af als bull-shit. Dit noem ik nu eens bevooroordeeld zijn.

En inderdaad ik weet niet hoe de ps3 gaat zijn, maar jij ook niet zoals ge zelf hebt aangehaald. Zelfs sony weet nog niet helemaal hoe hij zal zijn, dus hoe weet jij dan zeker dat hij beter wordt dan de 360?

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk maakt het helemaal niet uit welke beter is, als je er zelf maar blij mee bent. Ben je blij met je xbox 360, mooi houden zo. Ben je blij met je toekomstige PS3, mooi houden zo. Eigenlijk is deze discussie zo raar... ten eerste kan je het nog helemaal niet vergelijken, ten tweede waarom zou je vergelijken, je kan ze ter zijner tijd alle twee kopen, het is niet zo dat als je de ene gekocht hebt, je nooit meer iets anders mag kopen... Als je denkt dat die ander dan beter is, koop je die. klaar.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind het wel knap dat jij zogenaamd al weet dat je straks lekker blu-ray films aan het kijken bent. Vooralsnog is er namelijk geen enkele blu-ray film aangekondigd en je moet maar hopen dat de populaire films er meteen opkomen. Je weet niet wat voor kosten etc dit wellicht met zich meebrengt. De grote maatschappijen steunen in ieder geval al beide formaten en dan is het waarschijnlijk maar net wat de klant wil. Kiest hij voor de dure Blu-ray speler met discs of kiest hij voor de goedkopere HD-DVD's? Ik denk het laatste. De minidisc is overigens het grootste bewijs hiervan, mensen willen simpelweg kunnen kopieren etc.

En over Sony, ik weet niet of je het nieuws van het afgelopen jaar hebt gelezen maar Sony staat al menig tijd in de rode cijfers. Dan kan je nog zo'n groot bedrijf zijn, ooit houdt het op. Tuurlijk steunen aandeelhouders Sony en probeerd die uit alle macht het tij te keren, feit blijft dat ze de Playstation meer nodig hebben dan ooit. Als die faalt, en ze hebben blu-ray dus niet bij veel mensen in de huiskamer, dan kan het wel eens goed misgaan. Dan gaan er ongetwijfeld koppen rollen en zullen ze echt aan de bak moeten.

Misschien heb ik straks wel een PS3 in huis, mij gaat het persoonlijk om de games die ervoor zijn. Voor mij persoonlijk mag Sony wel van goede huizen komen om Xbox Live en de mogelijkheden van de 360 te overtreffen. Voor mooiere graphics doe ik het in ieder geval niet meer. Ze moeten minstens met een goed netwerk komen en met één profiel zoals op de 360. Innovatie als de gamerscore zullen ze ook nooit overtreffen ben ik bang, maar we zullen het zien. Ook als hij 400+ is komt ie er niet in trouwens.

Ik gun Sony het van harte hoor maar ik ben tegenwoordig iets nuchtiger geworden. Ik heb de fabeltjes rond de Playstation 2 gelooft en ik ben blij dat ik toen in de winkel geconfronteerd met de harde waarheid. Mijn Dreamcast was toen mooier, toen dat niet meer het geval was kwam de Xbox er al weer aan. Sony heeft naar mijn gevoel iets teveel capsones gekregen, terecht natuurlijk hun console loopt als een trein, maar ik hoop voor ze dat ze het dit keer echt kunnen waarmaken. Van al die promostuff geloof in ieder geval niks, dus ze kunnen me nog meer vertellen over blu-ray, 1080p, 2x HDMI, 3x Netwerk en 7x bluetooth, ik geloof het als ik het zie.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch écht een verschil tussen. Er waren ongeveer 10 drukniveau's had ik een keer gelezen. ;)

Ach, zolang ze het goed doen, en je hebt geen beperkingen voor games... wat boeit het dan, Het zijn maar controllers :cool: Dat snap ik btw ook niet. Sony promoot hun product o.a. met het feit dat er 7 controllers kunnen worden aangesloten, maar wie gaat hier gebruik van maken?

Ik zou eigenlijk wel eens willen dat Sony met wat sterker beargumenteerde feiten kwam, want opzich zal het best een mooi ding worden, maar ik vind de pluspunten die de Sony-jongens die hier posten nog wat "onzeker" als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Een klein half jaar voor de release van een console mag je toch idd wat meer feiten verwachten enzo?

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat wil je met 7 controllers
    7 controllers is egt dom
    stel je speelt bijvoorbeeel een race game met z'n 7 hoe wordt dan het beeld verdeeld
    beter xboxlive dan doen

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

@biggie en stefan
    jullie lopen te bitchen maar als je een leuke ''familie'' game hebt dan is het zeker wel lachen

@Hordo
    hoezo heeft sony capsones gekregen? |:- ach ja ze hebben tenminste laten zien dat de ps2 dik de beste console van deze generatie is en dat er nog steeds games(toppers) voor de console worden ontwikkeld iets waar nintendo en al helemaal MS van kunnen dromen

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2005
  14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

jonge geloof mij 7 controllers zijn te overdreven beter via internet spelen

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Als je iemand iets vraagt moet je ook eerst goed lezen wat diegene zegt, in dit geval Hordo "Sony heeft naar mijn gevoel iets teveel capsones gekregen, terecht natuurlijk hun console loopt als een trein, maar ik hoop voor ze dat ze het dit keer echt kunnen waarmaken". Dus wat doe je nou moeilijk, hij heeft gewoon gelijk. :{

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je 7 racers wilt verdelen? Simpel, over 2 tv's ;)

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

@excess denied
    ik weet dat je de holmaatje bent van Hordo maar als een console erg goed verkoopt heb je capsones??? ja ik snap je hoor -_-

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar zo met kerst. Maar om het even uit te leggen voor je. Als jij een drummer bent en na heel veel oefenen etc. sta jij in Ahoy' met U2 of wat dan ook. Dan krijg je kapzones, want jij hebt wel in Ahoy' gestaan en ook nog is met U2. Zelfde geld voor Sony. Ze hebben de markt van Nintendo overgenomen en verkopen miljoenen van die bakken, dan krijg je idd kapzones of in elk geval heel veel zelfvertrouwen.

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

ach anyway ik blijf achter mijn mening staan en laten we maar ophouden over de zogenaamde capsones

prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling alvast allemaal ;)

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was toch nooit het idee achter die 7 controllers. |:-

Een tv splitsen in 7 schermpjes is niet te doen nee. Echter zijn zeven controllers toch geweldig voor partygames op een gezellige avond (en sony probeerde daar al eerder op in te spelen met eyetoy, singstar en Buzz). Of om te 'lannen' zonder tweede ps3 en game. Waarom zou je anders twee hdmi aansluitingen willen hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina