Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Die Kuturagi doet me heel erg aan iemand denken.

    Jullie kennen hem vast nog wel :D
    Onze grote held uit het Midden-oosten_O_

    http://www.papillonsartpalace.com/mohasmmed.htm


    (Kan iemand misschien even een mooie foto van die gast posten a.u.b.:D ?)
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo'n vermoeden dat de PS3 qua specs helemaal niet veel sterker zal zijn dan de Xbox 360.. Het feit dat Sony nog steeds geen specs heeft prijsgeven is voor die gedachte de aanleiding, plus het feit dat zelfs sommige Japanse developers die voor beide consoles bezig zijn al hebben gezegd dat de PS3 en Xbox 360 elkaar amper ontlopen qua specs/kracht.. Als de PS3 echt veel sterker zou zijn dan liep Sony dat nu echt wel van de daken te schreeuwen en hadden ze de specs allang bekend gemaakt, want als ze echt dit voorjaar in Japan willen releasen moeten de specs nu toch wel bekend zijn denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  3. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen alleen maar dat de PS3 in het voorjaar komt om te voorkomen dat die Jappen een XBOX360 gaan kopen en dat ze wachten op de PS3.Maar ik denk dat ze dan nog langer kunnen wachten dan het voorjaar.
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel krijg ik ook steeds meer, ik bedoel, ze hebben nog maar 4 à 5 maanden...

    Ik hoop voor de PS3-fans dat hij wel uitzal komen in het voorjaar, maar ze mogen wel opschieten.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien rushen ze dan wel te veel. En dan wordt de console helemaal niks. Wie weet..:eek:
     
  6. Victor

    Victor Guest


    Vast niet, Sony is groot en weet wat hij doet. Ze pleuren er gewoon een uitstel op. Het lijkt me sterk, aangezien er eerst werd gezegd 'Rond 2007'. Daarnaast, my ass dat het gaat floppen. Ook al zuigt hij zelfs 6 meter stof op, mensen kopen hem toch wel. Als hij al zo vroeg uitkomt zouden fabrieken hem nu al in productie moeten nemen. Dat zou merkbaar zijn, vergeet het. Winkels zouden al op de hoogte zijn gesteld: ''Wees er klaar voor, maak plaats!'' Er zouden al reclames en alles zijn. Nee, 4 à 5 maanden is niet reeël.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2005
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd wat ik ook denk, alleen... Dat zou betekenen dat misschien de lente van 2007 zelfs voor Europa nog te vroeg zou zijn. Stel ze stellen 'em uit to de kerst van 2006 in Japan... Dan heb je dus maar zomaar kans dat het hier in Europa de kerst van 2007 wordt, 2 jaar na de 360.

    Het klinkt best overdreven, maar de kans dat het "pas" de kerst van 2006 wordt in Japan is redelijk reëel. Ik hoop het iig van niet.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @meneer stefan
    zo dom is sony nou ook weer niet, dus wat dat betreft een achterlijke opmerking als je het mij vraagt. Sony heeft duidelijk gezegt dat ze op schema lopen om de ps3 te launchen met de lente maar of dat alleen voor Japan is of ook voor de andere continenten blijft de vraag.....
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat een achterlijke opmerking? :{ Ik zeg alleen wat ik denk, je weet wel, een eigen mening. Dan hoef je nog niet meteen het een achterlijke opmerking te noemen en het tegendeel te beargumenteren zonder ook maar actuele bronnen te geven. ;)
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de PS3 gewoon rond maart zal uitkomen in Japan. Wel heeft Sony laten doorschemeren dat ze een verassing hebben voor Europa. Wat dit inhoud weet nog niemand.
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net geweldig nieuws over de PS3:

    bron: www.gametab.com
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb las het ook ... het is echter nog niet zeker dat UT 2007 Ps3 exclusive is ... ik heb ook ergens gehoord dat deze ook op de xbox 360 zal verschijnen ... het zal jammer zijn als ie niet op de xbox 360 uit komt though :'-(
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt mij niet veel uit. Ik koop hem waar ik hem het eerst op kan spelen :p
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 STINKT weet je waarom ; ze doen het zelfde als de xbox deed later uitkomen dan de rest en dan alle goede dingen van de 360 overnemen ! alleen sony stinkt ! dus de PS3 word veel duurder en zou niet veel meer te bieden hebben :D en daarom gaat niemant wachten en koopt iedereen een xbox 360 :D verhaaltje klaar :D Wo0pTiDo0h
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, weer een xbox fanboy.

    maaruh zeg jij maar eens wat de PS3 van de de XBOX heeft overgenomen. Iets wat dus eerst niet in hun specs zat en nu sinds de launch van de 360 opeens wel ;)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien komt Unreal wel later geneens uit op de PS3 maar op de Xbox 360 of wordt het een PS3 Exclusive of ze komen op allebei de consoles uit.;)
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer dat de Xbox360 geen HD-DVD kan afspelen anders zouden ze grote games kunnen maken en de PS3 heeft wel Blue-ray disks en dat is in voordeel
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja dat met die cd's heb ik niet echt bijgehouden maar grote games, Wat houdt dat in? Grote games met enorme spelwerelden of steden ofzo?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gôh je geloofd de Sony intimidatie :{

    Grote games kunnen gewoon gemaakt worden hoor ... of is Elder Scrolls niet groot :confused:

    Hoe groot zijn grote games .. volgens jullie ... en hoeveel grote games verwacht je?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij in Europa niet uit komt 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina