1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dáár heb ik wat aan :) Jammer dat het al 3 weken oud is maarja...

Ik denk dat het beter is als ik hier niet op in ga. Ik zal alleen zeggen dat ik het nog 'triest' vind als iemand van jóúw leeftijd zó moet posten...

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou kiezen voor de PS3. Waarom? Om de mogelijkheid om op 2 tv's tegelijk te gamen. Ik speel veel met vrienden op 1 console en dan moeten we vaak op een kwart of half scherm kijken. Ook komt bij ons vaak het "schermkijken" voor. Dan kun je bij de andere speler zien waar hij is en hem dan afmaken. Nu hebben we afgesproken dat we met de PS3 2 tv's met de rug tegen elkaar zitten en dan eens echt gaan gamen zoals het hoort :9

Verder lijkt me de PS3 nog heel handig als Blu-Ray Disc speler (of hoe noem je dat). Ik vind de 360 ok geweldig (daarom heb ik er ook een) maar mijn voorkeur gaat uit naor de PS3

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    "next generation consoles"

http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?pid=928117&sid=6127967&tab=related er word wel xboxlive genoemd

http://media.xbox360.ign.com/media/746/746631/vids_1.html

Het zou wel erg raar moeten lopen, willen ze geen 360 versie maken he ;)

Ze lieten trouwens op de E3 alleen de livedemo zien van UT2007 op de hardware die ongeveer zo zou zijn als de Ps3, ze lieten toen Gears Of War al op de 360 zien en hadden de Ut2007 livedemo voor de Ps3 geplanned op de beurs. En aangezien de rest van de Unreal (Unreal Championship) games ook allemaal op de oude box kwamen, zie ik niet in waarom deze achter zou blijven. :

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  5. Tecnomic

Tecnomic Guest

@menneer(kuch kuch) stefan
    dat die link 3 weken oud is betekent dan ook niet meteen dat de situatie veranderd wordt dus Beat it en jij bent 15??? poe poe agressieve knul zeg |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2005
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tecnomic, hij mag dan wel 15 zijn, maar hij post op dit moment met iets meer zinnigheid als dat ik jou zie doen.

Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.
    Kunnen we het (persoonlijk) flamen achter ons laten, en weer een gezonde discussie opstarten?

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tecmoinc, hoe vaak moet jij tot de orde worden geroepen? De enige die hier agressief reageert ben jij, dit is de laatste keer mag ik hopen.

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

@The Matrix
    het is tecnomic he en niet tecmoinc , bedankt

@graveheart
    natuurlijk ;)

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Tecnomic

Tecnomic Guest

ja dat las ik dus ook, gaat lekker *zucht*

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is geen blunder van MS ... de xex zijn namelijk nog steeds ge-encrypt en jij kan ook updates branden bijv backwards compatabilty ... zo bijzonder is het niet.

Het is alleen niet zo slim dat ze dit ook toestaan voor demo disks ... maar ach misschien laat ms retailers ook wel deze disks branden ..?

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Super goed nieuws dit:

bron:www.gamed.nl

:p :p

13. Wat is daar nou zo goed aan? En wat daarvan wisten we nog niet:confused:

Als de PS3 daar speelbaar zou zijn dan hadden ze dat allang trots aangekondigt..

Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2005
  14. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat ik uit die teaser pagina afleidt is dat ze een blu-ray speler gaan tonen. Over de ps3 is er helemaal niets gezegd.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De PS3 is niet speelbaar op de CES .. men gaat hier alleen Blue-Ray laten zien

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad oud nieuws (dit heb ik ergens halverwege dit topic gepost)

Maar dit kan wel goed nieuws zijn want waarschijnlijk wordt de PS3 wel aangekondigd.
    Sony heeft daar een 3x zo groot als normaal, centraal gebied afgehuurd om iets te presenteren.
    En hoe kun je het beste Blu-Ray, Cell en RSX tonen? juist, door er een PS3 neer te zetten.
    Ook al zal hij misschien niet speelbaar zijn, dan maakt mij dat niet uit aangezien ik dan toch niet in Las Vegas ben.
    Als er heel wat aangekondigd wordt over de PS3 vind ik het allang goed.

17. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan ga je toch af een gameconsule presenteren op de manier.
    nou het design kennen jullie al. hier hebben we het blue-ray schijfje.
    flits flits oe aaaaa. lade gaat open schijfje erin spanning stijgt en dan dan
    Ja hij doet het nog niet. hij is nog niet speelbaar. rare gozers hoor die jappen

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CES is helemaal geen gamebeurs maar een technologiebeurs. De meeste bezoekers willen niet eens spelen. Die zijn daar voor de mogelijkheden van Blu-Ray dat volledig wordt uitgelegd. En dan gaat dat niet zoals: "tadaa dit is Blu-Ray en er past 50 Gb op" maar dan gaan ze de volledige Blu-Ray disc analyseren.

Dan gaan ze nog de Cell processor tonen, een revolutie op het gebied van processoren. Met de PS3 kan heel goed getoond worden hoe waartoe de Cell in staat is.

Verder hoopt iedereen dat RSX getoond gaat worden, een sensatie op het gebied van grafische processoren.

Dit alles kan op een simpele manier getoond worden, door middel van de PS3. De media zal versteld staan dat dit binnenkort zo goedkoop verkrijgbaar is (als je ervan uitgaat dat de PS3 500 euro kost, wat meer dan verwacht is, dan is dit al goedkoop)

Kort samengavat; Sony gaat op de CES de show stelen en niet echt afgaan.

19. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb totaal geen vertrouwen in dat Blu Ray , Sony kennende zal het wel weer het verhaaltje worden van de Betamax videoband en de roemruchte Minidisk . Wilt niet zeggen dat ik hem niet ga kopen , maar vertrouwen in de Blu Ray speler en de Cell heb ik niet . En dan bedoel ik daar dus mee , dat het imo niet baanbrekend gaat zijn .

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw idee maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken. Helaas zullen we het pas, met een beetje geluk, tussen 4 en 8 december weten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina