Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Maar de voeding van de PS3 is ingebouwd, dus bij de Xbox moet je er nog ff wat bij op telllen. :cool:
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn voeding ligt gewoon fijn ergens achter gepropt, en trouwens, de ps2 heeft ook externe voeding, tellen ze toch ook niet mee?
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Alleen de Slimline heeft een externe voeding, de orginele PS2 heeft hem ingebouwd. Maar de voeding van de Slimline is heel wat kleiner dan de Xbox voeding. Volgens mij heeft de revolution ook een externe voeding. Dat ding is zo klein :eek:
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    De revolution heeft ook geen harde schijf en misschien nog wat andere componenten die de 360 wel heeft.
     
  5. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom allemaal dat gezeik hoe groot een console is.
    dit was ook het geval bij de xbox.
    het gaat er toch om wat erin zit. boeiend dat de 360 externe voeding heeft, het is wel het krachtigste platform. wat is sony nou vergeleken met ms in de computer wereld. ;) niks dus. microsoft is en blijft gewoon nummer 1.
    ook al ontkennen die kut ps fanboys het. sony maakt ook tv's met een philips beeldscherm derin. oftewel ik denk dat dit wel is de ondergang van de playstation gaat worden.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe weet je dat de voeding ingebouwd is? Bij de X360 was het ook pas in een laat stadium bekend.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt slim |:- Jij weet niet precies waar je het over hebt... en beschouwt jou mening als een feit. 360 vs PS3 wordt nu wat oud, laten we maar eens gaan discusieren als de games uit zijn.

    wat ik nu zie is pgr3 de MOOISTE game die ik heb gezien, met die photo mode maak je fotorealistische foto's
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind de photo-mode wat tegenvallen. Althans, vergeleken met GT4 dan. Vind de functies erg weinig en het verschil tussen foto/ingame erg klein. Neemt niet weg dat het er mooi uitziet.

    @ MST3RB0Y,
    Je maakt me werkelijk aan het lachen _O_ :{
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De photo-mode in PGR3 is juist beter. Bij GT4 kun je alleen bepaalde situatie's kiezen. Ten eerst kun je dus niet eens zelf echt kiezen waar je de foto wilt nemen. Ten tweede moet je in GT4 je auto op een bepaalde camerapunt neerzetten, en die zijn maar vrij beperkt. Bij GT4 moet je via het hoofdmenu apart de photo-mode kiezen.

    Bij PGR3 kun je een foto maken wanneer je wilt en waar je wilt. Je zit dus niet vast aan bepaalde situaties, maar je hebt de hele stad tot je beschikking. Je kunt ook je auto neerzetten waar je wilt met elke camera-positie die je wilt. En als laatste kun je bij PGR3 tijdens de races foto's maken. Op start drukken, photo-mode en klaar. Je auto rijd hier en staat niet stil op een locatie. De photo-mode heeft verder dezelfde optie's als in GT4 (sluitertijd, focus etc). En de graphics worden niet opgeleukt.

    Conclusie: Photo-mode PGR3 = meer vrijheid en in mijn ogen dan dus ook beter.
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    GT5 word denk ik 10x beter dan PGR3
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    GT4 is al uit :eek:
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Knap, aangezien er nog niks van GT5 bekend is.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    uhhm, in GT4 kan je wel overal foto's maken waar je maar wilt.
    Je saved gewoon je replay, en je kan tijdens je replay op 'select' drukken en dan krijg je het foto menu. Je kan dan vervolgens 64 verschillende camera punten om je auto heen kiezen, en daarbij zijn meer functies te gebruiken dan PGR3. Je kan dus wel gewoon foto's in een race maken. Daarnaast zijn nog een aantal speciale photo-mode levels, en je kan de foto's rechtstreeks opslaan op een USB stick om ze vervolgens op je PC op te slaan. Maar genoeg hierover voordat het uitloopt op een PGR3-GT4 discussie.

    Om nog ff terug te komen op Plasticman NL,
    '2 disc's en problem solved' is niet helemaal waar. Hoe wil je in een racegame als Forza of GT twee disc's gebruiken? Moet je elke keer als je in een andere auto wilt rijden, of op een ander circuit, een andere disc erin doen. Weet je hoe godse irritant dat is. Even lekker racen: 'Please insert disc 2'. Geef mij dan maar blu-ray voor een beetje extra.
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Masterboy
    uhm hou oud ben je??? tering he nog zo'n hersenloos type

    Ik weet niet wat je lult maar deze generatie domineerde sony dik hoor en ze zijn dan ook niets voor niets marktleider
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    *kuch

    Waar had je nou ook alweer een OW voor gekregen? :{ Een beetje respect mag wel.
     
  16. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    @jpracer

    ik denk dat de hdd ook nog niet volledig benut wordt stel je hebt 2 cd's je kan ook gebruik maken van de hd cache om maar iets te noemen en dan heb je dat probleem niet. denk maar is aan je pc die kan ook zonder cd spelen als je het zo bekijkt maakt het schijfje nooit uit. en ik ben van mening als ze dit zouden gebruiken ms hier toch een voorsprong is.

    hiebij zeg ik het is mogelijk ik zeg niet dat het gebeurd
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar de PS9 :+ (filmpje)
     
  18. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    je snapt het niet helemaal.
    sony is marktleider geworden met de ps2.
    microsoft interesseerde dat helemaal eerst geen fuck die was alleen maar met computers bezig. maar nu ze ook consoles maken. geef nou toe ms is gewoon nummer 1 in de computerwereld. dat gaan we ook later terug zien. ms heeft een goed systeem op de de markt gebracht die je zelfs met je pc in verbinding kan zetten, zoals live tv, films, enz. en straks kunnen we zelfs msn ne op de 360. hier kan de ps3 niet gebruik van maken. omdat windows een product is van ms. dus daarop verliezen ze het al. ten tweede over het online gedeelte, ik heb nog nooit zoiets gaafs gezien als dit, marketplace gamerscore, straks kan je zelfs een videogesprek doen. en sony heeft bekend gemaakt dat de ps3 dezelfde online functies heeft als de ps2 !!!!!!!!! oftewel gewoon zuigent. en ik denk dat ms nog meer voor ons in petto heeft, ik denk dat er nog velen andere functies komen voor de 360. alleen maar om marktleider te worden. en ik heb daar alle vertrouwen in :cool:
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer maakt MS dan computers???
    Bronnen... Sony heeft nog niets gezegd over hun online gebeuren, net zoals
    ze nog vrijwel niets gezegd hebben over hun console. En heb je al eens online gespeeld met een PS2? Kun je me vertellen wat daar zo aan zuigt??
    Sony heeft ook nog wel heel wat in petto. Wat dacht je van een usb toetsenbord en muis aansluiten op de console voor fps's. Spelen op 2 tv's. Ooit al eens dat filmpje gezien van E3 waar motion sensing wordt toegepast op de PS3? dat zou hetzelfde effect hebben als de controller van de revolution. Verder bied Sony nog een Blu-Ray speler en sony komt ook nog met genoeg nieuwe accesoires.

    Ik vind niet dat je de PS3 zo moet afschilderen omdat je de 360 zo geweldig vindt. Er is nog niet veel over bekend en het zal ook pas donderdag bekend worden dus er valt nu niet veel over te discussieren.
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De lag, het ontbreken van voice in sommige spellen, het ontbreken van de friendslist, de tijd die je kwijt bent met een game zoeken, laat staan een lagloze.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina