1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je toch nog niet de vrijheid om een foto te nemen? Dan vind ik het in PGR beter, wanneer je ook wilt hup start > photomode en je kan het hele circuit rondvliegen en fotograferen wat je maar wilt vanaf welke plek dan ook.

Over die discs, voorlopig past alles nog op DVD's en sony zal ook zeer waarschijnlijk het grootste deel van hun spellen gewoon op DVD uitbrengen. Waarom meer geld in een nieuw formaat pompen als het ook op een bestaand goedkoop formaat past? 2 discs zal nooit gebeuren, dat ben ik met je eens :)

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Masterboy
    aub gast hou tog op met je zielige opmerkingen. Als jij nou nog niet door hebt dat Sony nu domineert op gamegebied dan ben je gewoon echt zielig....

en ooh ja:

tsja de ps2 verkocht wel even 5/6 x meer dan de xbox maybe zelfs meer dus..._0/

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verschillende games online gespeeld maar nog nooit last gehad van lag. ontbreken van voice vind ik niet erg want er wordt meestal toch niets nuttigs gezegd. ontbreken van een friendslist kan ik ook mee leven. En spellen vinden is nooit moeilijk als je in een Amerikaanse server gaat spelen.

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Sony heeft gezegd dat ze het online gebeuren geheel aan de publishers overlaten die een bepaalde game online willen hebben. Ongeveer hetzelfde als bij de PS2...

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar dan is nog niets bekend over of het nu zuigt of niet. Het zal nooit live kunnen evenaren maar ik denk dat het wel gewoon goed gaat werken, en als het werkt zoals bij de PS2 dan is er nog een groot voordeel: het is gratis ;)

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Zit wat in, maar als ik dan naar Xbox Live op m'n 360 kijk, waar ik nu Demo's kan downloaden (Hoef ik geen dure tijdschriften meer te kopen!), een vaste vriendenlijst heb die ik altijd kan bezoeken, wat ik ook aan het doen ben en ieder spel met Achievements geef ik daar graag 60 euro per jaar aan uit. Het is een mooie, vertrouwde service die met ieder spel hetzelfde is.

Ik heb geen zin om per publisher zoals tussen Ubisoft, EA of een GameSpy service steed verschillende accounts, setting en vriendenlijsten rond te hebben slingeren.

Mij hoor je zeker niet zeggen dat PlayStation Online een slechte service is, maar ik vind Xbox Live toch een zeer aantrekkelijke service...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De standaard service van Sony is gratis ... maar voor sommige games vragen de uitgevers een bepaald bedrag ... zelfs voor games die op de xbox 360 zonder extra kosten on-line te spelen zijn. Microsoft heeft een zeer goed netwerk en alle uitgevers kunnen on-line games aanbieden.

PS2 on-line is gewoon een grote flop

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online PlayStation zal dan ook nooit aan live kunnen tippen, dat is wel duidelijk.
    PS2 is ook niet gemaakt om online te spelen. Netwerk adapter is pas later gekomen als accesoire.

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het probleem is dat ik de next-gen juist zie als één grote on-line speelveld .. als je nu al toegeeft dat de Playstation de on-line functionaliteit niet kan evenaren. Dan heeft Sony de slag om de Next-Gen verloren

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij next-gen als één groot online speelveld ziet wel ja. Maar zo zie ik en meerdere mensen het niet. Bij mij gaat het om de mogelijkheden, gameplay en grafische kwaliteiten van een game. En het is de console die dat moet bieden.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    grafische kwailiteite en gameplay zullen op de xbox 360 en ps3 nauwlijks verschillen ... blijft on-line play, entertainment en de extra's over

on-line play Somy Versus Microsoft 0-1

Tevens word de gameplay verhoogt als de game on-line speelbaar is of als je extra's kan downloaden (zoals replay films, demo's, nieuwe content)

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mogelijkheden en gameplay zijn bij PS3 groter dan de 360 dankzij Blu-Ray. Bij PS2 was het ook mogelijk om updates te downloaden. Kijk maar naar Killzone en Ghost Recon 2. Nu met een HD die in de PS3 zit is het dus ook mogelijk om nieuwe content, maps, e.d. te downloaden. Demo's zou ook mogelijk zijn. De PS2 had ook een eigen online service als je een DVD van online play erin deed. De dingen die jij noemt zijn dus niet alleen mogelijk op de 360, al is het bij MS wel beter geregeld dankzij het live gebeuren.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm waar haal je die wijsheid vandaan dat de mogelijkheden groter zijn bij de PS3 door blu ray? Het gaat nog steeds om hoeveel tijd een developer in een game steekt ... ik denk niet dat de games zeer groot gaan worden op de PS3 ... dit is gewoon goedkope marketting ...

Ik dacht dat de PS3 ook standaard geen HD heeft ... heb je een bron? Sterker nog de content die je bij de PS3 krijgt staat op de Blu Ray disc

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals JPRaceGamer al een aantal keren heeft aangetoond kan GT5 de ruimte van Blu-Ray discs heel goed gebruiken voor o.a. schademodellen en on-line play toe te voegen. Dan is nog niets over de grafische mogelijkheden gezegd. En spellen zoals GT5 mag voor de gamedeveloper wel wat tijd in zitten. Het maakt hun niet uit als hun release date wordt uitgesteld, zij willen gewoon een prefecte game neerzetten. Net zoals bij de opvolger van GTA:confused:A. Dat de PS3 een HD heeft heb ik eens gehoord maar daar weet ik zo ff geen bronnen van. Het was iig een HD die in de PS3 zit en niet te verwijderen is. En wat bedoel je met: "Sterker nog de content die je bij de PS3 krijgt staat op de Blu Ray disc"?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De PS3 heeft geen interne HD ... maar krijgt een externe (volgens mij) ... de ectra content playable demo's en films komen op een blu ray dic. Alleen GT5 zou inderdaad te groot kunnen worden... GTA betwijvel ik maar we zullen zien ... de meeste games zullen gewoon op een normale dvd kunnen passen ...

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De komende tijd zullen de games nog wel op DVD komen denk ik maar hier zal later verandering in komen. GTA kan wel een Blu-Ray gebruiken aangezien de berichten rondgaan dat ze fotorealistische steden willen gaan maken _O_ Ik vind het jammer date er nog zo weinig bekend is. Kan niet wachten tot donderdag :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de games van de ps3 komen allemaal uit op blu ray ... ik ook benieuw wat er op ces aangekodigd gaat wordem aar de gdc word intressanter (20-24 maart)

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe me dan maar de E3 :9 GDC wordt wel intressanter (het is dan ook alleen voor gamedevelopers) maar op de CES wordt voor het eerst eindelijk iets bekend gemaakt over de PS3. Ik kan daarom niet wachten :)

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Fardo
    er komt wel degelijk een harde schijf voor de ps3 maar of ie er al in zit of je hem los moet kopen is nog niet bekend

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hij zit niet in de ps3 ... maar je kan hem wel los kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina