Ik heb zo eens zitten denken over de capaciteit van dvd en blu-ray enzo. Met ps1 waren de games gemiddeld 500+ mb groot. Er waren uitzonderingen zoals bijvoorbeeld ff8(2Gig+). Met ps2 waren de launchgames maar 1 gig groot ofzo,maar uiteindelijk waren ze gemiddeld 4 gig groot(uitzonderingen, gt4,...7+gig). Dus ps2 games zijn 8 keer zo groot als ps1 games, waar komt het op neer, tja, ps3 games gaan terug(uiteindelijk, launchgames totaal niet) zoveel keer zo groot zijn, volgens mij uiteindelijk gemiddeld 20 gig! Maar dan maak ik me eerlijk gezegd wel zorgen om xbox 360. Zo heb ik al vernomen dat de next gen gta enorm veel in beslag gaat nemen,maar gaat gta met de xbox 360 dan op 2 disks staan??? Gta op 2 disks, dat vind ik toch niet zo fijn eigelijk. Gta is 1 geheel,maarja, we zullen wel zien,maar ik vind deze redenering toch nog niet zo zot hoor, het is gewoon vergelijken. Dvd is binnen een jaar gewoon verleden tijd, ook als je kijkt naar lange films als lotr, die staan ook allemaal op 2 disks, tja, hd films geraken nooit op dvd, tja, maar de games, Fardo beweert dat dvd meer dan genoeg is, maar dat betwijfel ik ten zeerste... Maarja, dit is mijn visie erop...
ps: launchgames zijn altijd veeeeeel kleiner dan uiteindelijke games, maarja, microsoft zal wel veel techniekjes kennen om de games te compenseren,... noem maar op,maar toch, volgens mij gaat met ps3 de games uiteindelijk 20 gig zijn,maar dat komt mss overéén met 12 gig met xbox 360(door speciale technieken die microsoft gaat toepassen, ik weet het niet...)
Klik om te vergroten...