1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Fardo
    ook goed dan ;)

2. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo
    Ik had gelezen in een interview van Ken Kutarugi dat ze blu-ray games niet bij de launch zullen verschijnen om de prijs van games laag te houden maar die man zegt zoveel dus time will tell

3. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    De Games die op de Blue-Ray veschijnen worden denk ik heel duur.

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat de gemiddelde casual gamer nog niet eens bij Online gamen op zijn of haar console heeft stil gestaan. En zo'n 90% van alle gamers bestaat uit dat soort mensen, ik denk niet dat Sony de plank mis slaat.

Laat Microsoft voor Miljoenen (Miljarden) Online gamen populair maken, en zodra het eindelijk een standaard is gaat Sony er wel geld in steken. Slim...

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in. Met behulp van een HD kunnen ze altijd nog een online functie maken.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Grootte van disks...

Ik heb zo eens zitten denken over de capaciteit van dvd en blu-ray enzo. Met ps1 waren de games gemiddeld 500+ mb groot. Er waren uitzonderingen zoals bijvoorbeeld ff8(2Gig+). Met ps2 waren de launchgames maar 1 gig groot ofzo,maar uiteindelijk waren ze gemiddeld 4 gig groot(uitzonderingen, gt4,...7+gig). Dus ps2 games zijn 8 keer zo groot als ps1 games, waar komt het op neer, tja, ps3 games gaan terug(uiteindelijk, launchgames totaal niet) zoveel keer zo groot zijn, volgens mij uiteindelijk gemiddeld 20 gig! Maar dan maak ik me eerlijk gezegd wel zorgen om xbox 360. Zo heb ik al vernomen dat de next gen gta enorm veel in beslag gaat nemen,maar gaat gta met de xbox 360 dan op 2 disks staan??? Gta op 2 disks, dat vind ik toch niet zo fijn eigelijk. Gta is 1 geheel,maarja, we zullen wel zien,maar ik vind deze redenering toch nog niet zo zot hoor, het is gewoon vergelijken. Dvd is binnen een jaar gewoon verleden tijd, ook als je kijkt naar lange films als lotr, die staan ook allemaal op 2 disks, tja, hd films geraken nooit op dvd, tja, maar de games, Fardo beweert dat dvd meer dan genoeg is, maar dat betwijfel ik ten zeerste... Maarja, dit is mijn visie erop...
    ps: launchgames zijn altijd veeeeeel kleiner dan uiteindelijke games, maarja, microsoft zal wel veel techniekjes kennen om de games te compenseren,... noem maar op,maar toch, volgens mij gaat met ps3 de games uiteindelijk 20 gig zijn,maar dat komt mss overéén met 12 gig met xbox 360(door speciale technieken die microsoft gaat toepassen, ik weet het niet...)

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    boss je hebt daar wel een punt ik denk eerlijk gezegt dat de xbox 360 upgradeble word hoor,

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik geef je geen ongelijk Boss. De DVD-speler is IMO het enige dat de 360 nekt. De Gamecube had deze generatie echter ook een kleine dvd-grootte en dat heeft niet voor problemen gezorgd. De Revolution krijgt net als de 360 ook normale dvd's. Wellicht een reden voor 3rd party developers om de spellen klein te houden?
    Hoeveel GB zou MS ook alweer op een schijfje krijgen met hun compressietechnieken?

9. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ arnie 666
    Wat denk je dan dat er aan geupgrade kan gaan worden? De DVD-drives upgraden naar HD-DVD drives is onbegonnen werk, dan moeten ze miljoenen 360's innemen en de drives verwisselen. Nee, dat doen ze echt niet.

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS krijgt net zoals iedereen gewoon 8.5 Gb op een schijfje, maar compressie technieken zorgen ervoor dat een bepaald stuk software minder ruimte inneemt als ongecomprimeerd.

11. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nu slim aan?
    Dus beginnen met een jarenlange achterstand is een voordeel?
    Dus laat MS maar een supergoede online dienst maken en vanaf dat het superpopulair is op de xbox360, dan zal Sony ook een online-dienst gaan ontwikkelen. En gaan al die mensen die zo content zijn van online gamen op de xbox360 dan ineens overschakelen naar een ps3 ofzo?

12. Daar is ook helemaal niks slims aan. Ze kunnen het gewoon niet...
    Zo'n heel netwerk als XboxLive leg je echt ook niet zo maar even aan.*)
    MS heeft overall inmiddels de zo'n beetje de beste servers staan om het goed draaiende te houden.

En wat Sony nu doet is de developers opzadelen met een onmogelijke opgave.
    Zij moeten nu allemaal individueel de concurrentie aangaan met Xboxlive
    Daar zit er echt geen enkele developer op te wachten.

EA (grootste Amerikaanse dev) is ook jarenlang bezig geweest met een eigen netwerk en dit werd ook al totaal van de kaart geveegd door LIVE1.0

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst en vooral, er zijn nog altijd veeeeel meer offline gamers dan online gamers. Ten tweede, wie zegt dat ps3 de strijd wil aangaan op online vlak. Ten derde, wie zegt dat ps3 online slecht gaat zijn. Ten vierde, als je kijkt naar epic, met unreal,... ze hebben ook altijd hun eigen servers,... op pc, en dat zijn supergoede servers! Ten vijfde, als microsoft alles online regelt bij alles xbox 360 games(er toch achter staat) waarom is call of duty 2 dan zo een tegenvaller online, niet van het aantal mensen,maar de server suckt gewoon, enorm veel lag,...(en lobby suckt ook,maarja, dat zal wel niet aan microsoft liggen). Ten 6de, wacht gewoon even af, ook al is het zo goed als zeker dat xbox 360 live gewoon beter is dan ps3 online, tja, de meeste diepgang, de meeste sfeer,... heb ik nog altijd van games als mgs, gta, ninja gaiden, noem maar op. Online is voor mij een pure funne afwisseling! Pas als ze met online een wereld kunnen creeren waarin 100den mensen zijn(geen bots), waarin alles interactief is,... noem maar op(waar je groepen kan vormen, waar je eigen maffia kan maken,... wat ik in mijn hoofd heb, is momenteel er nog niet), dan pas komt online voor mij op de eerste plaats...

14. Daar zeg je het zelf al.. nog
    Maar dat gaat veranderen. Bijna iedereen met een 360 gaat wel online.

Online gamen is de toekomst.Niet meer altijd tegen die saaie computer racen of knallen maar gewoon lekker tegen een ander stel humans.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  15. Tecnomic

Tecnomic Guest

uhm dit vind ik dus echt bull hoor, ik bedoel er zijn zoveel gamers die alleen maar offline gamen ipv online te gaan gamen.

@Plasticman NL
    dus jij speelt nooit de singeplayer van de games?

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer, maar toch is UT 2007 geen launchgame voor de PS3...

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

ja idd jammer

maar dit was wel leuk

bron: www.evilgamerz.com

kom maar op met die shit! :9

@Arjan
    ik weet niet of je het weet maar je moet soms IG niet geloven want daar lopen nogal wat fanboys(zoals Lau) die meestal de boel negatief verdraaien ;)

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat leuk, gun je het de mensen die op een 360 spelen niet om UT2007 te spelen?

Sorry dat ik het zeg, maar dat doen heel veel mensen hier (waaronder dus ook jij) ook. ;)

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Veel mensen zijn ook bang dat in de toekomst men verplicht is een HD te kopen voor zijn of haar Core Xbox 360...

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

@menneer stefan
    ik had tegen Arjan en niet tegen jou volgens mij....anyway ik heb toch geen honing of iets dergelijks aan mij *ss he want ik wordt langzamerhand achtervolgd door een persoon die alleen maar loopt te mekkeren en:

het bericht wat Arjan postte is ook door iemand van de redactie van IG gepost dus als je even beter had gelezen(ja moeilijk he) dan had je ook niet met zo'n opmerking hoeven te komen _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina